![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=556698
Tja, omdat het daar dan zo offtopic wordt maak ik er alvast eentje ![]() ![]() Ik hoop tegen die tijd toch al wel Master of Laws te zijn. En een mooi huis te hebben ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm, dat is al over vijf jaar... ongeveer dus... *denkt diep na*
Allereerst ben ik dan 23 en ben ik waarschijnlijk nog wel aan het studeren, maar heb ik even vakantie... Of ik op vakantie ga, kan ik nog niet zeggen ( ![]() |
![]() |
|
23 juli... kans is groot dat ik dan op vakantie ben
![]() Nou, ik weet wel niet precies wat ik dan aant doen ben, maar 1 ding weet ik zeker: in 2008 ben ik echt niet meer aant forummen, dus maak ik die dag hierow toch niet mee ![]() BTW: Tis grote bull shit dat dan het forum kapot gaat ![]() ![]()
|
Op vakantie waarschijnlijk, als het goed is ben ik dan aan het studeren dus of ik ben bezig met examens of op vakantie denk ik (tis nog zo ver weg, kan ik me nu nog niet druk om maken hoor
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Algemeen: Overzicht wedstrijden, Handige tips, en overzicht (oude) topics. Dingaantouwtje | 7 | 04-04-2010 23:26 |