![]() |
|
![]() |
We hebben wel eens ooit een mega vluggertje gehad. Tijdens carnaval was een vriendin van haar bij ons omdat we daarna zouden gaan stappen. Toen die vriendin naar beneden was gegaan waren ik en mijn vriendin nog heel eventjes alleen op mijn kamer. Toen hebben we binnen een minuutje seks gehad.
![]() |
![]() |
|
hehe vanaf de startpositie
![]() ![]() Ohja maar dat valt niet echt onder een vluggertje, meer een vluggertje is natuurlijk even staand voordat iemand over een minuut of 5 weg meot. .. tja... een minuut of 4 duurt dat?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
"vluggertjes" duren bij mij toch nog vrij lang. ik schat 10 minuten op zijn minst (nee, ik heb er nooit een stopwatch bij) aangezien voor ons seks toch meestal inhoudt dat we er naar streven dat beide partijen volledig bevredigd worden en dat kost een beetje tijd. Tja, tenzij je elkaar daarvoor al hebt zitten opgeilen met van alles en nogwat, dan kan het zelfs in 3 minuten gepiept zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vluggertje betekent niet dat je snel klaarkomt, een vluggertje is tussendoor-sex, gericht op de bevrediging in plaats van op het delen van genot en liefde. Een soort masturbatie, maar dan samen. Dus niet per se snel, maar gewoon zo snel mogelijk, en dan rekenen we het voorspel natuurlijk mee. Als je eerst een uur ligt te zoenen, dan twee minuten sex hebt, en dan knuffelend in elkaars armen in slaap valt, dan is dat geen vluggertje.
Maargoed, ehm, een paar keer hebben wij sex gehad om alleen maar een orgasme te bereiken en meer niet, om precies te zijn twee keer geloof ik. De ene keer duurde een minuut of tien, vijftien inclusies voor- en naspel, de andere keer duurde een minuut of 5 inclusief voor- en naspel. Beide keren kwamen we allebei klaar. |
![]() |
|
jaah da's lekker met een meisje dat wel haar naam zij maar dat je niet eens weet of ze liegde of niet, en dan de disko uit en een portiek in en haar hoofd naar beneden duwen en haar jouw ff laten pijpen en dan stop je 'm erin en dan een paar minuutjes hard tekeer en daarna zie je elkaar nooit weer, ja vluggertjes izjn leuk!
||
Citaat:
![]() Zo'n stoer verhaal doet mij echter betwijfelen of je ooit ook maar met een meisje gezoend hebt... Maareh... praat lekker verder hoor...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Liefde & Relatie |
Het grote 'Vindt hij/zij me leuk?' topic x-spekkie-x | 442 | 15-11-2012 22:40 | |
ARTistiek |
[digipaint] Vluggertje - 2 vriendinnen alcoholica | 21 | 07-09-2005 16:22 | |
Seksualiteit |
goede seks, slechte seks Trinity | 22 | 23-05-2005 22:41 | |
Seksualiteit |
Onmisbaar voor goede sex? Dark Angel | 70 | 11-08-2003 13:00 | |
Seksualiteit |
vluggertjes en nat worden Tiga | 11 | 16-01-2002 22:48 |