![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik praat met mijn vriendin werkelijk overal over dus ook tijdens de sex. Ik vraag gewoon watze graag wil maar meestal als ik haar over haar clitoris streel duwt ze mijn vingers naar binnen dus 3wat dat betreft stuurt ze wel(ik weet het ook wel te vinden)
en over wat je lekker vind betreft je kunt inderdaad jezelf gaan vingeren om te leren wat je lekker vind maar je kan het ook gewoon tegen hem zeggen als hij je vingert
||
![]() |
Citaat:
en als je scheert moet je om de 2 dagen doen ofzo, das vet irri |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
een driehoekje erboven mag best hoor! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2. Er komt nooit meer haar dan je al hebt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
harsen....zodat je een streepje overhoudt. Dat staat netjes etc, beter dan dat je er helemaal nix aan doet toch? |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/Forum20/HTML/008406.html <--- hier om precies te zijn.
||
![]() |
Citaat:
Maar ff over je vraag, handig is inderdaad om zelf te weten wat je lekker vind. Ik zelf vind Communicatie een sleutelrol hebben binnen sex. Anders kun je nooit erachterkomen wat de ander wel of niet wil, of wel of niet lekker vind etc. Dat scheelt je een hoop frustraties, wachten en levert een boel extra plezier op |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en aan je andere posts te zien zou je het niet echt leuk en handig vinden je te scheren, doe het dan gewoon niet (ik hou het ook alleen maar een beetje bij, wel mijn bikinilijn, en ik moet zeggen dat mijn vriend dat niet erg vindt, aangezien hij mij toch niet beft->vind ik nogal vies voor hem namelijk) vraag aan je vrien of hij het erg vindt of niet, en maak je dan pas zorgen ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vind ze me niet meer leuk? Riechedly | 14 | 16-04-2016 10:15 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
mijn verhaal over het korte leven van een jong meisje Verwijderd | 15 | 17-05-2003 22:55 | |
ARTistiek |
Zoals het klokje thuis tikt,tikt het hier niet [fractie uit een dagboek] kaleidoscope | 11 | 28-02-2002 18:18 | |
Lichaam & Gezondheid |
jeuk/pijn bij vagina abcdefghijk | 38 | 19-01-2002 18:59 |