Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 00:56
Eurydice
Eurydice is offline
of is het gewoon ranzig om iemand gewoon door te beffen als die persoon net naar de wc is geweest?? En dan bedoel ik gewoon om te plassen.. Dus als je gewoon een btje ligt te vrijen en opeens naar de WC moet.. Mijn vriend schijnt daar geen problemen mee te hebben maar iedere keer als hij dat doet denk ik: dat je dat doet Niet dat ik geen toiletpapier gebruik ofzo, maar ik vind het idee gewoon ranzig..
Oud 21-08-2003, 01:00
-niels-
-niels- is offline
mja... ligt eraan he...
want spoel jij alles netjes uit normaal voor de sex?
denk jij dat als jij 'm pijpt dat hij het ook vlak voor de sex schoon heeft gemaakt?
er blijft altijd wat zitten toch? qua geur/smaak/bacterie of wat dan ook... maar goed... 't kan zijn dat je daar afkeer tegen heb, ik kende ooit een meisje die niet eens wou zoenen als ik 'r net gebeft had... nou was ze er niet zo'n fan van, dus mss was 't om mij te pesten... maar goed...

't is sex... er worden onverhoopt bacterien en/of lichaamsappen uitgewisseld... beter geniet je er van...
Oud 21-08-2003, 07:01
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
-niels- schreef op 21-08-2003 @ 02:00:
mja... ligt eraan he...
want spoel jij alles netjes uit normaal voor de sex?
denk jij dat als jij 'm pijpt dat hij het ook vlak voor de sex schoon heeft gemaakt?
er blijft altijd wat zitten toch? qua geur/smaak/bacterie of wat dan ook... maar goed... 't kan zijn dat je daar afkeer tegen heb, ik kende ooit een meisje die niet eens wou zoenen als ik 'r net gebeft had... nou was ze er niet zo'n fan van, dus mss was 't om mij te pesten... maar goed...

't is sex... er worden onverhoopt bacterien en/of lichaamsappen uitgewisseld... beter geniet je er van...
idd
Oud 21-08-2003, 07:46
Verwijderd
*is het ook helemaal eens*
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:18
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
als jij zou pijpen krijg je voorvocht - en als je slikt ook sperma - binnen en daar zit ook urine in. In je speeksel zitten bacteriën en als het een beetje heftige seks is kan je ook zweet van elkaar binnenkrijgen.
Tja, als je er echt over na gaat denken is seks maar een vieze bezigheid

Als je er echt mee zit kan je ook even de boel met een washandje echt even wassen als je naar de wc bent geweest, maar toiletpapier zou op zich moeten voldoen hoor.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 21-08-2003 @ 09:18:
als jij zou pijpen krijg je voorvocht - en als je slikt ook sperma - binnen en daar zit ook urine in.
In sperma zelf niet, het voorvocht spoelt dat eruit.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 08:28
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
oh ja? ik heb altijd gelezen dat in sperma (nah ja, niet de cellen zelf maar in de drab waar het inzit) ook urine zit...hmmm....maar wat jij zegt kan ook
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 09:33
Verwijderd
Ja, het ligt aan jou. Maar wel een coole nick.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:26
Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
-niels- schreef op 21-08-2003 @ 02:00:
mja... ligt eraan he...
ik kende ooit een meisje die niet eens wou zoenen als ik 'r net gebeft had
Ik wilde in het begin ook niet met mijn vriend zoenen als hij me net gebeft had omdat ik het proefde en ontzettend vies vond! Nu doe ik maar net of ik het niet proef, tis toch zo weg maar lekker, nee!
Oud 21-08-2003, 10:30
Demiurge
Demiurge is offline
Je moet er niet teveel bij nadenken... anders kun je overal wel een probleem van maken
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 10:34
Grimmetje
Grimmetje is offline
Vraagje aan topicstarter:

Zoen je tussendoor weleens met je vriend als je hem aan het pijpen bent?? Ja ik weet het, dan proeft je vriend niet, maar voor hem is dat toch ongeveer hetzelfde...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:15
poesiefox
poesiefox is offline
Eh, even voor alle jongens die zich afvragen waarom hun vriendinnetje ze niet durft te pijpen: daarom dus. Omdat jij verwacht dat zij je wel zal schoonlikken.

Ik heb niks tegen voorvocht of sperma, maar resten opgedroogd pies en zweet en eikelkaas, dat wens ik er van te voren toch echt even afgewassen te zien. Hup, die wastafel hangt op pik-hoogte hoor. (echte bikkels hebben ook het geduld niet om het water warm te laten worden, en wassen hem met koud)

Misschien een idee om een fles water op het toilet klaar te zetten? De gemiddelde afrikaan of indonesier of surinamer gruwt bij het idee dat je het met alleen een wc papiertje droogdept.
Oud 21-08-2003, 11:18
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Is er iets mis met je urine dan? Ochtend urine is zelfs heel erg gezond en er zijn mensen die hun eigen urine dan ook 's ochtends opdrinken. Hij heeft iig geen problemen met je smaak, daarnaast het is pas 'vers' en dan is de 'ranzigheid' toch nog het minste. Maak er nou geen probleem van, de hoeveelheid die achterblijft dit is zo miniem dat hij het waarschijnlijk niet eens merkt.
Dat uitwisselen van bacterien is wel waar, maar bedenk wel dat niet alle bacterien betekenen dat je ziek word. Voor zover ik weet heeft iedereen zo'n beetje dezelfde bacterien, een heleboel doen ons niks en daar hebben we helemaal geen last van en van een heel stel hebben we zelfs voordelen, ze helpen ons bij ons bestaan.
Van de slechte bacterien die worden overgedragen heeft slechts een heel heel klein percentage uiteindelijk effect (je word ziek). Maar er is dus niks vies aan.

En dan heb je natuurlijk ook nog altijd poep en plassex.
Oud 21-08-2003, 11:21
Marsel
Marsel is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 21-08-2003 @ 09:28:
oh ja? ik heb altijd gelezen dat in sperma (nah ja, niet de cellen zelf maar in de drab waar het inzit) ook urine zit...hmmm....maar wat jij zegt kan ook
Ik heb geleerd dat urine een hoge zuurgraad heeft en dus de spermacellen onmiddelijk uitzal moorden. Dus dat zal wel niet de bedoeling geweest zijn van de natuur niet..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:23
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 12:15:
Eh, even voor alle jongens die zich afvragen waarom hun vriendinnetje ze niet durft te pijpen: daarom dus. Omdat jij verwacht dat zij je wel zal schoonlikken.

Ik heb niks tegen voorvocht of sperma, maar resten opgedroogd pies en zweet en eikelkaas, dat wens ik er van te voren toch echt even afgewassen te zien. Hup, die wastafel hangt op pik-hoogte hoor. (echte bikkels hebben ook het geduld niet om het water warm te laten worden, en wassen hem met koud)
Oftewel voor de sex is het wel handig om de boel te schrobben ,nou ja afspoelen dan
Oud 21-08-2003, 11:24
Grimmetje
Grimmetje is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 21-08-2003 @ 12:15:

Misschien een idee om een fles water op het toilet klaar te zetten? De gemiddelde afrikaan of indonesier of surinamer gruwt bij het idee dat je het met alleen een wc papiertje droogdept.
Ik dep mezelf na het plassen ook altijd ff droog om dat opgedroogde pies e.d. te vermijden...

En ach, sex is niet schoon, sex is niet fris. Ik ben niet vies van mijn vriendin en zij niet van mij Ik moet er niet aan denken om elke keer voordat we sex hebben ons eerst helemaal moeten wassen en schoonmaken. Ja, ok, soms is dat wel leuk. Maar er moet toch echt ook een mogelijkheid zijn om eens even lekker spontaan te sexen
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 11:29
poesiefox
poesiefox is offline
Tuurlijk, langer dan 24 uur zit er toch nooit tussen twee douchebeurten.

Maar het was wel het advies van mijn uroloog: WASSEN van te voren, allebei. Tegen de blaasontstekingen.

Regels voor berichten