Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
We hebben het over Nederland, zo'n harde aanpak zou niet eens verkeerd zijn voor dit land aangezien we geen wapenwet hebben. Ik bedoel dit softe beleid heeft ook totaal geen invloed, de politie wordt uitgemaakt voor mietje, logisch natuurlijk als men een dief 3x per dag aanhoudt en weer vrijlaat. Nee een harder beleid zou helemaal niet verkeerd zijn, erger kan het toch al niet hier. |
![]() |
||
Citaat:
[bron] http://www.misdaadcijfer.nl/
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
|
ik vind t een beetje een loze discussie zo; er wordt wel geroepen dat de politie harder moet kunnen optreden, maar niet gezegd hoe; als er gericht harder opgetreden wordt vind ik dat wel een goede zaak (zoals bij de antillianen/somaliers in tilburg laatst), maar om de politie in het algemeen meer bevoegdheden te geven lijkt me meer goed dan kwaad doen, ook al hangt het er natuurlijk ook wel vanaf om welke bevoegdheden het dan gaat
dus prea, kom es met je mooie ideeen
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
....dan kan ik daarna mooi uitleggen waarom het onzin is ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Zero tolerance komt voor veel new yorkers er gewoon op neer dat de politie een excuus heeft om zwarten harder aan te pakken. Worden zakenmannen die voor miljarden fraude plegen prefentief in elkaar geslagen voordat ze de auto in stappen? nee joh, maak je telefoon gesprek nog even af, wij wachten wel. Nu zal je denken, das lullig voor die zwarten maar de misdaad word wel minder; amerika heeft ook te kampen met corruptie bij de politie. twijfelachtig blijft het.
Nederland is gewoon een klein land, en hoewel de politie niet echt een hoge status heeft, heb ik een gevoel van het komt wel goed. maar let op: De politie heeft moeite met de werving van extra personeel, en daar mag wel eens naar gekeken worden. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In tegenstelling tot andere Europese landen zijn ze hier redelijk streng met straffen. En een dief in elkaar schoppen als agent zijnde...mnee dat gaat echt te ver ![]() Bovendien vermindert de misdaad dus NIET als je een hardere aanpak voert, je zei t zelf al over Marseille. En in Amerika is er ook meer criminaliteit dan hier, terwijl ze daar toch veel harder optreden. Voor de rest: ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Halt! in de naam der wet Yo, kut dat je me oppakt maar ik heb respect voor je werk :/
||
Citaat:
![]() ik vraag je al 2x om es met echte ideeen te komen ipv maar wat te roepen, maar je hebt nog niets gezegd. dan begin ik me echt af te vragen hoe zinvol deze discussie is en daarnaast begin ik ook meer en meer de overtuiging te krijgen dat je maar wat roept zonder daadwerkelijk iets van criminaliteit, strafrecht, mensenrechten, etc. etc. af te weten nogmaals: welke dingen zou je concreet willen veranderen?? concreet, dus niet van, ja er moet meer respect komen of criminelen moeten harder aangepakt worden, maar HOE er dan meer respect moet komen en WAARMEE criminelen harder aangepakt moeten worden
||
![]() |
Citaat:
Nee, dat zeg ik niet, leer lezen. (opzich niet zo een slecht idee als je ziet hoe er af en toe gediscrimineerd wordt door de politie en dan doel ik vooral op de VS) Ik zeg dat t de iets grotere criminelen echt geen fuck boeit en dat die echt niet meer respect voor de politie krijgen. De enigen die mMISSCHIEN wat meer respect voor de politie zouden kunnen krijgen zijn zakkenrollers of mensen die 'niet leuke dingen' tegen anderen roepen op straat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Het probleem ligt wel bij de politie, ookal hebben ze een opleiding gehad, dat zegt nog niet dat ze die ook inzetten. Ze zijn gewoon lui. 3. Dat komt zekerweleens voor, maar een boete krijg je niet over het algemeen als je iemand een gebroken kaak slaat ![]() 4. De regels in de VS zijn iet veel harder dan hier, het verschil is dat de politie met teveel geweld optreed, wat ik persoonlijk verkeerd vind. Citaat:
Ook criminelen hebben rechten. Volgens mij ben jij degene die niets zinnigs te melden hebt, jij bent kortzichtig en kijkt niet waar het heen leid als wij het goed gaan keuren dat de politie massief en onzinnig geweld gaat inzetten. Wat heeft mijn stemrecht ermee te maken trouwens? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
het is namelijk ook vette onzin, maar dat is wel n iets andere discussie dan deze....
|||
Citaat:
![]() Niets mis met een beetje geweld tegen agressieve crimineeltjes. En voor dat je me nu gaat veroordelen op basis van mijn uitspraak, wil ik je er even aan herinneren dat je zelf geweld tegen extreem rechts goedkeurt. En dit zijn doorgaans nog geeneens criminelen. Dus eh... ![]() ![]() Citaat:
Als ik moets kiezen tussen geweld DOOR criminelen of geweld TEGEN criminelen, kies ik voor het laatste.
||
Citaat:
![]() jij hebt geen flauw idee waar je het over hebt nergens zijn zoveel aanmeldingen als voor de politie jaarlijks honderden dat is echt niet normaal maar natuurlijk een goede zaak
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|