![]() |
|
Verwijderd
|
Okee, zo gaat het natuurlijk nergens heen. Het moet toch mogelijk zijn om een serieus antwoord te geven...?
![]() Er zijn trouwens al veel van dit soort topics geweest, al moet je wel een tijdje zoeken om een goeie te vinden.. Ik zal een paar links geven: info uit het sexwoordenboek topic met 2 uitgebreide posts met tips enzo Ohja en ik hou dit topic open, want er werd gevraagd hoe jongens het graag willen, dus misschien dat zij er eens wat over kunnen zeggen. Da's weer iets anders dan al die tutorials voor en door meisjes ![]() xx Laatst gewijzigd op 20-08-2003 om 19:25. |
![]() |
|
Beetje eerst met je tong aan zn lul likken en vervolgens zn eikel wat verder in je mond en dan zuigen zodat er vacuum gezogen wordt en dan met je hoofd draaien en je mond over zn lul schuiven en veel je tong gebruiken..
Ook over zijn ballen likken af en toe. Denk dat ie het dan wel lekker vindt. Veel plezier ermee. En als dit niet genoeg is mag je wel een keer bij mij komen oefenen ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Genesis |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mijn eerste pijpbeurt was een ramp; ik zoog veel te hard en trok daarbij ook iets te hard dus die arme jongen voelde het de volgende dag nog..
tja...jeugdig enthousiasme hè ![]() Maar maak je geen zorgen, het wordt er elke keer beter op vooral als je inderdaad gewoon met elkaar erover praat wat wel en niet lekker is. |
![]() |
||
Citaat:
Gelukkig nooit meegemaakt... Ik kan niet veel anders zeggen dan wat reeds gezegd is... Gewoon doen wat je denkt dat je moet doen, op je gevoel afgaan en op zijn reacties letten... Wat vind ie lekker, wat iets minder... Ligt toch per persoon verschillend...
|
![]() |
Hoe ik het lekker vind? Niet te hard. Maar vooral niet te zacht. Als het te voorzichtig of te zacht wordt gedaan neemt dat (bij mij) de opwinding volledig weg.
Het is lekker om gepijpt te worden i.c.m. aftrekken. Ook lekker is als de eikel gestimuleerd wordt met de tong, maar niet te lang achter elkaar. Ik denk dat het vergelijkbaar is met beffen - variatie is belangrijk. Iedere jongen is anders; zelf vind ik het vaak lekkerder om afgetrokken te worden - pijpen vind ik lekker als voorspel maar niet te lang. Heb ik een keer een zeg maar wat mindere ervaring mee gehad.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
PLEASE HELP ME!!!!!!>>>Frans mondeling.... Ö Mautje | 0 | 20-04-2010 15:55 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Kan iemand me please, please helpen!! Met deze kutsom!!! Wilmy | 0 | 18-06-2002 21:24 | |
Liefde & Relatie |
jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal?? Verwijderd | 21 | 08-02-2002 17:03 | |
Seksualiteit |
jongens please help! -->2e vriendin minder speciaal?? Verwijderd | 15 | 06-02-2002 17:15 | |
please help me nick tha bomb | 1 | 09-10-2001 18:37 | |
wie heeft het boek de val gelezen van marga minco! please help me! | 1 | 14-06-2001 19:31 |