Advertentie | |
|
![]() |
|
Vermist meisje levend teruggevonden in Venlo
Uitgegeven: 27 augustus 2003 22:03 Laatst gewijzigd: 27 augustus 2003 22:44 LEEUWARDEN - De 11-jarige Lusanne van der Gun die sinds maandagochtend vermist wordt, is woensdagavond in Venlo levend teruggevonden. Dat heeft hoofdofficier L. den Hollander van het Openbaar Ministerie in Leeuwarden woensdagavond tijdens een persconferentie in Leeuwarden bekendgemaakt. Lusanne kwam woensdagavond bij een hotel in Venlo aanlopen. Zij noemde haar naam, waarop het hotelpersoneel haar herkende en de politie inschakelde. Nog geen verklaring Volgens politiewoordvoerder R. Rambonnet lijkt het meisje in goede gezondheid te verkeren, maar moet ze nog onderzocht worden. De dader (de politie sluit meerdere daders niet uit) is nog spoorloos. Lusanne heeft nog geen verklaring afgelegd. Zij wordt eerst met haar ouders herenigd. Die zijn op weg naar Limburg. De politie heeft tot dinsdagmiddag een aantal keren telefonisch contact gehad met de ontvoerder. Ook Lusanne is een keer aan de telefoon gekomen. Met behulp van opsporingsmethoden wist de politie dat zij zich ergens in Limburg moest bevinden. De politie wil niets zeggen over de inhoud van de telefoongesprekken of het motief van de dader(s). Speurtocht Het 11-jarige meisje uit het Friese Oldeberkoop fietste maandagochtend met een vriendinnetje naar school. Een man hield het tweetal onderweg tegen en alleen Lusanne stapte bij hem in de auto. De politie heeft de omgeving dagenlang afgezocht naar sporen. Het televisieprogramma Opsporing Verzocht besteedde maandagavond aandacht aan de zaak. Bij de politie kwamen ruim 450 tips binnen. In de woonplaats van Lusanne Oldeberkoop is de stemming uitgelaten. Zo is het hoofd van de basisschool van het meisje boven op de brandweerauto gesignaleerd, aldus burgemeester H. Lesterhuis van de gemeente Ooststellingwerf. http://nu.nl/news.jsp?n=196088&c=13
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik weet wel dat de kinderen in ooststellingwerf en buurgemeenten nu voorlopig niet meer op de fiets naar school mogen van hun ouders, ze worden echt allemaal stuk voor stuk gebracht... IK zie het elke dag... Vreemd verschijnsel, maar kan het me dondersgoed voorstellen... (ik woon zelf ook in ooststellingwerf en na de moord op Risanne die 3 straten verderop woonde en de ontvoering van Lusanne begin ik zelf ook te twijfelen aan de veiligheid van onze gemeente...)
||
Citaat:
![]() Maar ja ff serieus goed nieuws. Al vind ik Venlo niet echt dicht bij Leeuwarden liggen. Je gaat met toch niet mij toch niet vertellen dat die man alleen een stukje wilde rijden met wat gezelschap ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Een offtopic discussie die ergens over gaat okee, maar een discussie over het humorgevoel van limburgers lijkt me niet echt erg spannend... maareh... Ik ben blij dat ze terecht is. Nu alle andere vermisten nog.
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Vast Vindicat weer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ze zouden daarnaast moeten opdraaien voor de kosten voor de politie van een grap als deze. Dat hebben ze met die nep-ontvoering door studenten in Eindhoven ook gedaan. Moeten ze maar niet van die flauwe grappen bedenken. En inderdaad, dadelijk neemt niemand dergelijke acties meer serieus.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
|