Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2003, 00:24
Prea|K
Prea|K is offline
Sinds de vakantie in Frankrijk viel het me op dat ze een stuk harder zijn bij de politie dan in Nederland. Maar dat neemt niet weg dat ook zij nog steeds in veel problemen hebben met criminaliteit. Zeker in steden zoals Marseille enz is het 's avonds niet echt veilig buiten.

Soms blijkt het wel te werken zoals men in NYC bewezen heeft. Onder ex-burgemeester Giuliani werd er een zero-tolerance beleid gevoerd om de toenmalig uit de hand lopende criminaliteit in te tomen. Ik heb met eigen ogen gezien hoe dat eraan toe ging 2 jaar geleden op fifth avenue. Een neger had zo'n klein kraampje dat bagels enz verkocht proberen te overvallen en de NYPD zat hem achterna. Toen ze hem inhaalden werd hij gewoon in elkaar geslaan. Ze stopten pas toen hij begon te krijsen 'my arm, my arm'. Waarschijnlijk hadden ze z'n arm gebroken onder het slaan (met 3 agenten tegelijk). Voordat hij veel spektakel kon maken met z'n lawaai werd ie in een politiewagen geduwd en weggereden.

Het grappige is dat de doorsnee NYC'er zelfs niet opkijkt als er zoiets gebeurt, het is net de gewoonste zaak daar. De enige die verbaasd stonden te kijken waren de toeristen. De politie is er trouwens ook veel zwaarder gewapend dan bij ons. Met de wapenverspreiding in de US zal dat natuurlijk geen luxe zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2003, 00:32
McCaine
McCaine is offline
Aan de ene kant denk ik "He ja, laten we burgers beschermen door hun rechten zoveel mogelijk in te perken. ";

aan de andere kant zou het wel eens een sterk effect kunnen hebben in een land als Nederland waar men de gewoonte heeft zware authoriteit te gehoorzamen.
Oud 13-08-2003, 00:35
Joostje
Joostje is offline
ik zou het een goede ontwikkeling vinden als iedereen die ook maar verdacht word van criminaliteit flink gepijnigd word.
Oud 13-08-2003, 01:43
Verwijderd
Ik zou het een goed idee vinden dat mensen zoals Prea|K die het mishandelen door de politie en het machtsmisbruik door de politie goedkeuren, eens hard in hun face worden geschopt met een kistje zodat ze eens voelen waartoe het gaat leiden als wij deze harde en onnodige politie acties goedkeuren.

De poltie bij ons heeft bevoegdheden genoeg, het probleem is dat er alleen maar van die slappe mietjes bij de politie gaan die niets beters te doen hebben dan sport te kijken en cd tjes te branden onder hun werktijd, en dus hun werk niet behoorlijk doen.

En dat met die cd tjes branden en sport kijken heb ik niet zelf bedacht mocht je dat willen weten.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 01:52
Prea|K
Prea|K is offline
@Gauloises, wat een ongeloofelijke bullshit zit je nu te verkondigen.

Het heeft helemaal NIETS met de Politiemensen in dienst te maken, deze mensen krijgen een fatsoenlijke en fysieke opleiding hoe ze iemand moeten pakken/ neerschieten etc.

Mijn oom is ook een agent en ik noem hem niet bepaald een mietje, een hardhandige worp en ik lig al op de grond.

Het is de overheid die te softe straffen geeft aan draai deur criminelen. Iemand mishandelt iemand zodanig dat die er een gebroken kaak aan over houdt, hij krijgt een boete en de volgende dag loopt die weer vrij rond.

HARDE REGELS moeten er komen zoals dus in Amerika, anders zie ik het somber in met dit landje, de criminelen lachen ons gewoon uit.

En Gauloises als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan aub niks.
Zelf kom je ook maar met geen een argument aanzetten om dit groot probleem te verkleinen. Door mensen zoals jij wordt dit land inderdaad verneukt, ga het nog effe lekker voor de crimineel opnemen. En mensen zoals jij hebben stemrecht, ik schaam me diep.

Laatst gewijzigd op 13-08-2003 om 01:55.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 01:55
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 02:52:
@HARDE REGELS moeten er komen zoals dus in Amerika, anders zie ik het somber in met dit landje, de criminelen lachen ons gewoon uit.
Ja, want dat vermindert de misdaad
Oud 13-08-2003, 01:57
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
McCaine schreef op 13-08-2003 @ 02:55:
Ja, want dat vermindert de misdaad
Ja dat verandert zeker de misdaad. Als men in de USA geen wapenwet had was daar de criminaliteit ook aanzienlijk vermindert.

We hebben het over Nederland, zo'n harde aanpak zou niet eens verkeerd zijn voor dit land aangezien we geen wapenwet hebben.

Ik bedoel dit softe beleid heeft ook totaal geen invloed, de politie wordt uitgemaakt voor mietje, logisch natuurlijk als men een dief 3x per dag aanhoudt en weer vrijlaat.

Nee een harder beleid zou helemaal niet verkeerd zijn, erger kan het toch al niet hier.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 02:04
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 02:57:
Ja dat verandert zeker de misdaad. Als men in de USA geen wapenwet had was daar de criminaliteit ook aanzienlijk vermindert.

We hebben het over Nederland, zo'n harde aanpak zou niet eens verkeerd zijn voor dit land aangezien we geen wapenwet hebben.

Ik bedoel dit softe beleid heeft ook totaal geen invloed, de politie wordt uitgemaakt voor mietje, logisch natuurlijk als men een dief 3x per dag aanhoudt en weer vrijlaat.

Nee een harder beleid zou helemaal niet verkeerd zijn, erger kan het toch al niet hier.
landen met een harder beleid hebben daardoor ook lagere misdaadcijfers gekregen
[bron] http://www.misdaadcijfer.nl/
Oud 13-08-2003, 02:09
McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Bewijs het.

Citaat:

Een beetje proportie kan ook geen kwaad, Captain Kleinburger.
Oud 13-08-2003, 02:11
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
McCaine schreef op 13-08-2003 @ 03:09:
Bewijs het.

Helaas zit ik niet in de regering die dat bepaald.

Citaat:
Een beetje proportie kan ook geen kwaad, Captain Kleinburger.
*gaap*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 02:13
Joostje
Joostje is offline
preak heeft hiermee de discussie gewonnen.
Oud 13-08-2003, 02:22
Prea|K
Prea|K is offline
Het is altijd Phrea|K vs de rest.

Ik ga nu pitten, morgen heb ik weer wat *kracht* en kan ik weer genietend posten ben nu echt doodop.

ZzzZzZzZzZz
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 02:32
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 03:22:
Het is altijd Phrea|K vs de rest.

Ik ga nu pitten, morgen heb ik weer wat *kracht* en kan ik weer genietend posten ben nu echt doodop.

ZzzZzZzZzZz
tja, niemand heeft jou niveau van rhetorica bereikt.
Oud 13-08-2003, 08:59
little nemo
little nemo is offline
ik vind t een beetje een loze discussie zo; er wordt wel geroepen dat de politie harder moet kunnen optreden, maar niet gezegd hoe; als er gericht harder opgetreden wordt vind ik dat wel een goede zaak (zoals bij de antillianen/somaliers in tilburg laatst), maar om de politie in het algemeen meer bevoegdheden te geven lijkt me meer goed dan kwaad doen, ook al hangt het er natuurlijk ook wel vanaf om welke bevoegdheden het dan gaat

dus prea, kom es met je mooie ideeen
Oud 13-08-2003, 09:22
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 13-08-2003 @ 09:59:
ik vind t een beetje een loze discussie zo; er wordt wel geroepen dat de politie harder moet kunnen optreden, maar niet gezegd hoe; als er gericht harder opgetreden wordt vind ik dat wel een goede zaak (zoals bij de antillianen/somaliers in tilburg laatst), maar om de politie in het algemeen meer bevoegdheden te geven lijkt me meer goed dan kwaad doen, ook al hangt het er natuurlijk ook wel vanaf om welke bevoegdheden het dan gaat

dus prea, kom es met je mooie ideeen
Mee eens! Beetje vage discussie zo.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 10:04
Prea|K
Prea|K is offline
Ik heb alles al gezegd in het topic startende verhaal, daar staat wat ik zou veranderen als ik dat kon.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 10:20
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 11:04:
Ik heb alles al gezegd in het topic startende verhaal, daar staat wat ik zou veranderen als ik dat kon.
nee, je hebt alleen gezien dat ze iemand die verdacht werd van misdaad zonder enige vorm van proces hebben gemarteld. Als dit is wat je wilt, sta ik volledig achter je. Martelen is hip.
Oud 13-08-2003, 10:21
Prea|K
Prea|K is offline
*zero-tolerance beleid
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 10:22
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 11:21:
*zero-tolerance beleid
en wat houd dat in?
Oud 13-08-2003, 10:26
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Joostje schreef op 13-08-2003 @ 11:22:
en wat houd dat in?
Nul tolerantie
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 10:26
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Assasin schreef op 13-08-2003 @ 11:26:
Nul tolerantie
ik ben nooit goed in engels geweest, bedankt voor de vertaling

Wat houdt dat in?
Oud 13-08-2003, 10:31
Verwijderd
Een harder beleid werkt op korte termijn misschien, maar het is zo belangrijk dat er ook op lange termijn wat gebeurt d.m.v. gerichte projecten. Neem de oorzaken eens weg, hoe vaak moet ik dat nog herhalen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 10:35
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Nul tolerantie
ja dat is dus echt een loze opmerking. je kan zooveel onder zero-tolerance laten vallen, zeg nou gewoon hoe je precies wil dat de politie in de praktijk gaat optreden en of dat per geval bekeken moet worden of in zn algemeenheid ofzo

....dan kan ik daarna mooi uitleggen waarom het onzin is
Oud 13-08-2003, 11:11
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
little nemo schreef op 13-08-2003 @ 11:35:
ja dat is dus echt een loze opmerking. je kan zooveel onder zero-tolerance laten vallen, zeg nou gewoon hoe je precies wil dat de politie in de praktijk gaat optreden en of dat per geval bekeken moet worden of in zn algemeenheid ofzo

....dan kan ik daarna mooi uitleggen waarom het onzin is
Daar zijn sommige mensen helaas wel goed in ja, bedenk zelf eerder eens wat, doe je nog wat nuttigs.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:14
Zaina
Zaina is offline
Citaat:
Nul tolerantie
Strak antwoord
Oud 13-08-2003, 11:35
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Zero tolerance komt voor veel new yorkers er gewoon op neer dat de politie een excuus heeft om zwarten harder aan te pakken. Worden zakenmannen die voor miljarden fraude plegen prefentief in elkaar geslagen voordat ze de auto in stappen? nee joh, maak je telefoon gesprek nog even af, wij wachten wel. Nu zal je denken, das lullig voor die zwarten maar de misdaad word wel minder; amerika heeft ook te kampen met corruptie bij de politie. twijfelachtig blijft het.

Nederland is gewoon een klein land, en hoewel de politie niet echt een hoge status heeft, heb ik een gevoel van het komt wel goed. maar let op: De politie heeft moeite met de werving van extra personeel, en daar mag wel eens naar gekeken worden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 11:51
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef:

Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:04
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 13-08-2003 @ 12:35:
Zero tolerance komt voor veel new yorkers er gewoon op neer dat de politie een excuus heeft om zwarten harder aan te pakken.
Wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:08
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:

In tegenstelling tot andere Europese landen zijn ze hier redelijk streng met straffen.
En een dief in elkaar schoppen als agent zijnde...mnee dat gaat echt te ver
Bovendien vermindert de misdaad dus NIET als je een hardere aanpak voert, je zei t zelf al over Marseille. En in Amerika is er ook meer criminaliteit dan hier, terwijl ze daar toch veel harder optreden.

Voor de rest:
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:10
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 13:04:
Wat een onzin.
De praktijk laat anders zien.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:34
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 13-08-2003 @ 11:31:
Neem de oorzaken eens weg, hoe vaak moet ik dat nog herhalen? [/B]
Nee, er is niets mis met een beetje wraak. Daarna kun je natuurlijk altijd nog de oorzaak weg nemen.
Oud 13-08-2003, 12:38
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 01:24:
Sinds de vakantie in Frankrijk viel het me op dat ze een stuk harder zijn bij de politie dan in Nederland. Maar dat neemt niet weg dat ook zij nog steeds in veel problemen hebben met criminaliteit. Zeker in steden zoals Marseille enz is het 's avonds niet echt veilig buiten.

Soms blijkt het wel te werken zoals men in NYC bewezen heeft. Onder ex-burgemeester Giuliani werd er een zero-tolerance beleid gevoerd om de toenmalig uit de hand lopende criminaliteit in te tomen. Ik heb met eigen ogen gezien hoe dat eraan toe ging 2 jaar geleden op fifth avenue. Een neger had zo'n klein kraampje dat bagels enz verkocht proberen te overvallen en de NYPD zat hem achterna. Toen ze hem inhaalden werd hij gewoon in elkaar geslaan. Ze stopten pas toen hij begon te krijsen 'my arm, my arm'. Waarschijnlijk hadden ze z'n arm gebroken onder het slaan (met 3 agenten tegelijk). Voordat hij veel spektakel kon maken met z'n lawaai werd ie in een politiewagen geduwd en weggereden.

Het grappige is dat de doorsnee NYC'er zelfs niet opkijkt als er zoiets gebeurt, het is net de gewoonste zaak daar. De enige die verbaasd stonden te kijken waren de toeristen. De politie is er trouwens ook veel zwaarder gewapend dan bij ons. Met de wapenverspreiding in de US zal dat natuurlijk geen luxe zijn.
mee eens in Nederland hebben mensen weinig respect voor de politie en iedereen lacht ze maar uit met een harde aanpak krijgen mensen meer ontzag voor de autoriteiten.
Oud 13-08-2003, 12:40
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 13-08-2003 @ 13:38:
mee eens in Nederland hebben mensen weinig respect voor de politie en iedereen lacht ze maar uit met een harde aanpak krijgen mensen meer ontzag voor de autoriteiten.
De grote criminelen krijgen dan echt niet meer recpect voor de politie
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 12:54
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 13-08-2003 @ 13:40:
Politie pakt Don Kaseone op

Halt! in de naam der wet

Yo, kut dat je me oppakt maar ik heb respect voor je werk

:/
Oud 13-08-2003, 12:58
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 13-08-2003 @ 13:10:
De praktijk laat anders zien.
'Comité tegen zinloos politiegeweld en discriminatie' iets voor jouw zeker.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:01
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 12:11:
Daar zijn sommige mensen helaas wel goed in ja, bedenk zelf eerder eens wat, doe je nog wat nuttigs.

ik vraag je al 2x om es met echte ideeen te komen ipv maar wat te roepen, maar je hebt nog niets gezegd. dan begin ik me echt af te vragen hoe zinvol deze discussie is en daarnaast begin ik ook meer en meer de overtuiging te krijgen dat je maar wat roept zonder daadwerkelijk iets van criminaliteit, strafrecht, mensenrechten, etc. etc. af te weten

nogmaals: welke dingen zou je concreet willen veranderen??

concreet, dus niet van, ja er moet meer respect komen of criminelen moeten harder aangepakt worden, maar HOE er dan meer respect moet komen en WAARMEE criminelen harder aangepakt moeten worden
Oud 13-08-2003, 13:02
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 13:58:
oeoeoe, harde bok

Oud 13-08-2003, 13:18
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 13-08-2003 @ 13:58:

Nee, dat zeg ik niet, leer lezen. (opzich niet zo een slecht idee als je ziet hoe er af en toe gediscrimineerd wordt door de politie en dan doel ik vooral op de VS)
Ik zeg dat t de iets grotere criminelen echt geen fuck boeit en dat die echt niet meer respect voor de politie krijgen. De enigen die mMISSCHIEN wat meer respect voor de politie zouden kunnen krijgen zijn zakkenrollers of mensen die 'niet leuke dingen' tegen anderen roepen op straat.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:19
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
little nemo schreef op 13-08-2003 @ 14:01:

ik vraag je al 2x om es met echte ideeen te komen ipv maar wat te roepen, maar je hebt nog niets gezegd. dan begin ik me echt af te vragen hoe zinvol deze discussie is en daarnaast begin ik ook meer en meer de overtuiging te krijgen dat je maar wat roept zonder daadwerkelijk iets van criminaliteit, strafrecht, mensenrechten, etc. etc. af te weten

concreet, dus niet van, ja er moet meer respect komen of criminelen moeten harder aangepakt worden, maar HOE er dan meer respect moet komen en WAARMEE criminelen harder aangepakt moeten worden
Ik denk gewoon alle criminele allochtonen mishandelen en oppakken en t land uitzetten en de autochtonen oppakken en in de cel laten rotten
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 13:23
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
little nemo schreef op 13-08-2003 @ 14:01:

Ik weet niet hoe het komt, maar bij het horen van het woord mensenrechten schiet ik atijd in de lach.
Oud 13-08-2003, 14:09
Verwijderd
Citaat:
@Gauloises, wat een ongeloofelijke bullshit zit je nu te verkondigen.

Het heeft helemaal NIETS met de Politiemensen in dienst te maken, deze mensen krijgen een fatsoenlijke en fysieke opleiding hoe ze iemand moeten pakken/ neerschieten etc.

Het is de overheid die te softe straffen geeft aan draai deur criminelen. Iemand mishandelt iemand zodanig dat die er een gebroken kaak aan over houdt, hij krijgt een boete en de volgende dag loopt die weer vrij rond.

HARDE REGELS moeten er komen zoals dus in Amerika, anders zie ik het somber in met dit landje, de criminelen lachen ons gewoon uit.
1. Ik verkondig geen bullshit, maar jij omdat jij vind dat buitensporig geweld van de politie goed is.

2. Het probleem ligt wel bij de politie, ookal hebben ze een opleiding gehad, dat zegt nog niet dat ze die ook inzetten. Ze zijn gewoon lui.

3. Dat komt zekerweleens voor, maar een boete krijg je niet over het algemeen als je iemand een gebroken kaak slaat

4. De regels in de VS zijn iet veel harder dan hier, het verschil is dat de politie met teveel geweld optreed, wat ik persoonlijk verkeerd vind.

Citaat:
En Gauloises als je niks zinnigs te melden hebt, zeg dan aub niks. Zelf kom je ook maar met geen een argument aanzetten om dit groot probleem te verkleinen. Door mensen zoals jij wordt dit land inderdaad verneukt, ga het nog effe lekker voor de crimineel opnemen. En mensen zoals jij hebben stemrecht, ik schaam me diep.
Als jij het normaal vind dat de politie geweld inzet tegen mensen als dat niet nodig is dan ben jij degene die ons land verneukt.
Ook criminelen hebben rechten.

Volgens mij ben jij degene die niets zinnigs te melden hebt, jij bent kortzichtig en kijkt niet waar het heen leid als wij het goed gaan keuren dat de politie massief en onzinnig geweld gaat inzetten.

Wat heeft mijn stemrecht ermee te maken trouwens?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 14:13
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-08-2003 @ 14:23:
Ik weet niet hoe het komt, maar bij het horen van het woord mensenrechten schiet ik atijd in de lach.
nou, dat geeft aan dat je er wel iets van weet denk ik
het is namelijk ook vette onzin, maar dat is wel n iets andere discussie dan deze....
Oud 13-08-2003, 17:06
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 13-08-2003 @ 15:09:
ls jij het normaal vind dat de politie geweld inzet tegen mensen als dat niet nodig is dan ben jij degene die ons land verneukt.
Ook criminelen hebben rechten.
Aha, dus criminelen verneuken dit land niet.

Niets mis met een beetje geweld tegen agressieve crimineeltjes. En voor dat je me nu gaat veroordelen op basis van mijn uitspraak, wil ik je er even aan herinneren dat je zelf geweld tegen extreem rechts goedkeurt. En dit zijn doorgaans nog geeneens criminelen. Dus eh...

Citaat:
Volgens mij ben jij degene die niets zinnigs te melden hebt, jij bent kortzichtig en kijkt niet waar het heen leid als wij het goed gaan keuren dat de politie massief en onzinnig geweld gaat inzetten.
No offense mate, maar reageer je nu niet een beetje overdreven? Er valt te discussieren over de noodzaak van geweld, maar je hoeft ze niet zo nadrukkelijk te beschermen. Dat kunnen ze zelf ook wel.

Als ik moets kiezen tussen geweld DOOR criminelen of geweld TEGEN criminelen, kies ik voor het laatste.
Oud 13-08-2003, 17:17
Atje85
Atje85 is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-08-2003 @ 18:06:
Als ik moets kiezen tussen geweld DOOR criminelen of geweld TEGEN criminelen, kies ik voor het laatste.
Waarom zou je daartussen moeten kiezen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 17:22
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EvilSmiley schreef op 13-08-2003 @ 12:35:

Nederland is gewoon een klein land, en hoewel de politie niet echt een hoge status heeft, heb ik een gevoel van het komt wel goed. maar let op: De politie heeft moeite met de werving van extra personeel, en daar mag wel eens naar gekeken worden.
moeit met werving

jij hebt geen flauw idee waar je het over hebt nergens zijn zoveel aanmeldingen als voor de politie jaarlijks honderden dat is echt niet normaal maar natuurlijk een goede zaak
Oud 13-08-2003, 17:23
Verwijderd
Het probleem is niet dat te weinig mensen bij de politie willen, het probleem is dat er niet genoeg geld is om die mensen op te leiden.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 17:24
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Atje85 schreef op 13-08-2003 @ 13:40:
de grote niet maar de burgers en de kleine wel.
Oud 13-08-2003, 17:25
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Joostje schreef op 13-08-2003 @ 13:54:
Politie pakt Don Kaseone op

Halt! in de naam der wet

Yo, kut dat je me oppakt maar ik heb respect voor je werk

:/
deze opmerking zegt veel over je niveau.
Oud 13-08-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 13-08-2003 @ 18:06:
Gelukkig hoef jij niet tussen die twee te kiezen
Met citaat reageren
Oud 13-08-2003, 17:27
Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 13-08-2003 @ 18:25:
deze opmerking zegt veel over je niveau.
Grappig is dat, hoeveel er soms te zeggen valt over helemaal niets
Reageren

Regels voor berichten