![]() |
|
De deur heeft geen slot...
Ik heb, terwijl ik de deur dichthield (tegenaan leunen + klink omhooghouden) mijn kleren zo'n beetje aangetrokken, zij ook, en de deur opengesmeten en die kindertjes gewaarschuwd niet meer te komen... Ik kon me nog net inhouden ze niet van de f*cking trap af te smijten ![]() ![]() Grtz, F |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor Amaru's geestelijke gesteldheid zal ik even vermelden dat ik nu wel met Chimera heb gesproken, en dat ik het met hem eens ben dat deze topic dicht kan. Offtopic reacties worden overigens verwijderd.
|
Okay, zo zit het precies:
Ik was bij mijn vriendin, we waren naar een feestje van buren van haar geweest, waar die kinderen dus ook waren. Op een gegeven moment gingen wij (mijn vriendin en ik) naar haar huis toe, en de rest bleef bij die buren... Totdat dus ineens die groep kids naar boven kwam, met het jongere zusje van mijn vriendin erbij...... Als ik het achteraf teruglees is het op zich wel grappig, als het iemand anders overkomen zou zijn ![]() Grtz, F |
![]() |
|
![]() |
HAHAHA
![]() ik kon de deur niet dichthouden en toen sprongen er 3 kinderen bovenop, maar das mijn ervaring ![]() ik zou me niet bepaald aan die kinderen storen, ik zou ze wel ff duidelijk maken dat ze hier niet gewenst zijn ![]() @#%#$OPZOUTEN KLOTE KINDEREN!!!#$#$# ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ja.. denk dat ik dat zo zou doen ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar zulke dingen zijn idd altijd leuk bij andere mensen hahaha! Daarom kan ik er ook zo hartelijk om lachen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[??] Colleges volgen in Haren (aan RUG) Zonnemeisje | 4 | 07-08-2008 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben terug (zo heet het gedicht, ja) Verwijderd | 11 | 28-08-2006 14:07 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
13 jarig Palestijns meisje onder kogelregen Love & Peace | 331 | 20-10-2004 22:32 | |
De Kantine |
Wat doe jij in deze situatie? WolterB | 27 | 09-07-2003 09:40 |