Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is weinig peil op te trekken. Het variëert nogal, maar als ik uit de meisjes die ik leuk heb gevonden een type moet destilleren kom ik uit op de volgende eigenschappen:
- apart uiterlijk, iets opvallends. Dus aparte haar/ogen combinatie, aparte kleding, etc. - een sterke persoonlijkheid. Eigenzinnig, opstandig, scherpzinnig. - redelijk tot uitermate intelligent, allemaal studente of bijna klaar met hun vwo. - afkomstig uit goede milieus. |
![]() |
|
zoek gewoon een lief meisje die er voor me is al heb ik echt iemand nodig en waarvoor ik er kan zijn al heeft ze mij nodig. Lekker spontaan. Iemand die een beetje dezelfde interesses heeft als mij. Het liefst ook dat ze er een beetje opvallend uitziet.
|
De meeste jongens 'die verstandig zijn' die zoeken in een meid:
~betrouwbaarheid ~goede hygiene ~goede uitstraling ~ze moet lief zijn ~goede luisteraar ~ze moet lachen,niet van dat ze altijd serieus kijkt ofzo En zo heb je nog een aantal dingen dat een jonge in een meid zoekt. Kwa uiterlijk verschild voor iedereen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Niet wat algemeen moet gelden..
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Jij vraagt waarnaar wij op zoek zijn.. nou ja, als hij nou op zoek is naar een meisje uit een goed milieu, so what..? Het is gewoon een antwoord op jouw vraag... Ik ga ook liever voor een nette jongen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kan alleen maar tot de conclusie komen dat het zo is. Dat komt denk ik ook niet eens zozeer door voorkeur, maar gewoon door mijn leefomgeving. Eigenlijk heb ik in mijn directe omgeving alleen maar mensen die studeren en wiens ouders dat ook gedaan hebben, etcetera. Het is eigenlijk best bekrompen, maar ik zie gewoon dat ik vrij vaak naar een bepaald type toetrek. Overigens bedoel ik met goed milieu niet type Rotary-kindjes, maar gewoon welopgevoed, goede manieren, gedegen algemene ontwikkeling en midden in het leven en de maatschappij staand. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oke als het gaat over netjes en manieren hebben ben ik het volkomen met jullie eens!ik wil ook niet een of andere slobber die er niet uitziet. maar ik denk dat hoe iemand is of eruit ziet niet helemaal met zijn afkomst, ouders, familie te maken heeft. maar daar hadden we het dus niet over...??
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Damn, enigste reden dat je deze topic opende is omdat je zelf meer kans wil maken door jezelf aan te passen aan wat de jongens hier leuk vinden
de hele evolutie, natuur en alles in onze maatschapij draaot om sex, misschien niet direct, maar uiteindelijk... het zit in osn en je kan er helemaal niks aan doen, zowel bij meisjes als jongens ![]() Wanneer ik sex zei zei ik het een beetje te simpel voor je. Nee (de meeste) jongens gaan niet voor het eerste het beste meisje, maar als ze ervoor gaan is sex een van de hoofd redenen, wat denk je dat 99% droomt op denacht dat ze een heel leuk meiskje hebben ontmoet? Ik kan je hele theorieen gaan geven, allemaal van gestudeerde mensen die dit hebben uit gewerkt, maar ik heb wel wat beters te doen, als je meer wil weten dan stuut je me maar 5 euro en dan doe ik mijn 49 blijdzijdes tellende werkstuk over sexuele onderbewustzijn en evolutie wel op de post naar je
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Dus Ellen, je snapt waar ik op doelde? Ik ben er niet zo een, ik wacht op gebied van sex liever af. Maar daar draait het nou eenmaal om, omdat we toch een soort understanding hebben, bij mij zit het zo;
-zonder enige reden een 'magic' tussen mij en het meisje -Hoeft niet super mooi te zijn, een beetje normaaltjes vin ik chill (hoewel het duidelijk mag zijn dat uiterlijk het eerste 'punt' is, uiterlijk zie je meteen innerlijk leer je over tijd) -Intelligent, gewoon lekker mee praten over acteule en minder actuele onderwerpen -Open zijn voor nieuwe mensen en dingen, geen jij hebt dit aanm jij bent dit ik praat niet met je -Enthiosiast -Durft te zeggen wat ze voelt -Spannend, durft ideen in de groep te gooien en nog veel meer, maa ik ga dit lijstje niet af, love just happens
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hehehe... tja.. ik ben nogal uiterlijk gericht ![]() ![]() ![]() Ik zoek in een meid een aardig iemand.. een persoon die je begrijpt en er voor je is en natuurlijk van je houdt of van je kan houden. Ik kan wel lijsten opstellen maar als ik verliefd word, word ik verliefd.. ook al licht dat volledig naast mijn lijstje... |
![]() |
|
![]() |
elk meisje heeft iets aparts en er is niet iets van een lijst waarmee je als het ware naar de supermarkt gaat en even een leuke uitzoekt. Verliefd worden doe je spontaan en je kan niet van te voren weten wat ze wel en niet heeft. Er ontbreekt altijd wel een punt van die zogenaamde lijst en dat wordt dan weer gecompenseerd met iets anders. Een meisje uit je klas kan qua uiterlijk totaal je type niet zijn maar door haar gedrag kan je toch haar leuk vinden. En als je uitgaat is het weer pcies andersom, dan kijk je niet naar het innerlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Omgaan met ex in een depressie Verwijderd | 9 | 22-03-2016 10:54 | |
Liefde & Relatie |
wat zoeken meisjes over.het algemeen in jongens Gitaardude | 7 | 01-08-2013 17:17 | |
Liefde & Relatie |
wat zoeken meisjes? firestartah | 15 | 12-08-2012 21:49 | |
Liefde & Relatie |
"jagen" in een relatie vrancken_anke | 11 | 29-03-2007 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Vraagje aan de jongens hier!! kate_temp | 16 | 29-09-2003 10:54 | |
Liefde & Relatie |
Wat zien jongens toch altijd in jongere meisjes? Amidala | 50 | 08-03-2002 21:00 |