Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het lukt me nog niet om mn eigen leven zo te leiden, omdat hij constant in mn hoofd spookt. Ik ben bang voor de mensen die op hem lijken, die vlieg ik het liefst aan en nahjah...het lukt gewoon niet om het te verwerken.
|
Hoi Eend
![]() Echt minder dat je met dit probleem zit... ik kan me er wat bij voorstellen dat je een bepaalde drang hebt om hem van zijn leven te beroven, aangezien hij je getreiterd heeft... Je moet als je hier van af wil bij jezelf beginnen denk ik.. Misschien is het verstandig om die leraar iig helemaal te vergeten, laat je niet gek maken door zo een idioot... Je broer slaat je? Dan noem ik het op het eerste opzicht geen aardige broer, maar misschien heeft hij ook psychologische problemen en ik denk dat hij hieraan geholpen moet worden, zodat het voor jullie beiden het beste uitpakt. Ik kan je helaas niet echt helpen, maar ik geef je dit advies: Laat je door niemand gekmaken.
||
Citaat:
Is dit het doel wat je wilt bereiken? Niet meer aan hem denken en puur doorgaan met je eigen leven? Waarschijnlijk wel. over naar stap 2...etc althans dat zou mijn aanpak zijn, maarja ik ben geen prof (en pretendeer dat ook dat niet te zijn) en vraag me af of mijn werkwijze geapricieerd zou worden ![]() ![]() |
![]() |
|
Als jij die leraar écht zou vermoorden, dan draai jij de gevangenis in en zit je voor vele jaren vast. Wil je dat echt? Dan heeft die leraar naast jouw geschiedenis dus óók nog je toekomst verpest! Dat gun je die man toch niet??? Probeer je daarom te richten op het verwerken van wat hij je heeft aangedaan en zorg dat hij je toekomst niet meer overheerst! Wat hij tot nu toe heeft gedaan is al heel erg, maar hij mag niet ook nog je toekomst verknallen!
Om daarvoor te zorgen zal je denk ik wel naar buiten moeten komen met de ideeen die zich op dit moment in je hoofd afspelen. En dan niet alleen op een forum als deze, maar ook bij professionele mensen, zoals jouw begeleider. Laat hem dit lezen, vertel het hem persoonlijk, schrijf een brief voor hem; wat dan ook. Maar zorg d'r iig voor dat die leraar jouw toekomst niet óók kan verknallen.
|
mjah, jullie hebben gelijk, I knowwwwwwwwwwww
Het is alleen zooooooooo irritant, want hij HEEFT mijn leven al gemold weet je? Als hij er niet was geweest, dan had ik nooit van een kliniek gehoord. Mahjah...xal mezelf vastbinden en niks doen ![]()
||
Citaat:
Praat er alsjeblieft over, zodat je zeker weet dat ze op je letten en dat je dus nooit zoiets zal doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
bindingsangst ? Sneeuwwitje | 16 | 31-12-2012 19:09 | |
Liefde & Relatie |
Verwarrend.. Hug_The_Hippo | 42 | 19-12-2006 13:32 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #72 Verwijderd | 493 | 15-10-2006 13:13 | |
Psychologie |
Gevoelens - Hersenspinsel keukentrappetje | 8 | 23-04-2006 23:52 | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex-vriendin gaat moeilijk, wat te doen? Commondude | 6 | 27-08-2003 12:41 |