Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook geen vrienden. Maar die mensen van mijn werk zijn echt zo gezellig, ik wilde daar eerst weggaan maar nu echt niet meer. Als je het niet thuis kan vinden die vrienden. Zoek het dan ergens anders. Echt het is zo leuk, ookal heb je het maar 1 keer mee gemaakt. Je bent dan in iedergeval een ervaring rijker!! |
![]() |
|
![]() |
Ik vind er gewoon niets aan om in een cafe te gaan zitten waar mensen te veel roken, te warm is, te luidruchtig is, slechte muziek draaien enz. Dan kun je wel zeggen, ga naar een ander cafe, maar hier hebben we niet zoveel keus! En als ik hier een discotheek moet gaan zoeken, moet ik 30km verder zijn..Ik heb eigenlijk ook (nog) helemaal geen behoefte om weg te gaan.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
hmm, wat is uitgaan?? je kan ook met een hele groep vriende naar iets doms (Kaperconcerte in Hasselt, voor de oudere generatie vb. Jo Leemans was er vorig jaar..) gaan, maar dan toch heel erg veel fun hebbe.
Ik weet eigenlijk niet of ik veel uitga, bijna elk weekend, maar nooit in discotheken.
|
ik ga zo goed als nooit uit, omdat ik standaard de volgende dag ziek ben (ik kan niet tegen rook) en de lol er dan snel vanaf is.
toch ben ik laatst een keer meegeweest met m'n vriendinnen en het was die avond wel super!! voor een keertje is dat dus wel erg leuk, maar ik kan het niet te vaak doen.
|
Alleen uitgaan heb ik nog niet echt gedaan...
Ik zou in me eentje naar Tiesto in Concert in het Gelredome gaan, maar een vriend kon alsnog mee! Voor de rest als ik naar een feest wil en de meeste van me vrienden willen niet, dan ga ik alsnog...Je komt vast wel leuke mensen tegen! Dus als je geen vrienden hebt die uitgaan, geen ramp dus. Kleed je een beetje leuk. Kies een feest wat bij je past en ga maar los. Maar makkelijker gezegd dan gedaan! |
![]() |
|
Ik ga vaak naar concerten, moge dat alleen zijn of met een grote groep. Ik ga nog naar 2 festivals toe, en heb alweer 8 concerten gepland staan. Zodra er weer iets is wat ik wil zien, ga ik daar weer naartoe.
Maarja, voor de rest ga ik bijna nooit uit. Ik ga niet naar de stad, ik ga niet naar de kroeg en ik ga niet naar discotheken. Waarom? Ik voel me daar niet thuis, en ik ken geen mensen die naar dat soort dingen gaan. Maarja ik heb mijn hobby (gitaar) die ook veel tijd opneemt. Ach, ik wacht nog wel even op mijn studentenleventje (dan is er altijd wel iets te doen). |
![]() |
|
soms ga ik weleens met een iemand naar een cafe/disco...gewoon even kijken naar de kanslozen en ons weer verheven boven de rest voelen
Af en toe gaan we ook naar concerten, voor de muziek en het bier. Ligt aan onze stemming waar we heen gaan....maarja hij zit nou in Noorwegen, dus ben maar winterslaap begonnen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Kga wel uit, kvond het nooit geweldig. Maar je moet gewoon met een groep gaan dan is het altijd leuk ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
In mijn plaatselijke zaak, irriteer ik me vaak aan 'te' kleine kinderen die na 1 breezer gaan doen of ze dronken zijn, en een grote bek opentrekken. Maar goed dat er een 'leeftijdsscheiding' bestaat bij discotheken. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ja maar kijk ik drink ook niet. En trouwens ik viel geen eens op daar. Ik was daar net zo aan het dansen als iedereen... |
![]() |
|
Ik zou het niet kunnen hoor, helemaal nooit uitgaan. Soms ga ik weken niet uit en lijkt het net alsof ik het niet nodig heb. Maar als ik dan eenmaal weer goed ben uitgeweest, voel ik me zo goed de dagen erna, ik weet niet waardoor het komt. Waarschijnlijk is het gewoon één grote uitlaatklep voor mij
![]() Maar goed, ik kan me voorstellen waarom de meeste mensen niet naar discotheken willen. Ten eerste moet je echt van de muziek houden. Niet iedereen houdt van trance of R&B. En dan heb je wel die discotheken waar ze allemaal 'klassiekers' draaien (veel (oude) top 40 muziek). Dat is voor iedereen 'wel leuk', maar kan je nooit echt uit je dak gaan, aangezien niemand dat echt als favoriete genre heeft. Ten tweede durven veel mensen gewoon niet te dansen. Dat is iets typisch wat iedereen wel heeft gehad. Meestal sta je de eerste keer goed uit je dak te gaan als je dronken bent... Maarja, het grootste probleem wat mij meestal weerhoudt van uitgaan is het hebben van vrienden die dat ook willen. Ik lees in dit topic dat er meer mensen zijn die een soortgelijk probleem hebben. Zonde is dat gewoon, want uitgaan is gewoon iets wat je met vrienden doet (in je eentje is echt niks waard vind ik) en aangezien je vrienden het niet leuk vinden, kan jij gewoon niet doen wat je leuk vindt. Gelukkig is het bij mij nog niet zo erg dat ik helemaal niemand heb, een paar vrienden willen zo af en toe wel uit, maar toch zou ik veel vaker willen en dat gaat gewoon niet op deze manier ![]() ![]()
|
Ik ga ook nooit uit, heb het twee keer geprobeerd, maar ik irriteerde me steeds aan dronken meisjes die om de jongens heen hingen, zo van "welke string heb jij aan? ik heb deze *laat string zien*"oja die is leuk, ik heb deze *laat ook string zien*"
(en het was notabene mijn eigen zus ![]() Ik hou ook niet van drukte, veel mensen om me heen, die natuurlijk allemaal roken, waardoor je stikt (nou rook ik zelf ook, maargoed, ik stikte evengoed ![]() Gewoon buiten zitten met een paar vrienden en een drankje waar je zonder mensen te verstikken een sigaretje kan opsteken, dat is toch een stuk beter? (behalve dan dat je de politie achter je aan krijgt voor openbare dronkenschap, maargoed, dat terzijde...)
|
![]() |
Wat is uitgaan?
Kijk, simpel een biertje in een rustig kroegje drinken met vrienden, dat doet iedereen wel eens. Maar als je onder uitgaan verstaat dat je de hele nacht staat te dansen in een of andere club, dan heb je al een veel grotere groep mensen die nooit uitgaat.
|
wat is er nou eigenlijk zo leuk aan uitgaan? gewoon hersenloos, dronken gebral van mensen om je heen, beetje dansen, de slet uithangen en de volgende dag vergeten worden door iedereen waarvoor je de slet heb uitgehangen, ik snap het niet
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
een vraag die je zelf beantwoord: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
WTF! Wat doe jij als je uitgaat joh! Ik weet nie maar volgens mij doe je iets fout! Als je goed slet speel, vergeten ze je niet hor! ![]() Het gaat denk ik om de mensen die je er kent en gewoon de gezelligheid enzo (voor mij dan, maarja, ik weet nie)
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat nu te doen met sociale fobie? anoniiim | 10 | 11-12-2013 20:16 | |
De Kantine |
Ecnelis ownt saai #942 Verwijderd | 500 | 05-04-2010 10:41 | |
Lifestyle |
.. omdat we allemaal zoveel interessante dingen beleven idontcare | 500 | 13-09-2007 18:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
verlegen marte-anne | 10 | 24-01-2005 16:20 | |
Liefde & Relatie |
Deprie gevoel Missy_X | 4 | 06-09-2003 13:20 | |
Psychologie |
Altijd en overal van het ergste uitgaan.. Verwijderd | 38 | 04-04-2002 11:02 |