![]() |
|
uhm ik persoonlijk vindt het mega ranzig maar misschien euumhm vindt ze het leuk (brang het haar wel voorzichtig want ik ga hier over me nek zij waarschijnlijk ook)
|
Verwijderd
|
Hmm. Ik kan me dus niet voorstellen dat dat opwindend is... maargoed, ieder zijn smaak.
Hoe open-mindend is ze? Als ze dat wel is, reageert ze waarschijnlijk met 'hmm goh, uhm, oke, nouja, je gaat je gan maar', is ze dat niet, dan reageert ze waarschijnlijk met 'ieieieieieieuw gatverdamme'. Ofzo ![]() |
![]() |
|
Voor behoud van je relatie: hou t voor je. Maar ja, er zijn wel meer mensen die het lekker vinden (not me), dus wie weet heb je t wel getroffen.
Mocht je willen afkikken, overweeg es een duik in de verzameltank van een waterzuiverings instalatie. ![]() Maar goed, hoe weet je dat je er geil van word, heb je het ooit gezien?? Dan weet je vriendin t toch wel dat je dat leuk vindt om te zien. En hoe kan je in vredes naam iemand stiekem een wc niet laten door trekken en vervollgens ongezien lekker in d'r stront gaan staan graaien??? ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zoiets? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() Eum, voor zover ik deze post serieus kan nemen, zou ik je niet willen aanraden dit direct aan je vriendin te gaan vertellen. Ik denk niet dat ze het kan waarderen. Gheghe, ik hoef hier echt niet mee aan te komen bij mijn vriend, hij heeft smetvrees. ![]()
||
Citaat:
@avantasia: Ik durf niet te voorspellen hoe je vriendin zal reageren als ze zou weten dat je het opwindend vindt om haar ontlasting op je handen te smeren, maar waarschijnlijk kan ze zich moeilijk voorstellen dat je dat opwindend vindt. Ik sluit me wat dat betreft bij het advies van CodeName Egg en anderen aan om dit voor je te houden. Misschien is het beter om je verlangen te beperken tot alleen er over fantaseren. Je hoeft dan in ieder geval niet bang te zijn voor een negatieve reactie van je vriendin.
|
Verwijderd
|
Als mijn vriend dat zou zeggen, zou ik even slikken.. hem aangapen... en vervolgens even na willen denken. Daarna zou er denk ik uitkomen dat ik het goed vind als hij dat lekker vindt, maar dat het niet weer zal gebeuren omdat ik het geen fijn idee vind... Als hij me dan eens naar de wc wil zien gaan, best, als hij dat fijn vindt... ik schaam me er niet voor.. Maar hij moet wel een beetje binnen de hygiënische grenzen blijven.
|
![]() |
||
Citaat:
Enja, ik zou ook weleens willen weten VIA EEN ANDER hoe de ontlasting het uw smaakt. Verder, ik huiver, en lach me kapot. ![]() En ja, voor iemand die misschien een voorproefje zou willen zien kan op deze link klikken. ![]()
Laatst gewijzigd op 04-08-2003 om 04:31. |
![]() |
|
Avantasia: Ehm ik moet je iets vertellen. Je weet toch dat ik heel veel van je houd?
Vriendin: Ooh wat ben je toch romantisch *geeft kusje* Avantasia: Kijk het zit zo, weet je nog dat ik je een keer stiekem niet door liet trekken? Vriendin: Ik volg je niet helemaal geloof ik. Avantasia: Ja ik snap het zelf ook niet helemaal, maargoed.. ik ging toen stiekem naar binnen in de badkamer enneeeh.. toen heb ik even met je poep zitten spelen. Vriendin: ooh schat, ik wist wel dat je zo romantisch was... wil je met me trouwen? Avantasia: Ja! En ze leefden nog lang en gelukkig... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Een Scud is namelijk een kruisraket tegen GRONDdoelen en een MiG is een VLIEGTUIG. Met een Scud val je geen vliegtuig aan. En vernietigend neerhalen? Kom op man, ik heb zo'n beetje de meest milde reactie van het hele topic gegeven! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksuele spelletjes als klein kindje Yab-Yum | 77 | 29-05-2005 22:53 | |
Seksualiteit |
kan poepsex en plassex? RiCkY-bOy | 116 | 08-10-2003 19:04 | |
Seksualiteit |
Ligt het nou aan mij of... Eurydice | 16 | 21-08-2003 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
poep -en plassex dandybutthole | 9 | 11-12-2002 09:37 | |
Verhalen & Gedichten |
levenslessen worden hier geboren alleluha dandybutthole | 0 | 30-10-2002 19:03 | |
Seksualiteit |
hij weet niet waar het is ofzo :S lake bodom | 24 | 14-02-2002 21:11 |