![]() |
|
![]() |
als jij zou pijpen krijg je voorvocht - en als je slikt ook sperma - binnen en daar zit ook urine in. In je speeksel zitten bacteriën en als het een beetje heftige seks is kan je ook zweet van elkaar binnenkrijgen.
Tja, als je er echt over na gaat denken is seks maar een vieze bezigheid ![]() Als je er echt mee zit kan je ook even de boel met een washandje echt even wassen als je naar de wc bent geweest, maar toiletpapier zou op zich moeten voldoen hoor. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Eh, even voor alle jongens die zich afvragen waarom hun vriendinnetje ze niet durft te pijpen: daarom dus. Omdat jij verwacht dat zij je wel zal schoonlikken.
Ik heb niks tegen voorvocht of sperma, maar resten opgedroogd pies en zweet en eikelkaas, dat wens ik er van te voren toch echt even afgewassen te zien. Hup, die wastafel hangt op pik-hoogte hoor. (echte bikkels hebben ook het geduld niet om het water warm te laten worden, en wassen hem met koud) Misschien een idee om een fles water op het toilet klaar te zetten? De gemiddelde afrikaan of indonesier of surinamer gruwt bij het idee dat je het met alleen een wc papiertje droogdept.
|
Is er iets mis met je urine dan? Ochtend urine is zelfs heel erg gezond en er zijn mensen die hun eigen urine dan ook 's ochtends opdrinken. Hij heeft iig geen problemen met je smaak, daarnaast het is pas 'vers' en dan is de 'ranzigheid' toch nog het minste. Maak er nou geen probleem van, de hoeveelheid die achterblijft dit is zo miniem dat hij het waarschijnlijk niet eens merkt.
Dat uitwisselen van bacterien is wel waar, maar bedenk wel dat niet alle bacterien betekenen dat je ziek word. Voor zover ik weet heeft iedereen zo'n beetje dezelfde bacterien, een heleboel doen ons niks en daar hebben we helemaal geen last van en van een heel stel hebben we zelfs voordelen, ze helpen ons bij ons bestaan. Van de slechte bacterien die worden overgedragen heeft slechts een heel heel klein percentage uiteindelijk effect (je word ziek). Maar er is dus niks vies aan. En dan heb je natuurlijk ook nog altijd poep en plassex.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En ach, sex is niet schoon, sex is niet fris. Ik ben niet vies van mijn vriendin en zij niet van mij ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij nou opdringerig of ligt het aanmij? devilcat | 101 | 10-10-2004 22:05 | |
De Kantine |
ligt het nou aan mij????? :confused: hanneke~13 | 127 | 05-06-2003 09:55 | |
Liefde & Relatie |
Vriend die zich niet aan afspraken houdt neeltje | 35 | 19-04-2003 16:04 | |
Seksualiteit |
Meiden: vraagje bij het tegen het randje fietsen anja | 33 | 01-11-2002 15:24 | |
Liefde & Relatie |
Zucht, het is weer zo ver... Verwijderd | 49 | 20-04-2002 13:46 |