![]() |
|
Een X-Com kloon.
*kwijl* http://bonusweb.idnes.cz/download/sc...ges020315.html Er zullen vast hier nog wel meer X-Com fans zijn die hier naar uitkijken? En zo niet; bij deze; er komt dus een hele geile X-Com kloon uit in september. Laatst gewijzigd op 12-09-2003 om 15:02. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Oooh, releasedate is behoorlijk dichtbij: http://www.ufo-aftermath.com/
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
net eerste paar missies, op average. Is best lastig nog
![]() Gelukkig gesaved ![]() ps. Ik schrik nog steeds als mijn mensjes dood worden geschoten
|
Dat is knap irritant
![]() Wat je moet doen is de beginners (rookies) als scouts gebruiken, die laat je dus eerst uit je schip stappen, als die afgeknald worden ben je niet je goeie mannetjes kwijt. Mogelijkheid 2 is tank meenemen, en die gebruiken om te scouten. Kosten aardig wat, maar je kunt tenminste gewoon nieuwe kopen. Ow ennuh, zo snel mogelijk de plasma zooi die je op de aliens vindt researchen, je wil niet achterblijven in wapens en armour. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Hee, Chimera (of een ander). Ik heb altijd X-Com 2 gespeeld (TFTD) en daarmee kon je met rechtermuisknop deuren openen, zonder dat je er door hoefte te lopen. Dat was best ideaal, maar in X-Com 1 kan dat niet???
![]() Als je in x-com 1 een deur in loopt en je ziet ineens 3 aliens, is 't gewoon 99% zeker dat je dood word geschoten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dat truukje kende ik niet trouwens, reaction-fire is vervelend. Vooral in het begin als je geen armour hebt, een shot en ze zijn dood. |
![]() |
|
Toen ik dit 1,5 jaar geleden las kon mijn geluk idd ook niet meer op.. als groot fan van de x-com series (the best games ever
![]() maar hoe meer ik er nu over lees, hoe meer het begint tegen te vallen. Natuurlijk wist ik vanaf het begin al dat dit nooit ufo zou kunnen overtreffen. Maar nu ik meer en meer hoor dat ze juist helemaal geen x-com kloon willen zijn, maar een op zichzelf staand spel, des te treuriger word ik. Zo zal je uiteindelijk niet meer gebouwen inkunnen (en wat was er nou cooler als met je squads elke building en room clearen) en gebouwen kan je ook niet meer neermaaien (want er was maar 1 ding cooler om met je squads een building te clearen, en dat was met een blaster bom gewoon het hele gebouw naar de klote schieten ![]() Of je ufo's inkan durf ik niet te zeggen, maar ook deze feature zal er denk ik niet inkomen. Micromanagment van je basis is ook al taboe... Je wapens zullen geen clips nodig hebben, dus oneindig ammonutie. Het mooie van UFO was naar mijn mening dat je het altijd moest doen met wat je had !! en met wat je scavengde ! herinderen jullie je nog hoe FRUSTIE het was als je eindelijk die vette heavy plasmas had, maar te weinig clips om je hele squad zo'n ding te geven ? (heavy plasma ammo was ZEER moeilijk te maken omdat elerium 15 het basisbestandsdeel van plasma weapons niet na te maken was, en alleen uit neergeschoten ufo's te halen was) Uiteraard zal ik als trouw x-com liefhebber dit spel ORGINEEL in huis halen. Maar ik verwacht in NO WAY een UFO cloon. En ik ben best wel bang dat dit spel daarmee vergeleken zal worden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik deed het eerst met plasma-rifles en een paar luitjes met heavy plasma. De rifles zijn ook aardig krachtig. Tegen end-game aan heeft toch bijna iedere alien een HP, dus dan boeit het ook weinig meer. Wat in XCOM 1 ook kut is, is als al je crafts beschadigd zijn door battleships, kun je niks meer. Ik heb XCOM1 bijna uitgespeeld nu, ik kan naar Cydonia, maar wil eerst wat meer gewone missies doen (heb nog niet alle aliens zowel levend als dood in m'n ufopedia). M'n voorlaatste missie ging ietwat fout trouwens, een Ethereal schoot meteen een blaster-bomb rechtstreeks m'n Avenger in. Auw? ![]() |
![]() |
|
Ik heb een keer een Amerikaanse Pcgamer gekocht waar allemaal oude spellen op een schijfje stonden (hele versie).
met : X-Com 1, Ultima 1, Ultima Underworld< secret of Monkey island, Wing Commander, Descent, Need for Speed, kings Quest, Alone in the Dark,Duke Nukem 2, Links 1 en Terminal Velocity. Phew.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
UFO: Extraterrestrials .. (X-Com liefhebbers) Marcade | 24 | 12-05-2007 11:24 | |
Muziek |
Dump de playlist mmuddy | 83 | 17-06-2004 00:06 | |
Games |
Ufo : Aftermath IloveTECHNO | 68 | 17-10-2003 03:49 | |
Games |
fok dit, wie leest er pc gamer IloveTECHNO | 1 | 16-09-2003 12:27 |