Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2003, 18:41
tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
wie gaat er nog meer nooit uit hier?
of ben ik de enige...
Advertentie
Oud 12-07-2003, 21:56
El Kim
El Kim is offline
Ik. Maar ik kom hier ook niet zo vaak of dit forum Dat ligt eraan dat ik in een zeer afgelegen gehucht woon waar nix is en een taxi is te duur (mn pa wil me niet ophalen). Verder heb ik niet zoveel mensen met wie ik kan uitgaan dus dan houdt het snel op. damn......
Oud 12-07-2003, 22:14
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
tongpiercingkje schreef op 12-07-2003 @ 19:41:
of ben ik de enige...
Is er ook een reden waarom je nooit uitgaat, ben er gewoon benieuwt naar.
Oud 12-07-2003, 23:18
Stff
Stff is offline
k ga wel uit, ook niet elke week, maar eens in de zoveel tijd is het echt wel ff leuk, gewoon weer ff wat anders
Oud 13-07-2003, 01:19
Verwijderd
Wat heb je nou aan een tongpiercing als je nooit uitgaat?
Oud 13-07-2003, 01:38
lucy48
lucy48 is offline
Citaat:
of ben ik de enige...
Ga ook niet vaak
Houd er niet zo van
Oud 13-07-2003, 10:41
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2003 @ 02:19:
hehehe
Oud 13-07-2003, 11:16
Nothing
Nothing is offline
Ik GING nooit uit... Tot vannacht.. Het geeft je al een kick als je 16 bent en in een discotheek komt in Den Haag die eigenlijk voor 20 jaar en ouder is. En als je dan nog met gezellige mensen bent is het helemaal leuk!! Echt uitgaan is
Oud 13-07-2003, 16:38
alwaysgood
alwaysgood is offline
Nu ik vakantie heb ga ik vaak uit, maar toen ik nog op school zat had ik daar vaak geen tijd voor.
Een vriend van mij die gaat nooi uit, hij is hele fanatieke sporter, vandaar.
Oud 13-07-2003, 18:36
tongpiercingkje
tongpiercingkje is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 12-07-2003 @ 23:14:
Is er ook een reden waarom je nooit uitgaat, ben er gewoon benieuwt naar.
omdat ik niet echt van dansen hou of eigenlijk niet durf ik ben een beetje verlegen..
en zoveel vrienden heb ik nou ook weer niet die uitgaan, dus meestal verveeel ik me de pleures
Oud 13-07-2003, 18:48
Nothing
Nothing is offline
Citaat:
tongpiercingkje schreef op 13-07-2003 @ 19:36:
omdat ik niet echt van dansen hou of eigenlijk niet durf ik ben een beetje verlegen..
en zoveel vrienden heb ik nou ook weer niet die uitgaan, dus meestal verveeel ik me de pleures
Ik ken dat helemaal. Tot gistere. Van me werkuit gaan ze wel vaker uit. Ze hebben er een week over moeten doen om mij over te halen. Eerst zaten we gewoon in een kroeg waar dus iedereen je kan zien. Nou ik kwam niet van die stoel af hoor. Ttot we naar een dischotheek gingen een grote in Den Haag. Daar val je niet op. Het was sowieso donkerder dus ja. En toen kwam ik los. Nouja en dan is het zo kwart voor 4...

Ik heb ook geen vrienden. Maar die mensen van mijn werk zijn echt zo gezellig, ik wilde daar eerst weggaan maar nu echt niet meer. Als je het niet thuis kan vinden die vrienden. Zoek het dan ergens anders. Echt het is zo leuk, ookal heb je het maar 1 keer mee gemaakt. Je bent dan in iedergeval een ervaring rijker!!
Oud 13-07-2003, 20:34
El Kim
El Kim is offline
Hmm... kunnen we niet gewoon een x met z'n allen uit ofzo Sleur elkaar gewoon mee
Oud 13-07-2003, 21:09
Suziewafel
Suziewafel is offline
Ik vind er gewoon niets aan om in een cafe te gaan zitten waar mensen te veel roken, te warm is, te luidruchtig is, slechte muziek draaien enz. Dan kun je wel zeggen, ga naar een ander cafe, maar hier hebben we niet zoveel keus! En als ik hier een discotheek moet gaan zoeken, moet ik 30km verder zijn..Ik heb eigenlijk ook (nog) helemaal geen behoefte om weg te gaan.
Oud 14-07-2003, 08:39
Spacey
Spacey is offline
Citaat:
tongpiercingkje schreef op 13-07-2003 @ 19:36:
je moet ook niet naar discotheken gaan enzo, saai gewoon met paar andere gezellig in een cafeetje zitten
Oud 14-07-2003, 10:17
Qimm
Qimm is offline
Ik ga bijna nooit uit, telt dat ook?
Oud 14-07-2003, 13:08
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-07-2003 @ 02:19:

Ga vrij weinig uit, ligt er een beetje wat er onder uitgaan bedoeld wordt. Discotheken nooit..
Oud 14-07-2003, 13:18
Bolle Bertha
Bolle Bertha is offline
Ik ga eigenlijk ook nooit uit. Ik heb er niet eens de tijd voor, moet vrijdag avond sporten, zaterdag ochtend en zondag ochtend. En als ik een keertje tijd heb ga ik liever bij iemand thuis een filmpje kijken, das veel gezelliger
Oud 14-07-2003, 13:35
A Fire Inside
A Fire Inside is offline
hmm, wat is uitgaan?? je kan ook met een hele groep vriende naar iets doms (Kaperconcerte in Hasselt, voor de oudere generatie vb. Jo Leemans was er vorig jaar..) gaan, maar dan toch heel erg veel fun hebbe.

Ik weet eigenlijk niet of ik veel uitga, bijna elk weekend, maar nooit in discotheken.
Oud 14-07-2003, 13:42
snoops
snoops is offline
Dus ik ben niet de enige die nooit uitgaat. Ik heb ook niemand om mee uit te gaan.
Oud 14-07-2003, 18:30
Balance
Balance is offline
ik ga zo goed als nooit uit, omdat ik standaard de volgende dag ziek ben (ik kan niet tegen rook) en de lol er dan snel vanaf is.
toch ben ik laatst een keer meegeweest met m'n vriendinnen en het was die avond wel super!! voor een keertje is dat dus wel erg leuk, maar ik kan het niet te vaak doen.
Oud 14-07-2003, 19:00
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Ik ga haast alleen nog naar de grote feesten. En daar ben ik zelfs erg kieskeurig in. Een biertje in een café maak ik nog wel graag tijd voor!
Oud 14-07-2003, 19:02
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Alleen uitgaan heb ik nog niet echt gedaan...

Ik zou in me eentje naar Tiesto in Concert in het Gelredome gaan, maar een vriend kon alsnog mee! Voor de rest als ik naar een feest wil en de meeste van me vrienden willen niet, dan ga ik alsnog...Je komt vast wel leuke mensen tegen!

Dus als je geen vrienden hebt die uitgaan, geen ramp dus. Kleed je een beetje leuk. Kies een feest wat bij je past en ga maar los. Maar makkelijker gezegd dan gedaan!
Oud 14-07-2003, 19:07
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik ga ook bijna nooit uit. Vorige fuif da ik ben geweest was in mei ofzo, binnenkort mss weer. Spaar mijn geld liever voor festivals.
Oud 17-07-2003, 16:04
MM2
MM2 is offline
Ik ga vaak naar concerten, moge dat alleen zijn of met een grote groep. Ik ga nog naar 2 festivals toe, en heb alweer 8 concerten gepland staan. Zodra er weer iets is wat ik wil zien, ga ik daar weer naartoe.

Maarja, voor de rest ga ik bijna nooit uit.
Ik ga niet naar de stad, ik ga niet naar de kroeg en ik ga niet naar discotheken.

Waarom?
Ik voel me daar niet thuis, en ik ken geen mensen die naar dat soort dingen gaan.

Maarja ik heb mijn hobby (gitaar) die ook veel tijd opneemt.

Ach, ik wacht nog wel even op mijn studentenleventje (dan is er altijd wel iets te doen).
Oud 20-07-2003, 18:54
Kazanka
Kazanka is offline
soms ga ik weleens met een iemand naar een cafe/disco...gewoon even kijken naar de kanslozen en ons weer verheven boven de rest voelen

Af en toe gaan we ook naar concerten, voor de muziek en het bier.

Ligt aan onze stemming waar we heen gaan....maarja hij zit nou in Noorwegen, dus ben maar winterslaap begonnen.
Oud 20-07-2003, 19:35
Signy
Signy is offline
Citaat:
Nothing schreef op 13-07-2003 @ 12:16:
Ik GING nooit uit... Tot vannacht.. Het geeft je al een kick als je 16 bent en in een discotheek komt in Den Haag die eigenlijk voor 20 jaar en ouder is. En als je dan nog met gezellige mensen bent is het helemaal leuk!! Echt uitgaan is
Waarom moeten die 16jarigen nou altijd naar discotheken gaan waar ze nog helemaal niet inmogen..?? HEEL vervelend.
Oud 20-07-2003, 20:20
Verwijderd
ik ga amper uit

gewoon geen zin in, kben altijd brak de dag erna zelfs als ik niet zuip

en ik haat veel mensen om me heen dus ik zie geen positieve dingen eraan

behalve als ik met mijn bandleden in het jazzcafe zit
Oud 21-07-2003, 20:41
rodina
rodina is offline
Citaat:
Signy schreef op 20-07-2003 @ 20:35:
Waarom moeten die 16jarigen nou altijd naar discotheken gaan waar ze nog helemaal niet inmogen..?? HEEL vervelend.
ja idd

Kga wel uit, kvond het nooit geweldig. Maar je moet gewoon met een groep gaan dan is het altijd leuk
Oud 21-07-2003, 22:37
Verwijderd
Citaat:
alhoewel ik 16 ben, ben ik het wel een beetje met je eens.

In mijn plaatselijke zaak, irriteer ik me vaak aan 'te' kleine kinderen die na 1 breezer gaan doen of ze dronken zijn, en een grote bek opentrekken.

Maar goed dat er een 'leeftijdsscheiding' bestaat bij discotheken.
Oud 21-07-2003, 22:42
Nothing
Nothing is offline
Citaat:
Hooowww. Dat was maar voor 1 keer. Ik met met mensen van me werk, tja en als die nou allemaal minstens 19 zijn kan ik er ook niks aan doen (A)
Oud 21-07-2003, 22:44
Nothing
Nothing is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-07-2003 @ 23:37:
alhoewel ik 16 ben, ben ik het wel een beetje met je eens.

In mijn plaatselijke zaak, irriteer ik me vaak aan 'te' kleine kinderen die na 1 breezer gaan doen of ze dronken zijn, en een grote bek opentrekken.

Maar goed dat er een 'leeftijdsscheiding' bestaat bij discotheken.

Ja maar kijk ik drink ook niet. En trouwens ik viel geen eens op daar. Ik was daar net zo aan het dansen als iedereen...
Oud 21-07-2003, 22:46
Brutus
Brutus is offline
hmm ik hou nie van uitgaaN.
k ga wel s zaterdags naar een kroegje met vrienden en een paar drinken... uitgaan lijkt me saai. lekker muziek heb je tegenwoordig toch nergens meer**(vind ik!!! voor alle mensen die denken dat ik hun muziek beledig ofzo)
Oud 21-07-2003, 23:51
Guybrush
Guybrush is offline
Ik zou het niet kunnen hoor, helemaal nooit uitgaan. Soms ga ik weken niet uit en lijkt het net alsof ik het niet nodig heb. Maar als ik dan eenmaal weer goed ben uitgeweest, voel ik me zo goed de dagen erna, ik weet niet waardoor het komt. Waarschijnlijk is het gewoon één grote uitlaatklep voor mij

Maar goed, ik kan me voorstellen waarom de meeste mensen niet naar discotheken willen. Ten eerste moet je echt van de muziek houden. Niet iedereen houdt van trance of R&B. En dan heb je wel die discotheken waar ze allemaal 'klassiekers' draaien (veel (oude) top 40 muziek). Dat is voor iedereen 'wel leuk', maar kan je nooit echt uit je dak gaan, aangezien niemand dat echt als favoriete genre heeft.
Ten tweede durven veel mensen gewoon niet te dansen. Dat is iets typisch wat iedereen wel heeft gehad. Meestal sta je de eerste keer goed uit je dak te gaan als je dronken bent...

Maarja, het grootste probleem wat mij meestal weerhoudt van uitgaan is het hebben van vrienden die dat ook willen. Ik lees in dit topic dat er meer mensen zijn die een soortgelijk probleem hebben. Zonde is dat gewoon, want uitgaan is gewoon iets wat je met vrienden doet (in je eentje is echt niks waard vind ik) en aangezien je vrienden het niet leuk vinden, kan jij gewoon niet doen wat je leuk vindt. Gelukkig is het bij mij nog niet zo erg dat ik helemaal niemand heb, een paar vrienden willen zo af en toe wel uit, maar toch zou ik veel vaker willen en dat gaat gewoon niet op deze manier Ach ja, het scheelt me in elk geval wel een hoop geld
Oud 22-07-2003, 00:29
[Het Engeltje]
[Het Engeltje] is offline
Ik ga vanaf mijn 12e uit
Was er beetje vroeg bij, maar ik had veel
oudere vrienden en mijn ouders vertrouwden
mij wel. Het was toen wel tot 12 uur natuurlijk
en niet tot 4 uur. Maargoed.
Oud 22-07-2003, 07:42
Riconoscente
Riconoscente is offline
Ik niet,
ik ben twee keer in mijn leven uit geweest en het zoog hard!! Bovendien heb ik geen vrienden om mee uit te gaan en geen interesse om sletjes te versieren, en daarnaast vind ik het gewoon verschrikkelijk
Oud 22-07-2003, 12:45
kastdeur
kastdeur is offline
De disco-periode heb ik zo langzamerhand wel gehad eigenlijk.

Gewoon af en toe lekker in de kroeg zitten of op een terrasje vind ik altijd wel erg fijn.
Oud 22-07-2003, 12:55
Fortisi
Fortisi is offline
Ik ga ook nooit uit, heb het twee keer geprobeerd, maar ik irriteerde me steeds aan dronken meisjes die om de jongens heen hingen, zo van "welke string heb jij aan? ik heb deze *laat string zien*"oja die is leuk, ik heb deze *laat ook string zien*"
(en het was notabene mijn eigen zus )
Ik hou ook niet van drukte, veel mensen om me heen, die natuurlijk allemaal roken, waardoor je stikt (nou rook ik zelf ook, maargoed, ik stikte evengoed )en ze draaien toch altijd muziek waar ik niet van hou...

Gewoon buiten zitten met een paar vrienden en een drankje waar je zonder mensen te verstikken een sigaretje kan opsteken, dat is toch een stuk beter?
(behalve dan dat je de politie achter je aan krijgt voor openbare dronkenschap, maargoed, dat terzijde...)
Oud 22-07-2003, 18:15
Studentje
Studentje is offline
Wat is uitgaan?

Kijk, simpel een biertje in een rustig kroegje drinken met vrienden, dat doet iedereen wel eens. Maar als je onder uitgaan verstaat dat je de hele nacht staat te dansen in een of andere club, dan heb je al een veel grotere groep mensen die nooit uitgaat.
Oud 23-07-2003, 00:15
roman
roman is offline
hmm naah ik ga wel uit; donderdag/vrijdag vaak `n concertje of lekker chill in de kroeg hangen, en zaterdag naar de discotheek
en ik vind het erg relaxt en zou niet zonder kunnen...
Oud 23-07-2003, 01:46
Verwijderd
me 2 hoor..
Oud 23-07-2003, 11:33
Cinamon
Cinamon is offline
Verder dan feestjes kom ik niet...
Ik zal niet gauw naar de Morgenzon, Time Out etc. gaan
Der is wel iets bij ons in de stad maar goed
Ik ga niet uit...
Oud 23-07-2003, 15:15
zeehond23
zeehond23 is offline
ik ga nooit uit naar kroegen of discotheken (ja, waterfront (maar da's meer een kelder) en nighttown elke laatste donderdag van de maand), maar ik ga wel uit
Oud 25-07-2003, 13:58
the Phitt
the Phitt is offline
tis in de afgelopen 3 jaar zowizo niet gebeurd dat ik een weekend uitgaan heb overgeslagen.
Oud 25-07-2003, 15:17
Fortisi
Fortisi is offline
wat is er nou eigenlijk zo leuk aan uitgaan? gewoon hersenloos, dronken gebral van mensen om je heen, beetje dansen, de slet uithangen en de volgende dag vergeten worden door iedereen waarvoor je de slet heb uitgehangen, ik snap het niet (en ik heb het hier over echte discotheek-gangers he, niet kroeg-mensen, in een kroeg kan je nog práten) Kan iemand dit uitleggen?
Oud 25-07-2003, 15:58
Another Way
Another Way is offline
ik hoogstens 1x per maand uit
Oud 25-07-2003, 19:07
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Citaat:
Fortisi schreef op 25-07-2003 @ 16:17:
wat is er nou eigenlijk zo leuk aan uitgaan? gewoon hersenloos, dronken gebral van mensen om je heen, beetje dansen, de slet uithangen en de volgende dag vergeten worden door iedereen waarvoor je de slet heb uitgehangen, ik snap het niet (en ik heb het hier over echte discotheek-gangers he, niet kroeg-mensen, in een kroeg kan je nog práten) Kan iemand dit uitleggen?
Tis ook de bedoeling dat het hersenloos is Dat heet ontspanning. Daarbij kan je in de meeste discotheken best praten als je even gaat zitten of aan de bar gaat staan. En je kan helemaal zelf bepalen hoeveel je drinkt en of je al dan niet de slet gaat uithangen.
Oud 25-07-2003, 20:48
Verwijderd
Citaat:
wat is er nou eigenlijk zo leuk aan uitgaan?

een vraag die je zelf beantwoord:
Citaat:

gewoon hersenloos, dronken gebral van mensen om je heen, beetje dansen, de slet uithangen en de volgende dag vergeten worden door iedereen waarvoor je de slet heb uitgehangen
Oud 25-07-2003, 23:09
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:

WTF! Wat doe jij als je uitgaat joh! Ik weet nie maar volgens mij doe je iets fout! Als je goed slet speel, vergeten ze je niet hor!

Het gaat denk ik om de mensen die je er kent en gewoon de gezelligheid enzo (voor mij dan, maarja, ik weet nie)
Oud 28-07-2003, 11:00
Cattus
Cattus is offline
Citaat:
of ben ik de enige...
Jij ben echt niet de enige. Ik ga ook nooit uit.
Oud 28-07-2003, 11:07
Dominique24!
Dominique24! is offline
Ik ben wel uitgeraasd wat dat betreft.
Nu ik dan bij zinnen ben kan ik me niet meer voorstellen dat ik dat leuk vond.
Het enige wat ik nog leuk uitgaan vind is uiteten, theater enz..

Regels voor berichten