Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb hem juist gedownload omdat ik hem nog nergens kon krijgen hier in NL !! ![]() |
![]() |
|
Hmmz mijn mannetjes zijn iets sterker bewapend..
zal wel aan de moeilijksheid graad liggen... btw dat trainen in 'proffesions' is toch wel ff wat anders dan die ranks die je had met UFO... als mijn fully trained sniper (marksmenship - Heroic) onverhoopt omver wordt geschoten (damned alien launchers en warpguns ![]() Trouwens al last van Biomass? Kreeg zo'n advies scherm over samples oppikken, maar kreeg pas zo'n missie nadat ik 2 basissen kwijt was ![]()
||
Citaat:
ja heb biomass warning gehad... maar nog geen last van gehad ook nog geen sample..... ik heb wel betere wapens, maar ik heb op een blaadje ALLE wapens + ammo neergeschrijven wat ze doen etc etc hard universal en soft... EN alle alliens + waar ze het best mee beschoten kunnen worden. ik heb ook voor verschillende missies verschillende teams UFO neergehaald = 5 man bewapend met geweren + in hun backpack SUB Machineguns voor CQB (mp7 is 1 van de beste wapens van het spel !!) meestal 1 HEAVY GUNNER in HEAVY ARMOR met een flametrower om ze te fryen ![]() URBAN MISSIONS = 7 man met geweren waarvan 2 heavy gunners en 1 scout met een SUB machinegun in ze backpack voor CQB ALIEN base missies = zelfde als ufo neergehaald, veel CQB dus geweren zijn alleen maar slecht voor dit soort missies gewone base missies = 7 man bewapend met geweren en in backpack CQB weapons en geloof me mp7 IS het beste wapen van het spel ![]() ![]() |
![]() |
|
*installeert*
Heel logisch, de installatie. Je hebt een Install CD en een Play CD Om te installeren, stop je dus de Play CD in de CD-rom. Dan gaat die installeren en uiteindelijk vraagt die aan 't einde nog even om de Install CD. ![]() ![]() (Ik was al even bang dat mijn CD beschadigd was toen ik de Install CD erin stopte en alleen data3.cab zag ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Pred, jij met je domme suggesties...
heb nu een kereltje met op handguns op superheroic en speed op superheroic en met een mp7... en nu ontruim ik in me eentje ook die basissen.. ik was opnieuw begonnen en ben nu al verder dan eerst ![]()
||
Citaat:
en 't is 't meest een soort UFO: Enemy Unknown ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik hoop trouwens dat ze nog een keer een nieuwe Syndicate gaan maken. Dat was echt een brilliant spel. |
![]() |
||
Citaat:
je krijg wel mega-wapens... maar je beter doe je eerst nog trans. of biomass missies tot je soldaatjes net als ALLE greys op heroic staan.. beter nog dat je soldaatjes op super-heroic staan... maar tegen 3 greys bij je startpunt doe je weinig ![]()
|
Bij mij ook veel problemen, vooral als ik het spel even een half uur met rust laat (gewoon terwijl de tijd op pauze staat), crasht ie altijd wel.
Echt slecht hoor, je zal het maar gekocht hebben.. baal je ff flink! Ja en patches, hoop dat die het oplossen. Maar niet iedereen kent die, weet waar hij/zij die moet halen of heeft internet. Ik vind dat als een spel uitgebracht moet worden het gewoon goed getest moet zijn, niet eerst maar uitbrengen (en geld vangen) en dan later het met patches maar een beetje speelbaar maken. Duidelijk een spel waarvan ik de makers mijn geld niet gun. ![]()
|
Goed. Ik ben na een corrupte savegame (crashte consistent vrijwel meteen nadat ik de game geladen had) maar opnieuw begonnen. Vergeet je 3 missies niet te saven. POEF.
Screw is, spel gaat van m'n HD af, vind de gameplay sowieso niks bijzonders, haalt 't lang niet bij Syndicate of XCOM. |
![]() |
|
Mja, mensen die blaten dat 't bij hun niet crasht.. mja. Het ligt prolly niet bij mij of bij anderen, maar bij 't spel. Bij 1 klacht, okee, maar er zijn zulke massale klachten.. vroeger deed ik nog wel eens water bij de wijn, maar ik heb nu zulke nieuwe en algemene (bekende merken) hardware dat 't daar niet meer aan mag liggen. Niet bedoeld om te pochen, maar als dat al geen garantie meer geeft...
|
![]() |
|
Nou, meestal is de software de boosdoener, als je computer in andere spellen wel goed loopt.
Daarbij doelend op een unclean win9x OS met veel software-shit erop; een rommeltje dus. Daarom ook niets dan problemen bij oude Win9x installs; vage problemen, heb ze veel meegemaakt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
UFO: Extraterrestrials .. (X-Com liefhebbers) Marcade | 24 | 12-05-2007 11:24 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Games |
UFO: Aftermath Marcade | 32 | 20-09-2003 21:11 | |
Games |
fok dit, wie leest er pc gamer IloveTECHNO | 1 | 16-09-2003 12:27 |