Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2002, 15:48
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Denk jij seksueel aan de persoon waar je verliefd op bent?
En dan bedoel ik, als je (nog) niet met die persoon hebt...Of misschien juist in de relatie...Hoe denk je aan die persoon of fantaseer je over die persoon als je denkt aan samenzijn met hem of haar?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 15:52
Verwijderd
Ik denk op veel verschillende manieren aan hem

Als ik alleen ben wil ik hem vast kunnen houden..
Soms ik zie ik ons zoenen,
soms zie ik ons lekker dicht tegen elkaar aan zitten/liggen
Maar idd soms wel eens dat ik ons heel intiem (seks) zie.. gewoon omdat je dan het hele gevoel van samenzijn weer naar voren krijgt..

Maar het is niet zo dat ik elke keer dat ik aan hem denk alleen maar seksuele poses die ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 15:56
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Maar idd soms wel eens dat ik ons heel intiem (seks) zie.. gewoon omdat je dan het hele gevoel van samenzijn weer naar voren krijgt..

Maar het is niet zo dat ik elke keer dat ik aan hem denk alleen maar seksuele poses die ofzo
Idd dat heb ik ook,
alhoewel ik meestal niet echt concrete intieme beelden voor me zie omdat ik geen herinneringen heb in die trant;
toch denk ik dat vasthouden en tegen elkaar aan zitten wel een heel herkenbaar beeld is
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:01
Verwijderd
als ik het nog niet met iemand heb.....ehhh....
Nou vroeger leefde ik echt in een fantasiewereld.....dan fantaseerde ik hoe we wat zouden krijgen, op welke manier, en alles onwijs lief en romantisch en dat we elkaar dan zouden zoenen enzow.......naja en dan ook steeds verder, hele verhalen....maar meestal was dat niet eens over een persoon waar ik onwijs verliefd, maar die ik gewoon een beetje leuk vond. Soms ook over iemand die ik zelf had bedacht, dat ik op een bepaalde gelegenheid "de ideale jongen" zou ontmoeten zeg maar....
Als ik op iemand verliefd wordt dan stopt dat fantaseren eigenlijk, want dan heb ik een "doel" (lees: slachtoffer )...
Dan kom ik in 1 klap in de realiteit, en blijf ik realistisch denken gedurende de hele relatie, idealiseren of fantaseren is er dan helemaal niet bij...
Als ik nu aan m'n vriendje denk denk ik nooit aan sex.
Ik heb op dat gebied al zoveel afknappers gehad met hem......
Naja, niet op de manier dat hij ergens nix van kon ofzow, (en sowieso hebben we nog niet echt veel gedaan) maar op de manier dat hij gewoon lichamelijk niet bij me past volgens mij....
De eerste zoen met iemand daar fantaseerde ik ook altijd over, dat dat zo heel verlegen en romantisch gaat, op een rustige plek, dat vinnik echt cool. Maar met hem was dat op een feestje toen we allebei dronken waren....de manier waarop was ook kut
Romantisch kan hij ook zijn, maar alleen als hij daar een speciale avond voor "creëert", dus niet gewoon eens....

Naja, t komt erop neer dat ik hem te goed ken om ergens over te fantaseren. Want zodra het een keertje lijkt te gaan op een manier waarvan ik droom, al is het maar een perfecte dag op het strand, dan gebeurt er altijd wel iets dat het verpest.

Ik fantaseer nu wel over m'n ex

En over hoe m'n eerste keer zal zijn.

naja ik lul weer teveel, sorry

liefs,

Alicia
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:05
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Hmm is je relatie wel prettig Alicia? Het klinkt zo vervelend,
en over die fantasiewereld
dat heb ik ook gehad hoor
maar sinds kort heb ik dat gewoon opgegeven
ik lag in de eerste 3 jaar van de middelbare de hele dag te dromen over het meisje waarop ik verliefd was (inderdaad, 3 jaar onuitgesproken )
naja goed
en ik creerde ook altijd verhalen enzo
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:15
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Hmm is je relatie wel prettig Alicia? Het klinkt zo vervelend,
en over die fantasiewereld
dat heb ik ook gehad hoor
maar sinds kort heb ik dat gewoon opgegeven
ik lag in de eerste 3 jaar van de middelbare de hele dag te dromen over het meisje waarop ik verliefd was (inderdaad, 3 jaar onuitgesproken )
naja goed
en ik creerde ook altijd verhalen enzo
ik was soms ook echt weken met hetzelfde verhaal bezig, dan begon ik steeds weer opnieuw ofzow, echt vaag

ja kweenie, prettig is m'n relatie niet....
meestal vertrouw ik iemand nooit, maar in het begin had ik echt wel het gevoel dat ie van me hield. Alleen de laatste tijd "voel" ik z'n liefde niet meer zeg maar (ja dit klinkt een beetje vaag ) het komt gewoon niet aan bij mij, of het is er helemaal niet..
Ik voel niet meer dat ie van me houdt
En dan ga ik ook sneller zien hoe onverschillig ie kan doen en hoe kattig, en daar word ik nogal verdrietig van, dan twijfel ik zooow

maarjaaaah ik ga je topicjuh niet meer verstoren

xxx

Alicia
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:17
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

ik was soms ook echt weken met hetzelfde verhaal bezig, dan begon ik steeds weer opnieuw ofzow, echt vaag

ja kweenie, prettig is m'n relatie niet....
meestal vertrouw ik iemand nooit, maar in het begin had ik echt wel het gevoel dat ie van me hield. Alleen de laatste tijd "voel" ik z'n liefde niet meer zeg maar (ja dit klinkt een beetje vaag ) het komt gewoon niet aan bij mij, of het is er helemaal niet..
Ik voel niet meer dat ie van me houdt
En dan ga ik ook sneller zien hoe onverschillig ie kan doen en hoe kattig, en daar word ik nogal verdrietig van, dan twijfel ik zooow

maarjaaaah ik ga je topicjuh niet meer verstoren

xxx

Alicia
oh maar je verstoort het helemaal niet hoor!

misschien moet je er eens met hem over praten
ik denk niet dat het goed is om vaak aan je ex te denken hoor
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 16:37
marlies
marlies is offline
Nee dat niet..
Oud 17-04-2002, 17:03
Verwijderd
Nee, eigenlijk niet zo. Verliefdheid is (althans voor mij) iets wat niet zozeer betrekking heeft op seksuele lusten, maar meer op gewoon 'bij die persoon willen zijn' in de meest ruime zin, dus ook niet meteen uitdraaiend op seks.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:06
PFP
PFP is offline
Ik denk niet seksueel over mijn liefde daar is ze te heilig voor denk ik
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:09
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:

oh maar je verstoort het helemaal niet hoor!

misschien moet je er eens met hem over praten
ik denk niet dat het goed is om vaak aan je ex te denken hoor
thanx hey (k)
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:13
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:

thanx hey (k)
np (K)

praat ook maar met mij als je wil...zie je e-mail
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:20
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Op een of andere manier wel altijd..
Dat gaat meestal vanzelf omdat, je hem of haar zo leuk vind...
Fantaseer je verschillende dingen idd..hoe het nou zou zijn etc.

Ik fantasteer nou niet echt dat we sex hebben of dergelijke maar wel hoe het zou zijn als ik in zijn armen zou liggen of als ik hem zoenen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 17:24
dwerg
dwerg is offline
ik zeg nie over wie het gaat
maar ik heb dat wel eens
dan droom ik bevoorbeeld dat we aant zoenen zijn en met elkaar sex hebben en nog veel meer dingen
Oud 17-04-2002, 17:54
~*InDo SHorTy*~
~*InDo SHorTy*~ is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

yup yup mee eens.. zo denk ik ook
Oud 17-04-2002, 18:45
Li
Li is offline
Groot voorstander van fantasieverhalen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:48
Verwijderd
als ik denk aan samenzijn dan denk ik aan samen in bed tegen elkaar aan liggen, genieten van elkaars warmte en zachtheid, aan knuffelen, aan zoenen, aan sexen...tja aan alles wat je samendoet..en sex hoort daar natuurlijk ook bij
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:50
Verwijderd
Ik denk meestal 'gewoon' aan hem... af en toe misschien sexueel
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:51
nouk16
nouk16 is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

precies wat ik denk. Denk dat het gevoel om samen te zijn heel groot is.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 18:57
Rio
Rio is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

jaja, ik ben het hier ook helemaal mee eens.....

liefs, Rio
Oud 17-04-2002, 19:02
Gothic
Gothic is offline
Verliefd zijn uit zich bij mij meer dat ik vlieg en dat ik verlang om bij diegene te zijn en dan is bij die gene al meer dan genoeg, wordt dat verlangen werkelijkheid, dan komen dat soort gedachten vanzelf ...
Oud 17-04-2002, 19:56
Piccola
Piccola is offline
Ik denk meestal (99%) alleen maar aan lekker knuffelen met hem, dicht tegen hem aan liggen, zijn warme handen die mijn rug strelen, hem zachtjes kussen... *zucht*
Heel soms (die 1%) denk ik aan seks! Als ik echt heel erg zin heb! Maar meestal denk ik dus gewoon aan het samenzijn met hem. Dat is zooo fijn! *let love rule*
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 20:21
Aurora
Aurora is offline
Als ik verliefd op iemand ben of iemand leuk vindt en ik hem nog nix met um, dan ga ik me ECHT NIET inbeelden dat ik sex met hem heb ofzow Wel zoenen..of course Maar kweetnie..sex niet!! Kweetniet waarom niet eigenlijk..oh well
Oud 17-04-2002, 21:02
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:
Nee, eigenlijk niet zo. Verliefdheid is (althans voor mij) iets wat niet zozeer betrekking heeft op seksuele lusten, maar meer op gewoon 'bij die persoon willen zijn' in de meest ruime zin, dus ook niet meteen uitdraaiend op seks.
Not buying it...

Hoe kan je nou, en dit ff aan alle mensen die hier 'nee' hebben geantwoord, als je verliefd bent, gewoon totaal niet aan sex denken, dat hoort er toch gewoon bij of ben ik nou afwijkend?
Tuurlijk is sex niet het belangrijkste, maar toch wel een wezenlijk deel van de liefde, right? Als je een relatie hebt met iemand wil je toch ook niet eeuwig alleen maar 'tegen elkaar aan blijven liggen' (niet dat dat niet plezierig kan zijn hoor, integendeel ), dan wil je op een bepaald moment toch ook verder? Dan is het toch logisch dat je daar ook over nadenkt, als je verliefd bent, over hoe dat zou gaan met diegene?
Naja mijn mening in elk geval
Oud 17-04-2002, 21:04
miro
miro is offline
Eerlijk gezegd denk ik niet aan seks als ik denk aan de jongen waar ik gek op ben, denk ik tenminste....Ik heb overigens wel laatst over een andere jongen gedacht....

ben het trouwens helemaal met Nare Man eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2002, 21:17
Verwijderd
Citaat:
Esmée schreef:
Tuurlijk is sex niet het belangrijkste, maar toch wel een wezenlijk deel van de liefde, right? Als je een relatie hebt met iemand wil je toch ook niet eeuwig alleen maar 'tegen elkaar aan blijven liggen'
Je spreekt jezelf tegen, lieverd Inderdaad is seks een onmisbaar onderdeel van liefde, van een goede relatie. Maar als we het hebben over de 'voorfase' dus over het échte pure verliefdzijn, dan komen daar weinig tot geen seksuele gevoelens in voor, althans bij mij en zo te lezen een hoop anderen niet. Domweg omdat je op dat moment nog niet verder denkt over hoe het tussen de lakens met die persoon zou zijn, maar alleen een soort magnetische aantrekkingskracht voelt om bij die persoon te zijn, niet zozeer geilheid.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 21:17
^AmArU^
^AmArU^ is offline
Ik denk meestal echt helemaal niet aan seks als ik verliefd ben hoor Esmee!
Ik heb dan het gevoel alsof ik de gedachte aan het meisje als het ware misbruik om er zelf geil van te worden en haar daarmee dus als een seksobject beschouw, iets waar ik tegen ben bij meisjes die lief zijn.
Met citaat reageren
Oud 17-04-2002, 22:38
Verwijderd
ohw ja, definitely!
de man die constant in m'n gedachte ronddwaalt doet dat ook regelmatig in adamskostuum! of ik er nu mee vrij of niet!

*blue*
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 06:43
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
nare man schreef:

Je spreekt jezelf tegen, lieverd Inderdaad is seks een onmisbaar onderdeel van liefde, van een goede relatie. Maar als we het hebben over de 'voorfase' dus over het échte pure verliefdzijn, dan komen daar weinig tot geen seksuele gevoelens in voor, althans bij mij en zo te lezen een hoop anderen niet. Domweg omdat je op dat moment nog niet verder denkt over hoe het tussen de lakens met die persoon zou zijn, maar alleen een soort magnetische aantrekkingskracht voelt om bij die persoon te zijn, niet zozeer geilheid.
Hm

Maar onder 'voorfase' versta ik juist het 'elkaar leuk vinden' wat leidt tot verliefd zijn. Tijdens die voorfase gaat het idd juist om die aantrekkingskracht maar bij verliefdheid gaat er meer meespelen, denk ik dan
Naja tus nog heel vroeg nu hoor
Oud 18-04-2002, 07:56
highlight
highlight is offline
Citaat:
GSUSINDUSTRY schreef:
Op een of andere manier wel altijd..
Dat gaat meestal vanzelf omdat, je hem of haar zo leuk vind...
Fantaseer je verschillende dingen idd..hoe het nou zou zijn etc.

Ik fantasteer nou niet echt dat we sex hebben of dergelijke maar wel hoe het zou zijn als ik in zijn armen lig of als ik hem zoen
ik ook
Oud 18-04-2002, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Li schreef:
Groot voorstander van fantasieverhalen
Haha

Mja ik ook, maar dan moet je al wel zover zijn dat je ze áán die persoon kunt vertellen, anders lig je daar in je eentje een beetje te dromen

(ook leuk natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 09:54
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
jah, duh, sex all day long... op alle manieren waar mijn fantasie bij kan.

Is daar wat mis mee?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 16:07
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:

ik ook
LIEV
Oud 18-04-2002, 19:32
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:
jah, duh, sex all day long... op alle manieren waar mijn fantasie bij kan.

Is daar wat mis mee?
Couldn't agree more...

Neej...ik moet toegeven dat ik er soms in men nest aan denk...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2002, 19:58
xxx_anouk_xxx
xxx_anouk_xxx is offline
Nee... ik denk wel altijd hoe graag ik bij hem zou willen zijn, en dat ie me vasthoud.. maar verder niet.. Ik kan het me gewoon niet voorstellen, en kan er dan al helemaal niet over fantaseren. Misschien komt het omdat ik nog maagd ben.

Kus
Oud 18-04-2002, 21:23
Severus
Severus is offline
Citaat:
^AmArU^ schreef:
Denk jij seksueel aan de persoon waar je verliefd op bent?
En dan bedoel ik, als je (nog) niet met die persoon hebt...Of misschien juist in de relatie...Hoe denk je aan die persoon of fantaseer je over die persoon als je denkt aan samenzijn met hem of haar?
Ja, ik denk sexueel aan degene waar ik de hots voor heb.... Lijkt me heel normaal ook. Ik denk niet dat je verliefd kunt zijn zonder ook maar enige sexuele gevoelens voor die persoon te hebben.

Ook fantaseren lijkt me heel normaal. Ik fantaseer altijd hoe hij me passioneel zoent en me dan neemt..... *zucht*

Ripper
Oud 19-04-2002, 00:49
Verwijderd
Citaat:
xxx_anouk_xxx schreef:
Nee... ik denk wel altijd hoe graag ik bij hem zou willen zijn, en dat ie me vasthoud.. maar verder niet.. Ik kan het me gewoon niet voorstellen, en kan er dan al helemaal niet over fantaseren. Misschien komt het omdat ik nog maagd ben.
Mwah, ik ben ook nog maagd, maar ik kan me toch behoorlijk realistisch voorstellen hoe dat in zn werk zou gaan hoor.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 07:48
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:

Mwah, ik ben ook nog maagd, maar ik kan me toch behoorlijk realistisch voorstellen hoe dat in zn werk zou gaan hoor.
idd
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 08:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Mjah, waar internet en TV wel niet allemaal goed voor is *kuch*
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 10:18
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Mjah, waar internet en TV wel niet allemaal goed voor is *kuch*
De hand wil ook wat
Met citaat reageren
Oud 19-04-2002, 15:25
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

Ja, ben ik het helemaal mee eens. Tuurlijk fantaseer ik er wel 's over, dat doe je als je verliefd bent, haha!
Maar geen overdreven dingen, gewoon gewoon.-x-
Reageren

Regels voor berichten