Advertentie | |
|
![]() |
|
ik heb eigenlijk niks toe te voegen. Ik kan alleen maar zeggen dat het idd gewoon het beste is om met je vrienden te gaan hangen. Je hebt buiten je vriendje ook nog een leven voordat je het effe vergeten was
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dankje wel voor je serieuze reactie!! Ik ga mn best doen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als je zo afhankelijk bent is het juist goed dat jullie een weekje geen contact hebben lijkt mij. Dan wen je dr aan en als jullie elkaar dan straks weer zien is het alleen maar leuker!!
Zoals ik al eens eerder zei, je moet je nooit afhankelijk maken van een kerel!! (of aan je partner ![]() Ga iets leuks doen, zoek je vriendinnen op, verzet je zinnen! |
![]() |
|
Probeer in de tussentijd dingen te doen waar je normaal door hem niet aan toekomt en geniet daar dan van. Je hebt tenslotte ook nog een eigen leven.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
precies zoals al gezegd werd. laat em elke dag op bepaalde tijdstippen zn telefoon aanzetten en stuur dan een sms. *bellen lost meer batterij* probeer aan andere dingen te denken, en probeer vooruit te denken. *morgen nog maar 4 dagen, overmorgennog maar drie dagen, en dan komt ie overmorgen alweer thuis!
![]() ![]() of zoek afleiding in die week. |
![]() |
|
misschien moet je deze ook ns lezen:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=566648 bijna t zelfde topic. |
![]() |
|
![]() |
Tsja, ik wil geloven dat je het er moeilijk mee hebt. Mijn vriend is nu 3 weken weg.
Maar de afgelopen drie weken heb ik echt ongelooflijk veel gedaan en dan gaat de tijd heel snel, en gun jezelf gewoon af en toe wat tijd vol zelfmedelijden omdat je vriend er niet is en probeer verder wat minder aan hem te denken. |
![]() |
|
Ik heb dat ook erg gehad. En dat ging maar over 5 dagen. Ik dacht dat ik hem enorm ging missen, maar ik had lol. De dagen gingen zo voorbij, en toen ik weer thuis kwam hadden we samen extra lol. ik ga nu weer 4 dagen weg, en ga hem wel missen, maar ik hou in mijn achterhoofd, dat ik lol krijg. Hij gaat veel dingen doen om mij eventjes te vergeten en ik hem. De dagen gaan snel voorbij, en zoals iedereen al zegt: Het is juist leuker als ie weer thuis komt..
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of dat na 1 jaar al verantwoord is ga ik je niet voor zitten schrijven, maar ik kan me er best wat bij voorstellen. Het probleem bij hun is dat zijn ouders hem heel de zomer mee sleuren naar zeeland waar zijn ouders een vakantie huisje hebben. Das dus wel effe wat erger dan een weekje weg ![]() Maar ja....als hij weg is kan zij gewoon haar eigen dingetjes doen. Ze is veel bezig met vrijwilligers werk en dat soort dingen. In de zomer is idd vaak het probleem dat de meeste mensen op vakantie zijn, maar er is toch altijd wel iemand die thuis is of niet soms?! Ga lekker naar de stad ofzo. Lekker kleding kijken. In ieder geval iets doen wat je graag doet. bij voorkeur met een vriend of vriendin erbij. Zelf heb ik het ook als ik ga winkelen. Dan kan ik alles even loslaten, en ben ik gewoon helemaal gericht op het lekker kleding passen ![]() Nouw, als je dan voor iedere dag wat verzind moet je wel de week door kunnen komen dacht ik zo ![]()
|
Verplaats je eens in hem. Laat hem plezier hebben. Hij maakt dit maar een keer mee.
Werk aan jezelf. Het is geen doen om verkering met iemand te hebben die afhankelijk van je is in de mate waarin jij dat bent. (Eigen ervaring.)
||
![]() |
Citaat:
Vantevoren heb ik me net als jij ongelofelijk druk gemaakt dat ik hem zou ga missen enzo (hij woont naast me dus zien elkaar continu) en hoe ik dat toch moet doorkomen. HEt gaat op zich wel goed nu, ik zit wel te wachten tot ik hem spreek.. Maarj e moet jezelf gewoon een beetje bezig houden me andere dingen.. En je moet maar zo denken, als hij terug is dan is het extra fijn
|
Verwijderd
|
Ik heb eigenlijk weinig toe te voegen aan alle reacties die er al staan, ben het er helemaal mee eens..
Het is niet gezond als je zo afhankelijk van je vriend bent dat je bij een weekje weg al zo ontzettend veel moet huilen.. Het is belangrijk dat je een eigen leven houdt naast je vriend, en dat heeft niets te maken met je liefde voor hem. Ik ben echt gek op mn vriend maar pas nog 2 keer een weekje weg geweest, echt missen doe ik hem dan niet eens omdat ik genoeg andere dingen om handen heb om plezier te maken en dergelijke. Ik weet dat ik hem toch snel weer zal zien en die wetenschap is genoeg om te zorgen dat ik me niet rot voel, voor hem geldt hetzelfde. Het is vast lastig als je hem elke dag ziet en spreekt wanneer dat even niet zo is, maar misschien is het dus goed dat een beetje te gaan veranderen. Zie elkaar wat minder zodat je ook veel tijd kunt besteden aan andere dingen dan hem, verklein die afhankelijkheid zo een beetje. Vaak werkt je zo vastklampen aan iemand alleen maar averechts uiteindelijk. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Oooh halloww het is maar een weekje in je hele leven hoor, wat is dat nou??
![]() ![]() ![]() ![]() Suc6 dus nog! Luv my skaddiej ![]()
|
Ik kan me voorstellen hoe je je voelt
Mijn vriend heb ik ook drie weken niet gezien, vervolgens een nacht (gisteren 21.30 tot vanochtend 8.00) en nu is hij ook drie weken (waarschijnlijk) op introductie. Dat vind ik natuurlijk ook niet leuk, ik zal hem ook behoorlijk missen. Maar Toch denk ik dat ik ook zelf wel dingen kan doen (ik had er eerst wel moeite mee maar heb me daar een paar weken geleden overheen gezet, ik vond dat ik m'n eigen leven moest leiden en dat is ook zo..), ik kan zelf vrienden gaan zoeken, afleiding zoeken. Dan gaat de tijd snel, dan doe je leuke dingen. En als je elkaar dan na een tijdje weer ziet dan ben je allebei blij omdat jullie het beiden wel leuk hebben gehad (en dan zeg ik niet dat je elkaar niet hebt gemist, dat je elkaar mist is voor mij vrij logisch). Want ik ben ook blij voor m'n vriend als ik weet dat hij zich vermaakt in plaats van zielig zich te vervelend. Dus: probeer wat te gaan doen, jezelf er over heen te zetten (zeg maar tegen jezelf dat je dat zul lukken, want waarom zou je het niet kunnen?). Maak een lijstje met dingen die je graag wilt doen. En met dingen die gewoon moeten gebeuren (als je toch zoveel tijd over hebt, waarom zou je dan niet die stomme klusjes een keertje doen, ben je daar ook weer vanaf). - Genoeg geluld zo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
als er mensen zijn die hier zeggen dat ze het zielig vinden dat je drie weken loopt te blèren omdat je je vriend ocharme een weekje niet bereikbaar zal zijn, kan je ze toch geen ongelijk geven? ga je nog even de twee weken voor hij vertrekt lopen huilen en zielig doen, hem het vertrek nog moeilijker maken dan het al is... ik vind het behoorlijk erg voor hem hoor... hij zal je heus ook wel missen, en dan ga je hem nog opzadelen met een schuldgevoel omdat je toch oh zo ongelukkig zal zijn als hij er niet is... en omdat ik geen totaal onmens ben, zal ik er even bij zeggen dat ik mijn vriend ook altijd heel erg mis als ik op vakantie ben, of als ik hem een hele week elke dag heb gezien en dan ineens twee of drie dagen niet. dat is logisch als je iemand heel erg graag ziet... probeer gewoon wat minder egoïstisch te reageren in het vervolg. dat je hem zal missen, prima, maar begin nog niet met 'missen' als je hem nog twee weken bij je hebt. vertel hem ook niet té vaak hoe hard je hem mist, hoe het lijkt alsof de wereld stopt met draaien als hij niet bij je is, hoe ongelukkig je bent, hoe zielig en alleen je bent. je maakt het hem er niet gemakkelijker op hoor meissie (en jezelf al helemaal niet!!), je praat hem alleen maar schuldgevoelens aan. succes nog, en pak hem maar eens goed vast als ie terug komt. xxx |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmm sorry maar het komt enigzins zielig op me over. Als het nou een serieus probleem is (zal wel andes post je het niet) zoiu ik er toch maar es aan denken wat er kan gebeuren als er wat met jullie relatie gebeurd. En hoe wil je t doen als je ouder bent? Zou jij dan een vent willen die elke dag wil weten wat je doet enblabla
onzinnig verhaal.. nouja sterkte.. de het aantal dagen dat je nog te gaan hebt. suusjuhh ![]() |
![]() |
|
Inderdaad, ik ben het met de rest eens. Zo afhankelijk van iemand zijn is echt niet normaal. Zeker niet als je al 2 weken van te voren al loopt te stressen dat je een weekje zonder hem moet. Je bent nog zo jong, jullie wonen allebei nog bij je ouders, hoe kun je het zo ver laten komen?
Dat je hem mist is gezond, maar dat je hem zó erg mist... nee, das niet gezond... sorry....
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet het niet meer Shaneq | 1 | 15-12-2011 14:59 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik wist het niet meer... Biertank 52 | 6 | 11-11-2007 16:11 | |
Liefde & Relatie |
Hij wil het uitmaken, wat moet ik doen? .:zonnetje:. | 36 | 21-04-2006 11:59 | |
Algemene schoolzaken |
weet het niet meer..... schatje_rsn | 3 | 04-02-2003 14:52 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer HipHopSter | 1 | 07-06-2002 21:49 |