Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-08-2003, 14:53
Forum Evito
Forum Evito is offline
Wel mensen, het is over. Evito vindt het genoeg geweest. Evito, de naam die "ik vermijd" betekent in het Latijn, wordt vanaf vandaag Forum Evito, in goed Nederlands vertaald met "Het forum vermijd ik". Op de dag waarop ook Poesiefox zich gedwongen zag afscheid te nemen, neem ook ik afscheid. Ik zal u mijn echtheid bevestigen door u dit mee te geven: m4cK/demeester en ten tweede: Evito=ik vermijd=I avoid=(omgedraaid)Diovai

Het is leuk geweest. Koen heeft niet gewonnen. Ik win. Als eerzuchtige Leeuw houd ik mij dat graag voor. Ik win, niét door mij de winst te geven maar de eer die met dit afscheid gepaard gaat. Poesiefox nam eervol afscheid, nu ook ik. Mijn MSN en mIRC gaan ook de kast in. U wordt allen vriendelijk gegroet, zelfs die irritante Methuselah, die het genoegen niet zou mogen krijgen hier genoemd te worden. Zelfs Koen. Geef een Koen een gouden ring, en tis nog steeds een lelijk ding. Let wel, hiermee natuurlijk niet verwijzend naar Koens foto!, oid, maar enkel naar zijn forum-optredens: die zijn logisch, soms noodzakelijk maar vaak ook gewoon heel "lelijk" en vervelend.

Verder groet ik graag in positieve zin:

paranoide thunder110 hermione bertbart terror koe koen peaceflower henkmul poesiefox k-master-k perseus morgan qimm n00dles zopje para! mickeyv sarahbressers chimera andijvie che guevara burning water kenny mccormick nare man vampiria uncle_sam mysterons dminor exo hukkie stp wawl atje85 aaaaaart.. emiliofcg misskiss1985 m|st qt earl scala simon cartman666 ikheetfroukje secreet devotee optima hades en jon

mensen die ik niet te vriend heb kunnen houden:

methuselah mazemouse mclaren tofke_h

Ik laat het aan u een vergelijking beider lijstjes te maken.
Advertentie
Oud 24-08-2003, 14:56
Fantôme
Fantôme is offline
hmm, ik denk dat deze een slotje krijgt...
Oud 24-08-2003, 14:58
NielZ
NielZ is offline
Leuk joh, heb je ook hobbies?

Regels voor berichten