Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ikke wil ook weer ff dat ut weer warmer wordt zodat er weer wat schuimfeesten zijn, ze zijn gewoon echt vet! de laatste waar ik geweest was, was beetje nep, veels te weinig schuim...
||
![]() |
Citaat:
Maar was wel leuk. En laatst was er een beach-party (begin januari) hier in de buurt, waar iedereen in een t-shirtje of hawaii-bloes (lekker fout ![]() ![]() (is niet helemaal hetzelfde als beach-party, maar het effect was hetzelfde ![]() Maar in de zomer denk ik wel dat ze leuk zijn ![]()
||
Citaat:
|
Schuimparty's zijn supertof.
Dat je doorweekt word vind ik niet zo erg; gewoon kleren aan doen waar je je lekker in voelt. Ook leuk is: glijden op je buik, daar is een woord voor maar ben ik effe vergeten ![]()
|
Ik ben er 1x geweest, maar nooit meer..
Het feest was op zich wel gezellig alleen sommige mensen (zoals ik) stikten half in het schuim, mascara liep uit mijn haren kletsnat...ik werd door vrienden van me op de vloer in het water gelegd ![]() ![]() neejneej geef mij maar een normaal warm feestje ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Schuim sucks
Vorig jaar ook al gehad, echt bende En dit weekend ook weer, met de Party Animals, denk daardoor dat er minder schuim was, maar stond ook vooral in het voorcafe, een keer voor gestaan, en ik kreeg zowat geen lucht meer! Echt bende, ook alles nat en smerig, schoenen blijven maanden glibberig van dat zeep. Je moet douchen na afloop! Was nog droog, dacht me broer leuk te zijn om me om te gooien en te slepen over de vloer, stakker,.. midden op de dansvloer, probeerde hem later terug te pakken, glee ik weer uit. Maja, wel leuke avond gehad evengoed in het voorcafe ![]() |
![]() |
|
vorig weekend naar eens schuimfeest geweest...
was wel leuk, alleen erg hoog en zo... je wordt er zeiknat van, alle gel uit je haar en er zit schuim in je drinken. je hebt keinatte schoenen en als je geen jas aanhebtt wordt je zowat verkouden... maar voor de rest is het heel leuk ![]()
||
![]() |
Citaat:
maar op zich was het wel coowl die schuimparty.
|
Schuimen vind ik echt vet!! Jammer dat er hier alleen niet zoveel gegeven worden... 't is gewoon lachen om iedereen zo helemaal onder t schuim te zien zitten! En af en toe wil er nog weleens wat doorschijnen bij de vrouwen hehe
![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 17:06. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Levensgevaarlijk, die schuimfeesten. Het schuim kwam in het midden van de zaal boven de twee meter, een vriend en ik verslikten ons toen in dat schuim, overal waren er mensen die geen adem meer kregen en een andere vriend van mij heeft er longontsteking aan overgehouden. Maar er zijn geen erge ongelukken gebeurd, dus het was top.
|
![]() |
|
Ik ben er 1 keer geweest, en ik vond het niet echt geslaagd.
Het was ook een klein boeren-gat-nieteensdiscotheektenoemen-vertrek. ik vond t schuim maar vies en ja heb er verder vrij weinig nuttigs over te melden. Vind t gewoon niet leuk en interessant. A.s. vrijdag in citylife een schuimparty... als je er van houd zal t wel leuk worden.
|
in tilburg doen alleen de boeren dat. ik hou niet zo van boeren die gaan stappen. opscheppen (keb die en die gezoend/gevingerd) ruzie maken of erover opscheppen kopen 2 bier 1 opdrinken en 1 weggooien. en er is maar een discotheek en daar komen de boeren dus daarom associeer ik dat met elkaar
|
ik heb er 2 gehad.
vorig jaar en dit jaar in frankrijk in de discotheek een paar 100 meter van onze camping af. ik vond t allebei de keren helemaal geweldig, lekke sfeertje, maar als het verder dan een paar 100 meter was geweest is het niet te doen. snachts als je terug gaat is het koud, je bent nat, moe en de volgende dag kan je nix meer als je eerst 10 minuten moet lopen/fietsen. Wij deden er 3 minuten over en dan namen we een warme douche (werd niet gewaardeerd door mede campinggasten ![]() ik ben 2e van links. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Schuim op golven East | 1 | 31-10-2011 23:01 | |
Lichaam & Gezondheid |
Veet (schuim) Missy1 | 9 | 19-12-2004 12:58 | |
Eten & Drinken |