![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Zin, lieve vriend en dus een voorbehoedsmiddel
|
![]() |
Onmisbaar voor goede sex? Ruzie?
Nee, make-up sex is heerlijk, maar wat er voor mij bij moet zitten wil het helemaal fantastisch zijn, is een erg goed voorspel. Dan ga ik meer op in sex dan zonder, maar ik denk dat dat voor meer mensen geldt.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik bedenk me pas net een echt onmisbare, in ieder geval voor mij:
- vertrouwen Want als dat er niet is kom ik niet eens uit de kleren, laat staan dat er gesext gaan worden. Moet er wel het vertrouwen hebben dat het goed zit, dat hij lief voor me is en gaat zijn, etc.
|
Verwijderd
|
Benodigdheden voor goede sex:
1. Tenminste 1 vagina. (mijne dus) 2. Zin 3. Een partner die ook veel zin heeft. (Dat is geen probleem als je het solo doet) 4. Een groot bed of een ander groot zacht oppervlak. (Hé pim, je bent nodig voor goede seks ![]() 5. Een arsenaal aan anticonceptiemiddelen. Zwanger zijn is een turn off. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
O, Chimera, mijn tante en oom hebben het ook jaren zonder condoom of andere vorm van antieconceptie gedaan, en nee, ze hebben geen 38 kinderen er aan over gehouden. Mijn tante kent haar lichaam heel goed, en temperatuurde gewoon constant en hield andere dingen van haar lichaam in de gaten om te weten wanneer ze niet vruchtbaar was en wanneer er dan wel een eiersprong er aan zou komen. Misschien wist zij dat ook wel? Maar verder heb je mazzel gehad als ze niet zwanger is geworden. Tenzij je gewoon lui zaad heb. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is seks voor jou? Beryll | 53 | 13-04-2004 21:43 | |
Liefde & Relatie |
Afknappen op meisjes die verkracht zijn? cliene | 81 | 20-01-2003 18:59 | |
Liefde & Relatie |
Denk jij seksueel aan de persoon waar je op verliefd bent? ^AmArU^ | 40 | 19-04-2002 15:25 |