Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarschijnlijk heb je dat wat je heb verteld je al lang bij je gedragen en heb dat dus nu voor de eerste keer aan iemand verteld.
Het lijkt misschien alsof je je ziel heb blootgelegd, je hebt je kwetsbaar opgesteld lijkt het. Maar degene aan wie je het hebt verteld is te vertrouwen en nu heb je misschien iemand om er goed mee over te praten. Misschien dat je in je volgende gesprek tegen hem kunt zeggen hoe je je voelt, en kunnen jullie erover praten. Waarschijnlijk voel je je dan een stuk opgeluchter. Succes ermee! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het erg goed van je dat je verteld hebt wat er gebeurt is (wat dat dan is dat boeit verder even niet)...
Dat je je nu kapot voelt van binnen is de meest logische reactie. Je kunt het voorstellen als dat je kwetsbare binnenste opeens naar buiten gekeerd wordt en blootgesteld wordt aan de wereld, terwijl dat nooit eerder is gebeurd misschien... Voel je ook schaamte? Dat kan namelijk ook omdat je het nu opeens aan iemand verteld hebt...dit is iig niet nodig hoor...Je psych kijkt er echt niet raar van op en zal alleen maar blij zijn dat je het verteld hebt... Wat je aan dat rotgevoel kunt doen? Ik denk dat je er vanzelf wel aan went dat iemand het weet en dat je dat gevoel moet accepteren zolang het duurt. Bedenk wel dat je een heel grote stap hebt gezet waar je trots op kunt zijn...en het is ook wel slim om je psych te vertellen wat dit bij je losgemaakt heeft...geef er maar gewoon even aan toe. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd & verteld en nu? asianfever | 19 | 17-10-2011 10:11 | |
Liefde & Relatie |
Heb jij je huidige partner alles verteld over je verleden (exen etc)? niem | 58 | 14-11-2005 07:20 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hebben jullie het je ouders verteld? Girl With Faith | 19 | 09-04-2005 22:47 | |
Verhalen & Gedichten |
de regen verteld mij.. eeme | 5 | 21-10-2003 16:30 | |
Seksualiteit |
hebben jullie het aan je ouders verteld? AngelInDisguise | 68 | 15-03-2003 15:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Alles was me al verteld Fun4ever | 1 | 11-05-2002 13:25 |