Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
als ik het nog niet met iemand heb.....ehhh....
Nou vroeger leefde ik echt in een fantasiewereld.....dan fantaseerde ik hoe we wat zouden krijgen, op welke manier, en alles onwijs lief en romantisch en dat we elkaar dan zouden zoenen enzow.......naja en dan ook steeds verder, hele verhalen....maar meestal was dat niet eens over een persoon waar ik onwijs verliefd, maar die ik gewoon een beetje leuk vond. Soms ook over iemand die ik zelf had bedacht, dat ik op een bepaalde gelegenheid "de ideale jongen" zou ontmoeten zeg maar.... Als ik op iemand verliefd wordt dan stopt dat fantaseren eigenlijk, want dan heb ik een "doel" (lees: slachtoffer ![]() Dan kom ik in 1 klap in de realiteit, en blijf ik realistisch denken gedurende de hele relatie, idealiseren of fantaseren is er dan helemaal niet bij... Als ik nu aan m'n vriendje denk denk ik nooit aan sex. Ik heb op dat gebied al zoveel afknappers gehad met hem...... ![]() Naja, niet op de manier dat hij ergens nix van kon ofzow, (en sowieso hebben we nog niet echt veel gedaan) maar op de manier dat hij gewoon lichamelijk niet bij me past volgens mij.... De eerste zoen met iemand daar fantaseerde ik ook altijd over, dat dat zo heel verlegen en romantisch gaat, op een rustige plek, dat vinnik echt cool. Maar met hem was dat op een feestje toen we allebei dronken waren....de manier waarop was ook kut ![]() Romantisch kan hij ook zijn, maar alleen als hij daar een speciale avond voor "creëert", dus niet gewoon eens.... Naja, t komt erop neer dat ik hem te goed ken om ergens over te fantaseren. Want zodra het een keertje lijkt te gaan op een manier waarvan ik droom, al is het maar een perfecte dag op het strand, dan gebeurt er altijd wel iets dat het verpest. Ik fantaseer nu wel over m'n ex ![]() En over hoe m'n eerste keer zal zijn. ![]() naja ik lul weer teveel, sorry ![]() ![]() liefs, Alicia |
![]() |
|
![]() |
Hmm is je relatie wel prettig Alicia? Het klinkt zo vervelend,
en over die fantasiewereld dat heb ik ook gehad hoor maar sinds kort heb ik dat gewoon opgegeven ik lag in de eerste 3 jaar van de middelbare de hele dag te dromen over het meisje waarop ik verliefd was (inderdaad, 3 jaar onuitgesproken ![]() naja goed en ik creerde ook altijd verhalen enzo ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ja kweenie, prettig is m'n relatie niet.... ![]() meestal vertrouw ik iemand nooit, maar in het begin had ik echt wel het gevoel dat ie van me hield. Alleen de laatste tijd "voel" ik z'n liefde niet meer zeg maar (ja dit klinkt een beetje vaag ![]() Ik voel niet meer dat ie van me houdt ![]() En dan ga ik ook sneller zien hoe onverschillig ie kan doen en hoe kattig, en daar word ik nogal verdrietig van, dan twijfel ik zooow ![]() maarjaaaah ik ga je topicjuh niet meer verstoren ![]() xxx Alicia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
misschien moet je er eens met hem over praten ik denk niet dat het goed is om vaak aan je ex te denken hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
Op een of andere manier wel altijd..
Dat gaat meestal vanzelf omdat, je hem of haar zo leuk vind... Fantaseer je verschillende dingen idd..hoe het nou zou zijn etc. Ik fantasteer nou niet echt dat we sex hebben of dergelijke maar wel hoe het zou zijn als ik in zijn armen zou liggen of als ik hem zoenen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() liefs, Rio
|
Verliefd zijn uit zich bij mij meer dat ik vlieg en dat ik verlang om bij diegene te zijn en dan is bij die gene al meer dan genoeg, wordt dat verlangen werkelijkheid, dan komen dat soort gedachten vanzelf
![]()
|
![]() |
Ik denk meestal (99%) alleen maar aan lekker knuffelen met hem, dicht tegen hem aan liggen, zijn warme handen die mijn rug strelen, hem zachtjes kussen... *zucht*
Heel soms (die 1%) denk ik aan seks! Als ik echt heel erg zin heb! Maar meestal denk ik dus gewoon aan het samenzijn met hem. Dat is zooo fijn! ![]() |
![]() |
|
Als ik verliefd op iemand ben of iemand leuk vindt en ik hem nog nix met um, dan ga ik me ECHT NIET inbeelden dat ik sex met hem heb ofzow
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Hoe kan je nou, en dit ff aan alle mensen die hier 'nee' hebben geantwoord, als je verliefd bent, gewoon totaal niet aan sex denken, dat hoort er toch gewoon bij of ben ik nou afwijkend? ![]() Tuurlijk is sex niet het belangrijkste, maar toch wel een wezenlijk deel van de liefde, right? Als je een relatie hebt met iemand wil je toch ook niet eeuwig alleen maar 'tegen elkaar aan blijven liggen' (niet dat dat niet plezierig kan zijn hoor, integendeel ![]() Naja mijn mening in elk geval ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk meestal echt helemaal niet aan seks als ik verliefd ben hoor Esmee!
Ik heb dan het gevoel alsof ik de gedachte aan het meisje als het ware misbruik om er zelf geil van te worden en haar daarmee dus als een seksobject beschouw, iets waar ik tegen ben bij meisjes die lief zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar onder 'voorfase' versta ik juist het 'elkaar leuk vinden' wat leidt tot verliefd zijn. Tijdens die voorfase gaat het idd juist om die aantrekkingskracht maar bij verliefdheid gaat er meer meespelen, denk ik dan ![]() Naja tus nog heel vroeg nu hoor ![]()
||
Citaat:
|
Nee... ik denk wel altijd hoe graag ik bij hem zou willen zijn, en dat ie me vasthoud.. maar verder niet.. Ik kan het me gewoon niet voorstellen, en kan er dan al helemaal niet over fantaseren. Misschien komt het omdat ik nog maagd ben.
Kus
||
Citaat:
Ook fantaseren lijkt me heel normaal. Ik fantaseer altijd hoe hij me passioneel zoent en me dan neemt..... ![]() ![]() Ripper
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar geen overdreven dingen, gewoon gewoon.-x-
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Het klikte niet.. ik_eet_egels | 8 | 14-06-2011 08:28 | |
Seksualiteit |
Wil je meedoen aan een onderzoek over seksualiteit? Uutrecht | 52 | 22-12-2007 18:39 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boekverslag meisje niemand.... HELP! flipkip | 2 | 13-06-2003 08:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Het liefdesspel Bikinie-meisje | 20 | 01-04-2003 16:13 | |
Seksualiteit |
Gevoelig onderwerp: pedofilie | 96 | 21-02-2002 12:07 |