| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Met vriendelijke groeten, Henk Mul.
Laatst gewijzigd op 30-08-2003 om 22:12. |
||
|
|
||
|
Citaat:
Dat doe ik niet vaak hoor ![]() Wees vereerd henk
|
||
|
|
|
|
Uitgaan op zaterdagavond is echt te gek!
Hoewel het gisteren wel een rot-avond was: kreeg op een gegeven moment buikpijn, stom personeel in die tent waar ik was, heb "haar" net misgelopen en kreeg per ongeluk een sigaret tegen me aan Was in een discotheek, maar het liefst ga ik gewoon naar mijn stadje Maastricht lekker naar de Celebration. Nu met het Preuvenement was het extra druk in de stad en vorige week waren we al naar een discotheek in Belgie gegaan, dus ik d8: "Nu weer ff een avondje stad" maar mijn vrienden wilden toch weer wat anders. Van de ene kant niet erg, ik pas me wel aan en heb het overal naar mijn zin (alleen heb je soms een rot-avond als gister erbij zitten oke...) van de andere kant wilde ik gewoon naar Maastricht. Zijn ook een uurtje geweest, vond ik leuker dan die discotheek... maja mijn vrienden wilden er heen dus ja.Als het aan mij ligt ga ik elke zaterdag gewoon naar de stad, maar er zijn vrienden die willen vaak iets anders kan me wel voorstellen hoe je je voelt...
![]() |
|
|