Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 16:56
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Af en toe spuit ik wat smack in me om me chill te voelen, dat doe ik samen met de maten van het automonteursbedrijf. Alleen helaas heb ik de laatste wel steeds meer behoefte om heroine in mij te spuiten (hoe kan dat?! het is toch nie verslavend net als suiker en seks ofzow). Ik voel me niet zo fijn, best wel naar als ik een tijdje geen smack in m'n lijf heb. Ze zeggen dan ook altijd 'Hey barrie, wat zie jij er vertiefd uit', maar dat boeit me niet. Wat raden jullie mij aan? Stoppen of doorgaan? Het is wel erg lekker namelijk zo een stofje in je lijf.

Oud 21-08-2003, 17:00
Quiana
Quiana is offline
Stoppen, omdat het je lichaam naar de klote helpt,
en je je zonder alleen maar slecht(er) voelt. Lmd.
Oud 21-08-2003, 17:02
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Maar diana, als ik me zonder heel slecht voel heb ik dus juist dat spul nodig. M'n maten zeggen ook altijd hetzelfde, ik zeg altijd lekker 'barrie moet je niet naaie, heroine is helemaal niet zo slecht! Ik voel me toch goed als ik het inneem'. Ik wil wel een weteschappelijk bovenbouwde bron zien dat het slegt voor je is.
Oud 21-08-2003, 17:07
Verwijderd
neem van mij aan dat t slecht is...

en als dit (weer) een of ander sick grapje is van je, zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je account een dikke vette ban krijgt.
Oud 21-08-2003, 17:08
poesiefox
poesiefox is offline
Als je een gezonde verslaving wilt, die je levenslang kunt volhouden, als je het tenminste bekostigen kunt, dan ga je aan de medicinale zuivere morfine. Let wel, de laatste tien jaar van je even zit je wel de halve dag te pitten.

De ellende met smack van de straat is de rotzooi die erbij geflikkerd word om het te versnijden.
Oud 21-08-2003, 17:12
Avonkeltje
Avonkeltje is offline
Hee, maar hoe moet ik daar aan komen, poesiefucks? Ik heb daar geen adressen voor joh, haal het alleen bij Hachim, da's zo een plaatselijke dealer uit Drachten.

En ik had nog zo een idee he, kiet ridsjurds van de rolling stoners had ook heel lange tijd heroine gebruikt en hij leeft ook nog steeds en Djim Morrison was ook heel goed in zingen terwijl ie na een optreden al zun aderen had volgespoten! Ik kijk echt tegen die artiesten op en wil ook zo zijn!
Oud 21-08-2003, 17:25
Verwijderd
Dit is toch niet serieus hoop ik?
Oud 21-08-2003, 19:01
pyres74
pyres74 is offline
dat is het ook niet
had laatst een topic geopend dat hij al drie jaar samen was met zn vriendin van dertien

geen zorgen; spuit je vol zou ik zeggen missschien dat je dan nuttigere topics opent
Oud 21-08-2003, 19:08
Nolita
Nolita is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 21-08-2003 @ 20:01:
dat is het ook niet
had laatst een topic geopend dat hij al drie jaar samen was met zn vriendin van dertien

geen zorgen; spuit je vol zou ik zeggen missschien dat je dan nuttigere topics opent
hoe triest..
Oud 21-08-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
pyres74 schreef op 21-08-2003 @ 20:01:
Of helemaal niet meer....
Oud 21-08-2003, 19:10
Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik weet niet wat dat is maar de laatste tijd kom ik steeds meer 'gein topics' tegen, voor zover je het grappig kan noemen.
Ik vind het erg jammer dat een aantal mensen hier lopen te zieken.
Eigenlijk zou er een strenger beleid moeten komen, iets van 1x een topic als dit en een permanente ban.

Ik ben ongetwijfeld ook niet altijd even lief geweest in mijn 'scholieren tijdperk' maar dingen als dit zul je van mij niet zien.
Een geintje kan leuk zijn maar zoiets totaal niet.
Ik hoop dan ook van harte dat dit soort mensen streng aangepakt worden.
Oud 21-08-2003, 19:11
$@nd€r $@l@m@nd€r
$@nd€r $@l@m@nd€r is offline
Citaat:
Avonkeltje schreef op 21-08-2003 @ 17:56:
Alleen helaas heb ik de laatste wel steeds meer behoefte om heroine in mij te spuiten (hoe kan dat?! het is toch nie verslavend net als suiker en seks ofzow).
Zo weten we al genoeg. Hoe naïef. Vertrouw niet blindelings op je collega's. Als je geen wetenschappelijke onderbouwing wilt, spuit je vol en ervaar hoe je aftakelt.

Ga afkicken, luidt mijn advies.
Oud 21-08-2003, 19:13
Verwijderd
je bent echt een coole gast, avonkeltje
Oud 21-08-2003, 19:22
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
stoppen met die shit

heroine is veeeel verslavender dan seks.. het schijnt dat je na de eerste spuit al volledig afhankelijk bent van die troep

als ik jou was zou ik ermee naar de huisarts gaan. zo snel mogelijk.
Oud 21-08-2003, 19:38
Verwijderd
Heroïne is een ontzettend verslavende drug. Als je per sé drugs wilt gebruiken dan moet je een andere drug vinden, maar het beste is om helemaal geen hard drugs in te nemen.
Oud 21-08-2003, 19:47
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 21-08-2003 @ 20:38:
Heroïne is een ontzettend verslavende drug. Als je per sé drugs wilt gebruiken dan moet je een andere drug vinden, maar het beste is om helemaal geen hard drugs in te nemen.
Definieer 'hard drugs'.

Met vriendelijke groeten,

Henk Mul.
Oud 21-08-2003, 19:54
Verwijderd
Citaat:
Af en toe spuit ik wat smack in me om me chill te voelen, dat doe ik samen met de maten van het automonteursbedrijf. Alleen helaas heb ik de laatste wel steeds meer behoefte om heroine in mij te spuiten (hoe kan dat?! het is toch nie verslavend net als suiker en seks ofzow). Ik voel me niet zo fijn, best wel naar als ik een tijdje geen smack in m'n lijf heb. Ze zeggen dan ook altijd 'Hey barrie, wat zie jij er vertiefd uit', maar dat boeit me niet. Wat raden jullie mij aan? Stoppen of doorgaan? Het is wel erg lekker namelijk zo een stofje in je lijf.

Kom op zeg, dit geloof je toch zelf niet hoop ik. "Het is toch niet verslavend net suiker en seks ofzo". Hoe kom je erbij!? Dit is wel zo verschrikkelijk fake. Iedereen weet dat heroine troep is waar je vanaf moet blijven. Is het hier op het forum een sport geworden om onzin op andere fora te plaatsen?
Oud 21-08-2003, 20:52
telluriet
telluriet is offline
Citaat:

Nou, EVITO, spuit jij je maar lekker naar de tering

Regels voor berichten