Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nieuwe: over een koud en winderig strand lopen, struikelen over aangespoelde rotzooi en de zilte zeelucht in je opsnuiven...
...waarom oh waarom heb ik hem niet meegesleept? Ik had hem makkelijk kunnen hebben... en nu is het vast te laat ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ehmmmm seffe zien
![]() 'K was laatst naar een musical geweest. Gewoon spontaan avondje uit omdat we niks beters te doen hadden, nahja goed eerst zijn we dus ff de mall binnen geweest. Aantal dingentjes gekocht, de tickets gekocht en toen naar de show gegaan "Dracula - a chamber musical" De musical was ![]() Op zich is dat toch wel 'n heel perfect avondje uit ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() romantisch en leuk ![]() kijken naar de sterren in de hemel is wel iets goedkoper ![]()
|
Verwijderd
|
Ok ik laat mn romantische geest even vrij:
Allereerst een vakantie in het ondergesneeuwde parijs of londen. Hij en gaat ff boodschappen doen en neemt een bossie bloemen mee met de boodschap dat hij me om 7 uur komt ophalen en dat ik wat moois aan moet trekken. Hij gaat weer weg en ik ga me aankleden. Hij moet nog wat regelen. Ik doe een mooie langer jurk aan en wacht tot hij me op komt halen. Hij komt een een kar met mooie paardenervoor met een chauffeur. We gaan uit eten en na het uit eten gezellie teruglopen onder de sterren. Weer terug in de tent hete stomende sex. Ok nu irl: Uit eten, bios en hete stomende sex. Wel de liefde sex...niet de lust sex. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk zelfs dat, vooral in het begin van een relatie, het nog het leukste is om gewoon ergens samen rond te hangen (of dat nou buiten in de kou is of binnen op de bank, doet er niet toe): veel leuker dan een hele vantevoren geplande uit-eten/bioscoop-avond...
|
Avondje? Dag is leuker.
![]() Maar avondje; eerst samen douchen, dan mooie kleren aan en in een klein eetcafetje gaan uit eten. Daarna wandelen door stadje/dorp en een ijsje eten. Dan naar huis en met allerlei lekkers DVDtje kijken. En na afloop seksen natuurlijk.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
Verhalen & Gedichten |
niet zelf geschreven, maar Verwijderd | 13 | 25-03-2004 22:08 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |