Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2003, 18:49
Verwijderd
wat zoek jij als jongen in een meisje??wanneer vind je een meisje leuk?als ze mooi is, interessant is, grappig is, of wat dan ook??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2003, 18:51
Soezen
Soezen is offline
Deze topic is al te vaak geweest, maar wat zoek jij in een jongen? Dat zoekt een jongen dus in jou..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:53
Verwijderd
nou ik zag die topic nergens staan op de eerste pagina geloof ik...maar wat ik in een jongen zoen hoeft een jongen niet in mij te zoeken...want je kan erg verschillen en dus op verschillende eigenschappen letten...als ik in een jongen zoek dat ie voetbalt, ik zeg maar wat, en hij zoekt in mij dat ik voetbal zoekt ie verkeerd...en dan vind ik 'm dus niet...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:55
Soezen
Soezen is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 25-08-2003 @ 19:53:
nou ik zag die topic nergens staan op de eerste pagina geloof ik...maar wat ik in een jongen zoen hoeft een jongen niet in mij te zoeken...want je kan erg verschillen en dus op verschillende eigenschappen letten...als ik in een jongen zoek dat ie voetbalt, ik zeg maar wat, en hij zoekt in mij dat ik voetbal zoekt ie verkeerd...en dan vind ik 'm dus niet...
Aja, logisch..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:57
Verwijderd
tjah jij zegt dat het zo werkt en het gaat er niet om dat ik het nou over voetbal heb, das maar een voorbeeld...maar het komt erop neer wat jij zegt en das niet altijd zo vind IK!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 25-08-2003 @ 19:53:
vanuit dat perspectief...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 19:00
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 25-08-2003 @ 19:57:
vanuit dat perspectief...
nee niet als het alleen om voetbal gaat, het was maar een voorbeeld...maar stel een ik zoek in een jongen een romanticus en hij zoekt het in mij en ik ben het niet dan zoek je mekaar dus niet...ik vind het een beetje een vage methode van haar...eigenlijk...dus alleen als jee hetzelfde zoekt in mekaar heb je een match??je hebt dus dezelfde hobby's, eigenschappen, behoeftes???
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:21
Verwijderd
in 1 woord....

uitstraling

(een leuke wel te verstaan )
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 22:14
Last Resort
Last Resort is offline
ik ben niet zo veeleisend. Leuke uitstraling en goed verzorgd (maar dat hoort ook bij uitstraling) doet et al bij mij......, het totaalplaatje moet kloppen.
Oud 25-08-2003, 22:25
Verwijderd
Er is weinig peil op te trekken. Het variëert nogal, maar als ik uit de meisjes die ik leuk heb gevonden een type moet destilleren kom ik uit op de volgende eigenschappen:

- apart uiterlijk, iets opvallends. Dus aparte haar/ogen combinatie, aparte kleding, etc.
- een sterke persoonlijkheid. Eigenzinnig, opstandig, scherpzinnig.
- redelijk tot uitermate intelligent, allemaal studente of bijna klaar met hun vwo.
- afkomstig uit goede milieus.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 23:49
hellion
hellion is offline
zoek gewoon een lief meisje die er voor me is al heb ik echt iemand nodig en waarvoor ik er kan zijn al heeft ze mij nodig. Lekker spontaan. Iemand die een beetje dezelfde interesses heeft als mij. Het liefst ook dat ze er een beetje opvallend uitziet.
Oud 26-08-2003, 01:54
aap777
aap777 is offline
mooie borsten natuurlijk
maar een lekker kontje is net zo belangrijk!

oh sorry wat ik IN een meid zoek? euhhh als ze maar lief is
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 08:29
Fuzzly
Fuzzly is offline
De meeste jongens 'die verstandig zijn' die zoeken in een meid:

~betrouwbaarheid
~goede hygiene
~goede uitstraling
~ze moet lief zijn
~goede luisteraar
~ze moet lachen,niet van dat ze altijd serieus kijkt ofzo

En zo heb je nog een aantal dingen dat een jonge in een meid zoekt.

Kwa uiterlijk verschild voor iedereen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:49
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
nare man schreef op 25-08-2003 @ 23:25:
Er is weinig peil op te trekken. Het variëert nogal, maar als ik uit de meisjes die ik leuk heb gevonden een type moet destilleren kom ik uit op de volgende eigenschappen:

- apart uiterlijk, iets opvallends. Dus aparte haar/ogen combinatie, aparte kleding, etc.
- redelijk tot uitermate intelligent, allemaal studente of bijna klaar met hun vwo.
zoek bijna hetzelfde, alleen dat laatste zoek ik compleet niet.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:04
Arun
Arun is offline
- uitstraling
- lief
- beetje zorgzaam
- niet bezitterig
- verzorgd
Oud 26-08-2003, 12:28
Verwijderd
Citaat:

waar slaat het op dat ze uit een goed milieu moet komen, net alsof haar familie ermee te maken heeft hoe ze is, en met hun heb je toch niet veel nodig. en als ze uit een slecht milieu zou komen zou je sowieso vast niet op d'r vallen, dus wat een eis...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 12:51
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Ja, totale bullshit
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 12:59
Verwijderd
ja he...!!en wat zoek jij in een meisje?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 26-08-2003 @ 13:28:
waar slaat het op dat ze uit een goed milieu moet komen, net alsof haar familie ermee te maken heeft hoe ze is, en met hun heb je toch niet veel nodig. en als ze uit een slecht milieu zou komen zou je sowieso vast niet op d'r vallen, dus wat een eis...
Is lezen nu echt zo moeilijk? Er staat dan kan ik een bepaald type destilleren. Dat wil dus niet zeggen dat ik er naar op zoek ben, alleen dat ik constateer dat het tot nu toe in het verleden elke keer zo is geweest...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 13:42
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 26-08-2003 @ 13:28:
Het is toch wat HEM aantrekt bij meisjes, waar hij al eerder op is gevallen en wat dus een beetje zijn 'type' is..
Niet wat algemeen moet gelden..
Oud 26-08-2003, 13:58
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 26-08-2003 @ 14:38:
Is lezen nu echt zo moeilijk? Er staat dan kan ik een bepaald type destilleren. Dat wil dus niet zeggen dat ik er naar op zoek ben, alleen dat ik constateer dat het tot nu toe in het verleden elke keer zo is geweest...
nou ik kn niet al die dure woorden...maar nu snap ik wat je bedoeld...je hebt meisjes gehad die uit een goed, bepaald milieu kwamen...oke dan klopt het wat je zegt, sorry dat ik dan zouitviel, maar dacht je je bedoelde dat een meisje een beplaade hoogte van milieu moet hebben ofzo...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:00
Verwijderd
Citaat:
PardonMe schreef op 26-08-2003 @ 14:42:
Het is toch wat HEM aantrekt bij meisjes, waar hij al eerder op is gevallen en wat dus een beetje zijn 'type' is..
Niet wat algemeen moet gelden..
ik snap nu wat ie ermee bedoelde, maar vind jij het een goede eis dat je meisje uit een bepaald milieu moet komen(is bij hem dus niet zo)maar dat zou ik een rare eis vinden, net alsof je familie enzo ermee te maken hebt hoe jij bent, gedeeltelijk wel, maar als je moeder ma flodder is hoef jij nog geen kees te zijn...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:06
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 26-08-2003 @ 15:00:
ik snap nu wat ie ermee bedoelde, maar vind jij het een goede eis dat je meisje uit een bepaald milieu moet komen(is bij hem dus niet zo)maar dat zou ik een rare eis vinden, net alsof je familie enzo ermee te maken hebt hoe jij bent, gedeeltelijk wel, maar als je moeder ma flodder is hoef jij nog geen kees te zijn...
Ik vind er niks verkeerds aan om dat te zeggen..

Jij vraagt waarnaar wij op zoek zijn.. nou ja, als hij nou op zoek is naar een meisje uit een goed milieu, so what..?
Het is gewoon een antwoord op jouw vraag...

Ik ga ook liever voor een nette jongen.
Oud 26-08-2003, 14:12
Verwijderd
Citaat:
ellen1986 schreef op 26-08-2003 @ 14:58:
nou ik kn niet al die dure woorden...maar nu snap ik wat je bedoeld...je hebt meisjes gehad die uit een goed, bepaald milieu kwamen...oke dan klopt het wat je zegt, sorry dat ik dan zouitviel, maar dacht je je bedoelde dat een meisje een beplaade hoogte van milieu moet hebben ofzo...
Maakt niet uit, ik voel me niet zo snel aangevallen

Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat het zo is. Dat komt denk ik ook niet eens zozeer door voorkeur, maar gewoon door mijn leefomgeving. Eigenlijk heb ik in mijn directe omgeving alleen maar mensen die studeren en wiens ouders dat ook gedaan hebben, etcetera. Het is eigenlijk best bekrompen, maar ik zie gewoon dat ik vrij vaak naar een bepaald type toetrek.

Overigens bedoel ik met goed milieu niet type Rotary-kindjes, maar gewoon welopgevoed, goede manieren, gedegen algemene ontwikkeling en midden in het leven en de maatschappij staand.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2003, 14:31
Verwijderd
oke als het gaat over netjes en manieren hebben ben ik het volkomen met jullie eens!ik wil ook niet een of andere slobber die er niet uitziet. maar ik denk dat hoe iemand is of eruit ziet niet helemaal met zijn afkomst, ouders, familie te maken heeft. maar daar hadden we het dus niet over...??
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:35
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Ze moet, niet dom zijn, niet lelijk( hoeft niet perse heel knap ofzo)
, niet overdreven dik, niet heel slecht gekleed
wat wel goed is: stoer, mooi grappig etc
Oud 26-08-2003, 14:37
Another Way
Another Way is offline
Slank, 1.80+, Blond/blauwe ogen
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:46
GRRR
GRRR is offline
geilheid
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 14:47
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
GRRR schreef op 26-08-2003 @ 15:46:
geilheid
Als het maar NeuQt
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:10
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
hallo!

ten eerste sex, en als een meisje ook nog geniaal leuk is ben ik echt blij
Oud 26-08-2003, 20:34
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 26-08-2003 @ 15:46:
geilheid
dus als het verder een enorme doos is die altijd nietsnuttend voor zich uit zit te staren en alleen maar geil is vind je haar perfect???wat zielig zeg...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 26-08-2003 @ 21:10:
hallo!

ten eerste sex, en als een meisje ook nog geniaal leuk is ben ik echt blij
alleen sex?nou ga naar een hoer ofzo...wie wil dat nou alleen... en het zou mooi zijn als ze geniaal leuk zou zijn?nou denk niet dat geniaal mooie meisjes met zulke jongens als jou willen neuken!!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:38
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ellen1986 schreef op 26-08-2003 @ 21:35:
alleen sex?nou ga naar een hoer ofzo...wie wil dat nou alleen... en het zou mooi zijn als ze geniaal leuk zou zijn?nou denk niet dat geniaal mooie meisjes met zulke jongens als jou willen neuken!!
Seksrelaties kunnen toch ook leuk zijn?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:43
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Damn, enigste reden dat je deze topic opende is omdat je zelf meer kans wil maken door jezelf aan te passen aan wat de jongens hier leuk vinden

de hele evolutie, natuur en alles in onze maatschapij draaot om sex, misschien niet direct, maar uiteindelijk...

het zit in osn en je kan er helemaal niks aan doen, zowel bij meisjes als jongens

Wanneer ik sex zei zei ik het een beetje te simpel voor je.
Nee (de meeste) jongens gaan niet voor het eerste het beste meisje, maar als ze ervoor gaan is sex een van de hoofd redenen, wat denk je dat 99% droomt op denacht dat ze een heel leuk meiskje hebben ontmoet?

Ik kan je hele theorieen gaan geven, allemaal van gestudeerde mensen die dit hebben uit gewerkt, maar ik heb wel wat beters te doen, als je meer wil weten dan stuut je me maar 5 euro en dan doe ik mijn 49 blijdzijdes tellende werkstuk over sexuele onderbewustzijn en evolutie wel op de post naar je
Oud 26-08-2003, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 26-08-2003 @ 21:38:
Seksrelaties kunnen toch ook leuk zijn?
wat weet jij ervan??helemaal niks...meen me te herinneren dat jij het nog niet gedaan had en zo blijkbaar onaantrekkelijk bent dat niemand het met je wil doen, en je daarom maar om te kunnen zeggen dat je sex hebt gehad met ieder meisje het bed zou willen delen....je wilt wel sex voor de lol omdat je niet nadenkt over wat er verder kan zijn lijkt het....nou veel pelzier met die geweldige harteloze sexrelatie...wat zal jij gelukkig zijn
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:47
Flærynn
Flærynn is offline
Citaat:

Verander al die vrouwelijke woorden in mannelijke en je weet wat dit meisje in een man zoekt... Met dank aan Nare man voor de bewoording.
Oud 26-08-2003, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 26-08-2003 @ 21:43:
Damn, enigste reden dat je deze topic opende is omdat je zelf meer kans wil maken door jezelf aan te passen aan wat de jongens hier leuk vinden

de hele evolutie, natuur en alles in onze maatschapij draaot om sex, misschien niet direct, maar uiteindelijk...

het zit in osn en je kan er helemaal niks aan doen, zowel bij meisjes als jongens

Wanneer ik sex zei zei ik het een beetje te simpel voor je.
Nee (de meeste) jongens gaan niet voor het eerste het beste meisje, maar als ze ervoor gaan is sex een van de hoofd redenen, wat denk je dat 99% droomt op denacht dat ze een heel leuk meiskje hebben ontmoet?

Ik kan je hele theorieen gaan geven, allemaal van gestudeerde mensen die dit hebben uit gewerkt, maar ik heb wel wat beters te doen, als je meer wil weten dan stuut je me maar 5 euro en dan doe ik mijn 49 blijdzijdes tellende werkstuk over sexuele onderbewustzijn en evolutie wel op de post naar je
nou mij aanpassen aan wat de meeste jongens hier zeggen nee hoor, want dan zou het er al snel op uitdraaien dat ik met de eerste de beste naar bed zou gaan...de andere jongens hier zijn meer van mij gedachten. en waarom ik dit topic geopent heb, om te kijken wat jongens nou echt zoeken in meisjes, zoals er al staat. en kijken of er ook echt jongens zijn die zeggen dat ze alleen maar sex willen. en die zijn er dus, niet allemaal...en het is dus een bewijs van wel...niet dat ik niet wist dat het zo was...en ik geef je gelijk dat een relatie altijd uitdraait op sex, das ook het eindstadium denk ik waarbij je zegt nu is het compleet. hoe lang het ook mag duren. ik vind het alleen raar dat jongens meteen sex willen, en alleen maar sex, want daar komt het op neer wat sommige jongens hier zeggen...en al die bladzijdes hoef ik niet hoor...kan ik beter een boek huren, en waarom zou ik dat moeten doen, denk dat ik genoeg weet, moest alleen even bevestigt worden...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 20:59
Another Way
Another Way is offline
Ik kan igg toegeven dat het bijan alleen maar om sex draait
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:01
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
Dus Ellen, je snapt waar ik op doelde? Ik ben er niet zo een, ik wacht op gebied van sex liever af. Maar daar draait het nou eenmaal om, omdat we toch een soort understanding hebben, bij mij zit het zo;

-zonder enige reden een 'magic' tussen mij en het meisje
-Hoeft niet super mooi te zijn, een beetje normaaltjes vin ik chill (hoewel het duidelijk mag zijn dat uiterlijk het eerste 'punt' is, uiterlijk zie je meteen innerlijk leer je over tijd)
-Intelligent, gewoon lekker mee praten over acteule en minder actuele onderwerpen
-Open zijn voor nieuwe mensen en dingen, geen jij hebt dit aanm jij bent dit ik praat niet met je
-Enthiosiast
-Durft te zeggen wat ze voelt
-Spannend, durft ideen in de groep te gooien

en nog veel meer, maa ik ga dit lijstje niet af, love just happens
Oud 26-08-2003, 21:05
Verwijderd
ooit gehoord van uitstraling?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 21:07
Tha#1ChiLL
Tha#1ChiLL is offline
ja, uiteraard, maar als ik al zij, ik maak geen lijstjes, bij mij hoort het een beetje bij uiterlijk, het is een pakket ofzo

wow een iets 'vergeten' op 'een' lijstje en je krijgt al dudes achter je aars aan
Oud 27-08-2003, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 26-08-2003 @ 22:07:
ja, uiteraard, maar als ik al zij, ik maak geen lijstjes, bij mij hoort het een beetje bij uiterlijk, het is een pakket ofzo

wow een iets 'vergeten' op 'een' lijstje en je krijgt al dudes achter je aars aan
nou ik vind je lijstje zo wel goed hoor, beter als eerst maar jah kan en hoef het toch ook niet altijd ens te zijn met hoe een jongen denk over wat een meisje moet hebben...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Tha#1ChiLL schreef op 26-08-2003 @ 22:07:

Hehehe... tja.. ik ben nogal uiterlijk gericht sorry

Ik zoek in een meid een aardig iemand.. een persoon die je begrijpt en er voor je is en natuurlijk van je houdt of van je kan houden.

Ik kan wel lijsten opstellen maar als ik verliefd word, word ik verliefd.. ook al licht dat volledig naast mijn lijstje...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 13:22
Verwijderd
das idd zo...je kunt wel een lijstje gaan neerzetten maar je wordt gewoon verliefd, dat kun je zelf niet bepalen aan de hand van dat lijstje...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 13:43
Drlove
Drlove is offline
elk meisje heeft iets aparts en er is niet iets van een lijst waarmee je als het ware naar de supermarkt gaat en even een leuke uitzoekt. Verliefd worden doe je spontaan en je kan niet van te voren weten wat ze wel en niet heeft. Er ontbreekt altijd wel een punt van die zogenaamde lijst en dat wordt dan weer gecompenseerd met iets anders. Een meisje uit je klas kan qua uiterlijk totaal je type niet zijn maar door haar gedrag kan je toch haar leuk vinden. En als je uitgaat is het weer pcies andersom, dan kijk je niet naar het innerlijk.
Oud 27-08-2003, 14:14
Verwijderd
Bovengenoemde dingen zijn gewoon nonsens, men wil gewoon seks, en dat geldt ook voor vrouwen. Of men wil van een ander profiteren, zichzelf beter voelen, gezien we allemaal evolueren.
Biologisch gezien.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:47
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
vertrouwen
intelligentie
karakter
muziek

Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 23:56.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 14:59
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 27-08-2003 @ 15:14:
Bovengenoemde dingen zijn gewoon nonsens, men wil gewoon seks, en dat geldt ook voor vrouwen. Of men wil van een ander profiteren, zichzelf beter voelen, gezien we allemaal evolueren.
Biologisch gezien.
nou dat is dus echt niet zo...waar haal je die "wijsheid" vandaan???ik geloof echt niet dat iedereen alleen maar sex wil en verder niks....het draait altijd uit op sex, maar dat is echt niet het belangrijkste of het enigste wat je hebt...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:03
Verwijderd
Nog iemand die erop in gaat ook ^_^
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten