![]() |
|
er zijn verschillende symptomen die ik zosnel even niet weet. Er zijn ook heel veel mensen die gewoon niets merken tot hun buik opeens groter word. Tegen de tijd dat je überhaupt echt "zwangerschapssymptomen" krijgt, is het vaak al te laat om er iets aan te doen. Als je zekerheid wilt, moet je naar de huisarts. Als een thuistest doet, en hij zegt "je bent zwanger!!!" (of hij verkleurd gewoon
![]()
|
grote kans is dat wij nu een symptoom noemen en jij die 'plots' lijkt te herkennen. het heeft dus weinig zin om alle symptomen op te noemen, want als je iets (onbewust) in je hoofd hebt gehaald lijk je toch aan alles te voldoen!
Dus gewoon een test halen en zekerheid hebben ![]()
||
Citaat:
Hup, test doen en zekerheid krijgen, want voor hetzelfde geld heb je die klachten 'opeens' niet meer oid, en blijf je ermee zitten. (wat goed kan zijn hoor, maar het lijkt mij dat zoiets zo vroeg mogelijk weten het beste is)
|
vaak plassen
misselijk / overgeven gespannen borsten stemmingswisselingen buikpijn opgeblazen gevoel geen honger of juist veel eten zin in gekke dingen Moe zijn Gewoon effe testen... lijkt me veel verstanfdigeer dan te kijken naar de verschijnselen...
|
![]() |
vermoeidheid kan een symptoom zijn, maar vemoeidheid is een symptoom van zoveel dingen (jaja, ook gewoon van te weinig rust) dat het moeilijk zo te zegen is of je zwanger is.
Sommige mensen hebben totaal geen last van overduidelijke zwangerschapssymptomen terwijl ze toch al een aantal maanden zwanger zijn, dus ook dat zegt niets. Als je je echt zorgen maakt inderdaad gewoon testen. |
![]() |
|
een blauw streepje op je zwangerschapstest is één van de symptomen.....
verder: misselijkheid, opgeblazen gevoel,pijnlijke tepel,hoofdpijn,niet ongesteld worden,.... MAAR moraal van het verhaal: doe toch maar zo vlug mogelijk een test.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Buikpijn, vermoeid heid, last bij ontlasting: kanker? Boeitjouwwat | 10 | 07-07-2014 18:10 | |
Seksualiteit |
Faal... DaCherryBlossom | 31 | 10-07-2011 23:36 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vriendin zwanger? men123 | 13 | 08-04-2011 23:37 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic #2 rare kwast | 500 | 24-03-2009 15:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
zwanger-symptomen? XQseMe2 | 9 | 26-04-2005 06:45 | |
Lichaam & Gezondheid |
kenmerken eerste weken zwangerschap? DvoorA | 8 | 20-11-2004 21:55 |