Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er stond een tijdje geleden ook een special over Pharrell en Chad Hugo in de Cultuurbijlage van de Volkskrant. Daarin werd gesteld dat Pharrell nu al de Quincy Jones van de 21e eeuw kan worden genoemd. Beetje overdreven naar mijn mening. Michael Jackson en Quincy Jones hebben wel iets meer invloed gehad op pop dan Pharrell tot nu toe, hoewel sommige nummers overigens erg lekker zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik ga de cd nog wel halen, natuurlijk. The Neptunes verrast wel op de cd, heb al een stuk geluisterd. 'Light Your Ass On Fire' vooral, weirde beat maar het klinkt (zoals bij alle Neptunes-creations) weer goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen ik dit hier los over die track van Snoop Dogg ben ik em meteen gaan downen. En hij klinkt wel ongelovelijk gruwelijk, beetje zoals die beat van The Clipse - Grindin', ook zo simpel en een 'dof' geluid. Ik denk dat ik deze cd ook maar even moet aanschaffen als het allemaal zo lekker klinkt.
||
Citaat:
Maar idd, ze mogen wel weer wat vernieuwen. Ik had eerlijk gezegd gehoopt dat ze weer een nieuwe weg in waren geslagen toen ik Light Your Ass On Fire hoorde, maar nrs/ 1-9 zijn gewoon ouderwetse Neptunes beats en de laatste 2 of 3 ook weer. Maar je moet er rekening mee houden dat Neptunes meer commercieel gericht is en NERD wat experimenteler. Maar toh, ze blijven dope.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje? Vraag het hier! Deel 6. Roxy | 248 | 03-10-2003 14:48 |