![]() |
|
![]() |
't Kan zijn dat je weerstand gedaald is door die longontsteking en die antibioticakuur, toch? Ga altijd op hetzelfde uur slapen, zodat je regelmaat hebt en je rustig houden en je goed verzorgen totdat je weerstand weer op peil is.
Zo lang het niet blijft duren moet je blij zijn en je geen zorgen maken! Succes! |
![]() |
|
jah dat weet ik, maar als ik wakker word ga ik gewoon mijn bed uit, dan heb ik genoeg slaap gehad meestal is dat gewoon om 9 uur ook op het tijdstip dat ik normaal ga.
nu werd ikdus pas 11 uur wakker
|
![]() |
Als je er ook nog keelpijn bij hebt, moet je echt wel naar de dokter want grote kans dat je dan Pfeiffer hebt! Dat moet je echt wel doen want je kan mensen besmetten door bijv uit dezelfde fles te drinken ofzo. En als je weet dat je pfeiffer hebt moet je rusten, da's heel belangrijk, om er later zo weinig mogelijk last van te hebben.
|
![]() |
|
![]() |
ik zou toch ff langs de dokter gaan voor een test.... had ik nl ook alleen keelpijn en heel erg moe, maar een tijdje ervoor had ik al wel andere klachten gehad (geen zin, en geen eetlust enz.) anders moet je mis Q10 gaan slikken... zijn pillen waardoor je meer energie krijgt... of vitamine C wil ook nog wel eens helpen... je kunt ze gewoon bij de supermarkt halen hoor!
succes ermee! en beterschap!! grtz, hopefully |
![]() |
|
![]() |
het heeft waarschijnlijk gewoon met je antibiotica etc. te maken. gewoon ziek geweest en daardoor wat moe. ik zou me er niet al te druk om maken. dat zou ik pas doen als je t na 2 maanden nog bent.
ik ben een keer een jaar lang moe geweest en had geen pfeiffer of wat dan ook. gewoon moe. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Heel snel/vaak moe fizzle-fluffy | 53 | 23-10-2009 12:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Moe en aantal uren slaap Daantje_0705 | 22 | 16-06-2008 21:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe voel je je als je heel moe bent? Stefanie | 46 | 19-01-2004 14:07 | |