Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
iedereen is gek....niemand is gelijk......neem dat maar van mij aan....voor de een ben je gestoord of gek....voor de ander niet
kzou me er niet te druk om maken
|
Verwijderd
|
Zou jij het gek vinden als iemand zou kunnen vliegen?
Gek / gestoord is volgens mij diegene die tegen onze voorstellingen van een gezond verstand ingaat. Voorstellingen die echter gebaseerd zijn op ervaring / gewoontes.. Zo kun je iemand die een ander voor de lol vermoordt, gek vinden. Maar stel je kent onze wereld niet, onze samenleving niet? Misschien vind je het dan wel normaal? Of iig niet zo erg? |
![]() |
||
Citaat:
je moet niet alles uit zijn verband trekken zeg..zo ken ik er nog een paar.
||
Citaat:
welnee joh ik denk niet dat je dat zo moet beoordelen ook niet van jezelf
||
Citaat:
|
![]() |
Wanneer je gek of gestoord bent?
Ik hou niet van stempels, je kunt ergens last van hebben, een stoornis ofzo maar je BENT het niet! maar om toch effe antwoord te geven, in de geestelijke gezondheidszorg kun je stellen dat je hulp nodig hebt als de dingen in je hoofd, je dagelijkse leven zo beiinvloeden dat je zelf en/of je omgeving daar problemen van ondervinden. Wat normaal is wordt per groep, per land (cultuur) bepaald. Een groep mensen (vrienden, familie) bepaald soms zonder woorden"wat vinden wij normaal". Wijk je daar vanaf dan kun je zelf je conclusie trekken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Fraude studiebeurs ganralph | 35 | 22-11-2010 22:46 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #112 Verwijderd | 492 | 06-11-2007 19:05 | |
Psychologie |
Wat is gek? Vogeltje1987 | 51 | 29-06-2004 21:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Hoe komt het dat je gek bent? nhc | 8 | 23-06-2003 14:19 | |
Psychologie |
ik word helemaal gek van mijn 'beste' vriendin Verwijderd | 6 | 15-05-2003 13:50 | |
Psychologie |
het klinkt gek, maar ik vroeg me af of nog mensen dit hebben damaetas | 21 | 13-07-2002 10:38 |