ik schrijf gedichten als uitlaatklep, ik zou wel zonder kunnen, maar ik vind het gewoon leuk om te zien wat er uit komt, meestal komen de woorden / zinnen gewoon bij me naar boven en daar doe ik dan iets mee,
regels, stijlen enz boeien me weinig, het gaat me meer om de lol en de uitlaatklep, het op papier zetten zelf, ja ik schrijf meestal op kladpapier (op de computer wordt het nix, dan wordt het te vaag), meestal met potlood (dan worden de gedichten ook 'zachter', met pen iets 'harder'),
ik schrijf meestal over dingen die mij bezig houden, onderwerp maakt daarbij niet uit, soms wordt het heel erg abstract, soms niet, ik zie altijd wel waar ik beland (dat heet prutsen

), omdat de gedichten bijna altijd over iets gaat dat mij bezig houdt, zijn ze meestal ook erg slecht, maar dat vind ik niet erg (wel beetje jammer natuurlijk

)
schrijf in t nederlands, omdat ik dat gewoon een mooie taal vind en daardoor blijven mijn gedichten nog een beetje origineel in deze wereld (de hele wereld kan engels), kan ook alleen maar dichten in nederlands, denk k
verder post/reply ik niet zoveel, maar dat komt omdat ik niet zo verschrikkelijk veel weet van dichten, dus ik kan mensen niet echt zo erg helpen (vaak staat er ook al vaak genoeg dat het mooi is

), ik lees wel de meeste gedichten, vind t erg leuk hier