![]() |
|
Misschien is minder vaak sex hebben een idee, zodat je er écht naar verlangt.
Ik denk dat je dan wel nat zult worden. Ik merk het iig aan mezelf, als we een lange tijd geen zex hebben gehad en ik bijna op 'knappen' sta qua geiligheid ben ik behoorlijk nat!
||
Verwijderd
|
Citaat:
en jah 't is nu 5 weken aan een stuk dat we bij elkaar zijn, maar anders zie ik hem maar een keer in de 3 weken ofzo.. dus misschien dat het daaraan ligt.. want als we elkaar 3 weken niet gezien hebben lukt het wel.. maar de rest van die dagen ook niet meer zo.... nouja oh en ik had voordat we het eergisteren deden anderhalve week geen sex gehad want toen was ik ongesteld en hadden we geen zin... en eergisteren deed het ook pijn, maar was ik wel een beetje nat... maar afgelopen nacht wilde het dus echt niet he |
![]() |
|
![]() |
Waarom ben je niet nat?
Omdat je niet echt opgewonden bent? Dus wel zin in knuffelen, maar niet echt bloedjegeil? Of omdat je hoofd er niet echt naar staat, ben je ergens gestresst over of erg moe? Hebben jullie niet echt rustig de tijd of de ruimte en privacy om te vrijen? De pil werkt voor sommige meisjes libido verlagend, en in dat geval zou je kunnen overwegen van merk te veranderen. Voor nat worden heb je ook oestrogenen nodig, dus als jouw pil relatief een hoge dosering progestagenen heeft, kan jouw hormoonbalans verstoord zijn, en inderdaad, dan ben je droog. Ook dan: ander merk pil. Verder: glijmiddel en een attente minnaar.
|
ik heb ook een beetje dat probleem (bijkomde vaak blaasontsteking) het doet de laatste tijd gewoon redelijk veel pijn... ookal ben ik drijf. Deed het vroeger nooit
![]() Tja bij mij helpt een ontsettend uitgebreid voorspel (en daarna meteeeeeeen sex, anders gaat et weer weg) het meest
||
Citaat:
Maarja ik denk eigenlijk dat ik persoonlijk bang ben dat het pijn gaat doen, niet ontspannen ben met als gevolg dat het dus pijn gaat doen.. Stomme circel ![]()
|
Verwijderd
|
het is gelukt
![]() ohh ech fijn.. eindelijk weer eens ![]() hij gaf me gewoon meer voorspel.. het was nu niet van, even strelen over je borsten en pogingen doen om me te vingeren.. hij streelde gewoon over mijn rug en me buik en... tsja 't ging veel beter nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Nat worden lukt niet! IkkeLief | 8 | 12-04-2015 10:44 | |