Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zoals Waldkrieger al zegt, als je het op een creatieve manier wil uiten ga dan muziek luisteren/muziek maken. Bij mij helpt het op een of andere manier heel erg goed. Als je je down voelt wil je eigenlijk liever geen vrolijke muziek luisteren. Maar ook niet al te zware (qua teksten ofzo) muziek. Zoek dus muziek uit die je mooi vind! En draai dat o.i.d... Bij mij helpt het spelen van gitaar op een of andere manier erg goed
![]() ![]() Sterkte/Groetjes! |
![]() |
|
Sporten, muziek maken, schilderen, praten, huilen,
een wandeling (in een rustige omgeving, het strand bijv, of een park), op je kussen slaan, jankprogramma's kijken enz. Soms, als het gewoon mis is, en niks helpt, ga ik voor de tv zitten, het eerste de beste huilprogramma kijken, en meehuilen met de mensen op tv. Niet zo zeer om hun verdriet ed, maar het geeft me net dat zetje om in tranen uit te barsten, soms. (maar dan zitten de tranen al vrij hoog hoor, niet dat ik in tranen uitbarst zodra Oprah op tv komt ![]() Er zijn zat dingen waarmee je je kan uiten, het ene helpt misschien wat minder dan het andere, dat moet je voor jezelf uitzoeken... Lukt schrijven niet, dan zijn er nog genoeg andere dingen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe vind ik wél iets met Google? Boogie | 4 | 22-07-2012 20:33 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe nu verder??? Tips? solem | 0 | 18-01-2012 12:48 | |
Seksualiteit |
hoe seks jij? en hoe oud was je voor het eerst? en hoe voelt het? etc. Verwijderd | 1 | 22-04-2010 17:14 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Psychologie |
hoe nu verder/ beginnen Verwijderd | 5 | 15-04-2004 20:53 | |
Psychologie |
Willen weten hoe anderen mij zien... Steleto | 24 | 24-04-2003 10:00 |