Advertentie | |
|
![]() |
|
Je geeft zelf al aan dat je niet zo snel verliefd wordt, dus lijkt het mij juist een eer om nu wel verliefd te zijn.
Ik bedoel, een leeftijdsverschil zal het sowieso gecompliceerder maken, maar onmogelijk is het niet. Er zijn zoveel dingen die een relatie in de weg kunne staan; als leeftijd het enigste is.. Als jullie voor de rest goed bij elkaar staan, maakt die leeftijd iig al minder uit. Liefs, Margriet
||
Citaat:
![]() Misschien het kinderachtige juist iets wat je aantrekkelijk vindt aan haar? (hoewel ik denk dat t bij een relatie niet prettig is, t geeft verschil in n relatie) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is heus niet zo dat ze bij het woord piemel al begind te lachen ofzo hoor. dat soort kinderachtigheid is het (gelukkig!!)niet. Maar ja....ook de psychisch verder ontwikkelde meisjes van 14, zijn nog geen 18 jarigen. (is moeilijk uitleggen allemaal, maar jullie weten vast wel wat ik bedoel) Ik val op haar omdat ik met haar kan lachen. Omdat ze net zo gek is als ik. Omdat we dezelfde intresses hebben. En bovenal omdat ik me zo goed bij haar voel, zodat er niks is wat ik haar niet zou kunnen vertellen of een discussie over beginnen. Opzich hebben jullie wel gelijk dat ik het gewoon zou moeten proberen. Dat niks mij in de weg zou moeten staan. Maar ik ben bang dat vrienden opeens heel raar tegen mij aan zullen kijken. Tegen de vervelende opmerkingen ben ik wel bestand. En je kan dan wel zeggen "echte vrienden laten je niet vallen", maar is dat niet meer een fabeltje?! Volgens mij worden mensen dan een stuk terughoudender. Aan de andere kant komt het zo'n beetje nooit voor dat ik zware gevoelens voor iemand krijg. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
BTW: fijn dat jullie allemaal zo serieus en uitgebreid antwoord geven ondanks dat het weer zo'n soort "leeftijds topic" is ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, echte vrienden zouden je er inderdaad niet om laten vallen.
Als jij haar echt leuk vind en zij jou ook, zou ik toch zeggen 'ga ervoor'. Zelfs al is het leeftijdsverschil nu heel groot. Je zou ook nog een jaartje kunnen wachten... Sex en dergelijke lijken me wél een probleem. Op je achttiende wil jij waarschijnlijk wel sex, maar zij is er hoogstwaarschijnlijk nog niet klaar voor. Wil jij daar lang genoeg mee wachten? |
![]() |
|
Het betekent niet automatisch dat je per definitie op jongeren meisjes valt omdat je je nu toevallig aangetrokken voelt tot een meisje van 14. Er zal dus zeker niets mis met je zijn.
Daarnaast zou ik als ik jou was, en je echt zo gek op haar bent, het gewoon een kans geven. Als je toch merkt dat de verschillen tussen jullie te groot zijn en jullie andere dingen verwachten van de relatie kun je er altijd nog mee stoppen. En echte vrienden zullen je hier echt niet om laten vallen.
|
Verwijderd
|
Je bedoelt of je pedofiel bent? Dat lijkt mij niet. De gemiddelde 14jarige is toch niet lichamelijk onrijp etc (wat toch het idee is van pedoseksualiteit; alleen vallen op mensen die zich nog niet hebben ontwikkeld; meisjes die nog geen borsten hebben, mensen bij wie nog geen schaamhaar groeit, jongetjes die nog een pinkelpenisje hebben, etc), en ook niet echt een klein kind. Ik neem aan dat ze gewoon 'een jongere' is, net zoals jij - dat zij dan aan het begin van die fase staat en jij aan het eind, ach, dat is misschien wel eens lastig maar het maakt je toch geen pedofiel.
|
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin en ik schelen ook 5 jaar en dat gaat ook prima. Zij is af en toe wat kinderachtig, maar ik ook wel, dus dat maakt t weer goed. Ik zou niet naar leeftijd kijken bij een relatie. Als je je goed bij elkaar voelt, waarom zou je het dan niet doen? Meestal zijn meiden ook volwassener dan jongens ( 2 jaar ofzo), dus dan zou jouw ''vriendin'' zich gedragen als 16, dat is toch prima?
Ik zou je er dus niet teveel druk om maken, maar kijk het gewoon aan...! Suc6! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Dit ben ik. xsharz | 8 | 20-05-2014 20:33 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Psychologie |
kom je ooit helemaal van je ES af? Romance | 3 | 18-09-2004 23:52 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen om dit te veranderen? Verwijderd | 30 | 06-11-2002 14:46 | |
Liefde & Relatie |
Kan een meisje 'voelen' dat ik vroeger veel heb meegemaakt? Hanz | 25 | 28-06-2002 19:23 |