![]() |
||
Citaat:
![]() Maareh heb je dat dan gevraag devilbitchie of ben je ze gaan meten? ![]()
|
Verwijderd
|
yup.
btw devilbitchie is de reden waarom ik meerdere keren gebanned ben. Ik sprak mijn mening uit.... op een af en toe extreme manier ![]() tja om eerlijk te zijn vond ik die van voor legaal sex hebben 2 meter lang toch nog iets sterker, geef toch weer wat voor sletje het is oeps daar ga ik weer ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hoezo dat nou weer, ik geloofde hun niet, dus toen hebben we opgemeten so what!?
En dat zijn echt geen jongens van 13 hoor ![]() En zo groot is da niet, kweet of jullie dan van die mini's hebben, maar dit zijn normale lengtes or... En f0_0l ik weet niet eens wie jij bent, dus hoe kan je gebanned zijn door mij, heel erg raar... Kzal het ook maar hier weer eens zeggen.. Mijn ex heef tmij emailadres gekraakt, en daar stond w8woord enz van scholieren, dus hij heeft hier allerlei rare posts neergezet, niet ik! Dus schuif niet alles op mij af oke, en tegenwoordig is het vrij normaal als un meisje op haar 13e al wel eens een jongen naakt heeft gezien, so what
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ik moet zeggen, die ex die jouw wachtwoord kaapte kon wel verrekte goed jouw stijl imiteren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
457536 456537 456538
*net in staat te praten* Hey ja goed idee, als ik dat eerder had gedaan was ik niet 2 keer gebanned. Pfoe...... ow shit bijna vergeten adem in adem uit adem in (sorry voor het overdrijven maar dat zijn de dingen die ik het meest HAAT. Andere mening vind ik best maar op zo'n manier) Adem in adem uit 457539 457540...... |
![]() |
|
Ontopic,
heren hoe lang is jouw penis?? Je bent nog niet uitgegroeid man! Wacht nog even dat je wat jaren ouder bent, en maak je dan zorgen ![]() Offtopic, F0_ol @ forumtalk: Devilbitchie je bent een SLET!!! NEE NIET BANNEN NEE NIET DOEN!!! Devilbitchie man, zuig m'n *** (ow sorry ik zeg normaal gesproken niet zo'n woorden, help, ik ben zo'n sufferd) 1,2,3,4,5.. *ik overdrijf zo erg*
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
lengte penis peter23 | 7 | 03-05-2007 16:59 | |
Seksualiteit |
Goeie lengte penis Ymir | 197 | 20-02-2006 14:10 | |