Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2002, 13:03
twiety
twiety is offline
Jaja, de wereld is gewoon oneerlijk en achterbaks. Op steeds meer plaatsen mag je niet meer roken. Rokers, koop daar dan ook niets meer (bijv. in stationsrestauratie ofzo), misschien leren ze daarvan. Ikzelf bestel regelmatig wat, doe dan pas of ik doorheb dat er niet gerookt mag worden en ga weg. Ook kan ik dan niet tegen die stickers die je oproepen om 'alstublieft niet te roken' terwijl ernaast een 'verboden-te-roken'-sticker hangt. Of mensen die je op een verjaardag zeggen dat ze 'liever niet hebben dat er binnen gerookt wordt', terwijl ze bedoelen 'je mag hier niet roken en als je 't toch doet krijg je commentaar'. Als je niet wilt dat er in je eigen huis niet gerookt worden, prima! Maar durf dat dan ook gewoon te zeggen!
Trouwens, ik heb een mooi voornemen gemaakt met nieuwjaar. Ook al heb ik er geen probleem mee buiten te roken op een verjaardagsfeestje, als het te koud is ga ik niet meer naar die feestjes. En ik krijg volgelingen! Al zal het niet helpen met het in huis roken, misschien denken mensen er dan eens over na om een straalkacheltje in de garage te zetten ofzo.

Dan nog even iets anders:
Bij deze wil ik de rokers oproepen om criminele activiteiten te gaan bezigen. Dan krijgen wij misschien ook gratis sigaretten om de criminaliteit terug te dringen. Ook wij zijn verslaafd. En ons kost het ook veel geld. Dus waarom die heroineverslaafden wel en wij niet?

Tot slot: de wachtlijsten.
Onzin, mensen die rokers van die lijsten af willen. Ook niet-rokers hebben slechte en ongezonde gewoonten. Dan kun je beter een waarderingssysteem maken. Uiteindelijk staan dan de meest gezonde mensen bovenaan op de wachtlijst. Goh, en was nou niet net de bedoeling om de ergste gevallen het eerst te helpen. Beetje krom he?
__________________
Pim Fortuyn: "Ik word minister-president! Als ik het niet word, dan ben ik het toch."
Advertentie
Oud 04-02-2002, 13:06
toppertje
toppertje is offline
Citaat:
twiety schreef:
Jaja, de wereld is gewoon oneerlijk en achterbaks. Op steeds meer plaatsen mag je niet meer roken. Rokers, koop daar dan ook niets meer (bijv. in stationsrestauratie ofzo), misschien leren ze daarvan. Ikzelf bestel regelmatig wat, doe dan pas of ik doorheb dat er niet gerookt mag worden en ga weg. Ook kan ik dan niet tegen die stickers die je oproepen om 'alstublieft niet te roken' terwijl ernaast een 'verboden-te-roken'-sticker hangt. Of mensen die je op een verjaardag zeggen dat ze 'liever niet hebben dat er binnen gerookt wordt', terwijl ze bedoelen 'je mag hier niet roken en als je 't toch doet krijg je commentaar'. Als je niet wilt dat er in je eigen huis niet gerookt worden, prima! Maar durf dat dan ook gewoon te zeggen!
Trouwens, ik heb een mooi voornemen gemaakt met nieuwjaar. Ook al heb ik er geen probleem mee buiten te roken op een verjaardagsfeestje, als het te koud is ga ik niet meer naar die feestjes. En ik krijg volgelingen! Al zal het niet helpen met het in huis roken, misschien denken mensen er dan eens over na om een straalkacheltje in de garage te zetten ofzo.

Dan nog even iets anders:
Bij deze wil ik de rokers oproepen om criminele activiteiten te gaan bezigen. Dan krijgen wij misschien ook gratis sigaretten om de criminaliteit terug te dringen. Ook wij zijn verslaafd. En ons kost het ook veel geld. Dus waarom die heroineverslaafden wel en wij niet?

Tot slot: de wachtlijsten.
Onzin, mensen die rokers van die lijsten af willen. Ook niet-rokers hebben slechte en ongezonde gewoonten. Dan kun je beter een waarderingssysteem maken. Uiteindelijk staan dan de meest gezonde mensen bovenaan op de wachtlijst. Goh, en was nou niet net de bedoeling om de ergste gevallen het eerst te helpen. Beetje krom he?

Sorry, ga liever gewoon dood
__________________
Ben een geile beer!
Oud 04-02-2002, 13:09
twiety
twiety is offline
Even ter verduidelijking: Dit is een reactie op het forum over 'verklaar de oorlog aan roken' (o.i.d.). Maar ik vind dat de 'andere partij' (ofwel de rokers) een toepasselijker topic verdient.
__________________
Pim Fortuyn: "Ik word minister-president! Als ik het niet word, dan ben ik het toch."
Oud 04-02-2002, 13:13
@pie
@pie is offline
Citaat:
twiety schreef:
Even ter verduidelijking: Dit is een reactie op het forum over 'verklaar de oorlog aan roken' (o.i.d.). Maar ik vind dat de 'andere partij' (ofwel de rokers) een toepasselijker topic verdient.
paar vraagjes:
wat vind je van mensen die niet roken?
mensen die over hun nek gaan als jij rookt terwijl zij allergisch daarvoor zijn?
wat vind jij ervan om het gevoel hebben ongelooflijk te stinken, en zelf niet de oorzaak te zijn?

ik stel er strax nog wel een paar
__________________
If you don't like me, ignore me (I know I will :))
Oud 04-02-2002, 13:31
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
@pie schreef:
paar vraagjes:
wat vind je van mensen die niet roken?
Nix mis mee, ik heb alleen wel een gruwelijke hekel aan ANTI-rokers.

Citaat:
mensen die over hun nek gaan als jij rookt terwijl zij allergisch daarvoor zijn?
Dat soort mensen motten dr bek opentrekken, en in de meeste gevallen wordt er dan rekening mee gehouden.

Citaat:
wat vind jij ervan om het gevoel hebben ongelooflijk te stinken, en zelf niet de oorzaak te zijn?
Stel je niet zo aan.

Citaat:
ik stel er strax nog wel een paar
Doe wat je nie laten kan.

__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 04-02-2002, 13:51
DruidessI
DruidessI is offline
Het valt me op dat de arrogantie van de rokers ervan afstraalt.... totaal geen respect hebben ze, omdat ze vergeten wie eigenlijk de overlast bezorgers zijn....

Trouwens, hier mag best een slotje op: dit onderwerp is nog alive and kicking onder een ander "draad".

Suzan

[Dit bericht is aangepast door DruidessI (04-02-2002).]
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Oud 04-02-2002, 14:01
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Het valt me op dat de arrogantie van de rokers ervan afstraalt.... totaal geen respect hebben ze, omdat ze vergeten wie eigenlijk de overlast bezorgers zijn....
Het valt mij op hoe zurig en zeikerig de anti-rokers overkomen, dr zijn gvd zat niet-rokers die gewoon normaal doen, waarom doen jullie dat niet? Ja, roken is slecht, ja dat weet ik, ja ik heb een verhoogde kans op allerlei dingen, ja ik ga zo'n 10 jaar eerder dood, NOU EN! laat mij lekker roken, en wat dat overlast betreft: Overdrijven is ook een vak!

__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 04-02-2002, 14:07
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
Het valt mij op hoe zurig en zeikerig de anti-rokers overkomen, dr zijn gvd zat niet-rokers die gewoon normaal doen, waarom doen jullie dat niet? Ja, roken is slecht, ja dat weet ik, ja ik heb een verhoogde kans op allerlei dingen, ja ik ga zo'n 10 jaar eerder dood, NOU EN! laat mij lekker roken, en wat dat overlast betreft: Overdrijven is ook een vak!


zie boven....
het lijkt er inderdaad op dat het bij rokers slechts om letterlijk:
"ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken..." gaat.

En nee, overdrijven is geen vak, het is soms de waarheid. Maar daar kan je denk ik moeilijk over meepraten, omdat je eenmaal geen niet-roker bent.

Suzan


[Dit bericht is aangepast door DruidessI (04-02-2002).]
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Oud 04-02-2002, 14:10
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
het lijkt er inderdaad op dat het bij rokers slechts om letterlijk:
"ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken..." gaat.
Nee, dat is bij de anti-rokers zo... die gunnen ons ons sigaretje niet. (onder de kutsmoes: het is voor jullie bestwil... of gewoon doodeerlijk omdat ze zich dr aan ergeren.)

Citaat:
DruidessI schreef:
Maar daar kan je denk ik moeilijk over meepraten, omdat je eenmaal geen niet-roker bent.

En dat klinkt niet arrogant?? sorry hoor.

maargoed, ik kan daar zeker wel over meepraten... heb zelf meerdere allergieën, en 't roken hindert me niet (ja, omdat k zelf rook..)



[Dit bericht is aangepast door cHa0s (04-02-2002).]
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 04-02-2002, 14:13
DruidessI
DruidessI is offline
Citaat:
cHa0s schreef:
En dat klinkt niet arrogant?? sorry hoor.

maargoed, ik kan daar zeker wel over meepraten... heb zelf meerdere allergieën, en 't roken hindert me niet (ja, omdat k zelf rook..)

Nee, want zie mijn andere posting in andere "draad".

Anyway, je "meepraten" raakt kant nog wal, omdat je zelf toegeeft dat het je niet hindert inderdaad omdat je zelf rookt.
We hebben het hier over niet-rokers, remember?

Suzan
__________________
"Americans 've different ways of saying things. They say "elevator", we say "lift". They say "President", we say "stupid psychopathic git." A. Sayle
Oud 04-02-2002, 14:15
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
DruidessI schreef:
Nee, want zie mijn andere posting in andere "draad".

Anyway, je "meepraten" raakt kant nog wal, omdat je zelf toegeeft dat het je niet hindert inderdaad omdat je zelf rookt.
We hebben het hier over niet-rokers, remember?

Suzan
Ik snap 't al, je mag alleen meepraten als je dr ook last van hebt.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 04-02-2002, 14:17
waaromniet?
waaromniet? is offline
Dit kan prima in andere topic
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11
Muziek help me.......
sweety sabine
9 20-12-2002 19:42
Drugs & Alcohol Het grote IK-ZIT-STONED-ACHTER-DE-COMPUTER topic...
DaaF
474 08-12-2002 21:40
Drugs & Alcohol nieuwe Marlboro pakjes
ick
75 22-06-2002 12:43
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap LH:Verklaar de oorlog tegen het Roken.
Isa
109 13-02-2002 03:10
Drugs & Alcohol Legalisering Drugs.
Isa
28 31-12-2001 11:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36.