Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2006, 14:21
Ikkecaro
Ikkecaro is offline
Het wordt soms niet nat op een bepaalde plaats...
Dit is vervelend want dan lukken er bepaalde zaken niet.
Weet iemand hoe je dit kan oplossen?
Ik heb er soms ook jeuk en hoe meer ik er krab, hoe droger het wordt en hoe meer geirriteerd het raakt.
Dit is nogal vervelend.

groetjes
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 14:47
Viporizer
Viporizer is offline
Erm...

wat dacht je van kwijl of glijmiddel?!?

Oud 05-03-2006, 14:49
Verwijderd
Je haar wassen moet je ook onder de douche doen. En krabben aan je hoofdhuid is ook niet goed.

edit: Aantal posts: 1 (1 posts per dag)
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 14:55
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Heb je al geprobeerd de douchekop van de muur te nemen? Kan je makkelijker de zwaartekracht bestrijden die invloed heeft op de plaatsen waar het water wel of niet komt als je eronder staat.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:03
Verwijderd
Oh come on, je zit op een seksualiteitsforum. Je kunt hier heus wel zeggen dat je vagina niet nat wordt en dat je dan geen seks kunt hebben.

De jeuk, zou die door scheren kunnen komen? Misschien een idee om dat een paar weken niet te doen om dat uit te proberen. Als je meer jeuk bij je vagina zelf hebt en niet bij de buitenste schaamlippen kun je misschien een schimmelinfectie hebben, of een soa als je onveilige seks hebt gehad. Tegen schimmelinfecties bestaan zalfjes en soa's zijn vaak ook op te lossen.

Om nat te worden: ontspannen blijven, niet denken dat het erg is als je niet nat wordt want stress is toch niet erg opwindend. Misschien een wat langer voorspel. Eerst een beetje spuug en dan vingeren (want helemaal droog vingeren is ook niks) kan ook goed helpen. Eerst orale seks ook.

Oh, is het niet-goed-nat-worden toevallig begonnen toen je net de anticonceptiepil ging gebruiken, als je die gebruikt? Ik geloof dat het een mogelijke bijwerking is. Overstappen op een ander merk kan dan helpen.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:07
Ikkecaro
Ikkecaro is offline
bedankt voor de reactie.
de jeuk heb ik soms wel na het scheren maar ook als ik me al lange tijd niet meer geschoren heb. en de pil neem ik al een paar jaar en toen had ik die jeuk niet.
Het zijn de schaamlippen en clit die jeuken.
Ook heb ik soms opnieuw pijn bij het vrijen, maar daar heb ik al een topic over gevonden.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:40
juno
juno is offline
Zalfje. Apotheek, zonder recept.

Miconazol, een mild anti-schimmelmiddeltje.

kost 7 euro

Baat het niet, het schaadt ook niet. Sommige mensen hebben pech, die dragen die schimmel bij zich, het laait af en toe op. Het is sexueel overdraagbaar, maar hoeft geen SOA te zijn, je kunt het ook "zomaar" hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:44
__
__ is offline
Citaat:
Ikkecaro schreef op 05-03-2006 @ 15:21 :
Het wordt soms niet nat op een bepaalde plaats...
Dit is vervelend want dan lukken er bepaalde zaken niet.
hahaha <3
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 15:46
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
__ schreef op 05-03-2006 @ 16:44 :
hahaha <3
ze gaat al vooruit
ze kent nu opeens de woorden 'clit', 'schaamlippen' en 'vrijen'
Met citaat reageren
Oud 05-03-2006, 16:15
Nona
Nona is offline
Citaat:
juno schreef op 05-03-2006 @ 16:40 :
Zalfje. Apotheek, zonder recept.
Dat zijn nog eens nuttige tips, volgens mij durft de helft van de mensen die ergens last van heeft niet eens naar de huisarts.

Anyway, tegen de jeuk zou ik inderdaad dat zalfje proberen. Is het (alleen) na de seks? Want dan kun je misschien kijken of het niet aan je manier van schoonmaken ligt - afspoelen werkt altijd beter dan droogpoetsen, want dan blijft er altijd wat zitten. Dus even lekker samen douchen als naspel kan geen kwaad.

En als je niet snel nat wordt, rek het voorspel dan op, misschien kun je hem warm krijgen voor wat mondwerk, dan likt hij het wel nat. En het voelt niet onprettig ook. Is de seks, zodra je eenmaal nat bent, wel fijn?
Oud 06-03-2006, 18:04
Ikkecaro
Ikkecaro is offline
hey,

de jeuk is niet na de seks. En als het een nat is, dan is het idd welfijn hoewel het snel opdroogt als het te lang duurt.misschien helpt glijmiddel wel.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten