Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2003, 12:48
michieltje
michieltje is offline
kennen jullie dat?? dat ben je ff vrij... ben je op zoek naar een vrouwtje.. kom je moeilijk aan... heb je er een dan lijk het wel of de dames ineens voor je in de rij staan (veel meer sjans met dames) je leert er snelller nieuwe bij kennen enz hoe komt dat straal ik iets uit ofzo als ik bezet ben en zpdra ik dan weer vrij ben ineens niet meer?
Oud 21-08-2003, 12:50
Tahvall
Tahvall is offline
het gras is altijd groener bij de buren
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:50
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 21-08-2003 @ 13:50:
het gras is altijd groener bij de buren
Oud 21-08-2003, 12:54
Tahvall
Tahvall is offline
Citaat:
michieltje schreef op 21-08-2003 @ 13:50:
dat is een gezegde..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 12:56
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Tahvall schreef op 21-08-2003 @ 13:54:
dat is een gezegde..
toch wel
Oud 21-08-2003, 13:08
Demiurge
Demiurge is offline
Klopt... dat klopt....

Heb ik ook last van...
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 13:10
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 21-08-2003 @ 14:08:
Klopt... dat klopt....

Heb ik ook last van...
maar waarom whaaaaaa ik word gek ik wil weten waarom
Oud 21-08-2003, 14:39
oneMen
oneMen is offline
Misschien hebben de meiden zoiets van, hij is bezet dus dan wil ie niets van mij. Dus zijn ze op zoek naar vriendschap en weten ze nu zeker dat bij jou niet de verkeerde gevoelens speelt. of zo.

Ja of je keek verkeerd.
Oud 21-08-2003, 14:43
Verwijderd
Ik heb nog nooit serieus een vriendin gehad... dat maakt me af en toe redelijk onzeker....

Ik ben nog jong.. maar toch.. misschien heeft de relatie je zelfverzekerder gemaakt.... veel meiden kijken naar populaire lui... die zijn vaak zelfverzekerd of doen alsof....

Jij zou die zelfverzekerheid zijn gaan uitstralen.... onbewust.....

Misschien... ik ben niet zo'n expert op dit gebied...

p.s. waarom zit dit bij contact gezocht?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 14:43
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
M n M schreef op 21-08-2003 @ 15:39:
Misschien hebben de meiden zoiets van, hij is bezet dus dan wil ie niets van mij. Dus zijn ze op zoek naar vriendschap en weten ze nu zeker dat bij jou niet de verkeerde gevoelens speelt. of zo.

Ja of je keek verkeerd.
maar dat gebeurt altijd bij mij waarom mag je niet 5 relatie's hebben
Oud 21-08-2003, 14:45
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 21-08-2003 @ 15:43:
Ik heb nog nooit serieus een vriendin gehad... dat maakt me af en toe redelijk onzeker....

Ik ben nog jong.. maar toch.. misschien heeft de relatie je zelfverzekerder gemaakt.... veel meiden kijken naar populaire lui... die zijn vaak zelfverzekerd of doen alsof....

Jij zou die zelfverzekerheid zijn gaan uitstralen.... onbewust.....

Misschien... ik ben niet zo'n expert op dit gebied...

p.s. waarom zit dit bij contact gezocht?
wil je zelf verzekerd zijn?? drink een paar biertjes en het gaat altijd een stuk beter (tenminste bij mij) ik dans nooit voordat ik 3 pils op heb

p.s. d8 dat er geen onderwerp liefde en relatie was sorry
Oud 21-08-2003, 15:07
Demiurge
Demiurge is offline
Citaat:
michieltje schreef op 21-08-2003 @ 14:10:

Zoals al is gezecht, ik denk dat je iets zelfverzekerder bent, je bent niet echt op zoek en dat ruiken ze op een 1 of andere manier
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:09
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 21-08-2003 @ 16:07:
Zoals al is gezecht, ik denk dat je iets zelfverzekerder bent, je bent niet echt op zoek en dat ruiken ze op een 1 of andere manier
die vfouwen van tegenwordig
Oud 21-08-2003, 15:18
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 21-08-2003 @ 15:45:
wil je zelf verzekerd zijn?? drink een paar biertjes en het gaat altijd een stuk beter (tenminste bij mij) ik dans nooit voordat ik 3 pils op heb

p.s. d8 dat er geen onderwerp liefde en relatie was sorry
Sorry... ik ben van de oude plak.. ik ben tegen het "oppikken van een scharreltje bij de plaatselijke discotheek". Ik wil een meid vinden... die iets in me zit aangezien ik een goede vriend zou kunnen zijn.... als partner.. en vriend. Niet omdat ik die justin nogwattes zo leuk na kan doen (niet dat ik het kan.. maarja) of omdat ik er leuk uitzie ofzo...

maar dit gaat off topic en moet ook niet om mij draaien dus even weer on-topic please
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 15:20
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 21-08-2003 @ 16:18:
Sorry... ik ben van de oude plak.. ik ben tegen het "oppikken van een scharreltje bij de plaatselijke discotheek". Ik wil een meid vinden... die iets in me zit aangezien ik een goede vriend zou kunnen zijn.... als partner.. en vriend. Niet omdat ik die justin nogwattes zo leuk na kan doen (niet dat ik het kan.. maarja) of omdat ik er leuk uitzie ofzo...

maar dit gaat off topic en moet ook niet om mij draaien dus even weer on-topic please
maar vind jij het niet lekker als je in en disco staat en je komt en griet tegen daar mee te praten en te zoenen en later kijken of het mss nog wat word
Oud 21-08-2003, 15:23
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 21-08-2003 @ 16:20:
maar vind jij het niet lekker als je in en disco staat en je komt en griet tegen daar mee te praten en te zoenen en later kijken of het mss nog wat word
Voor uw info... ik ga echt niet voor uiterlijk... uitstraling.. ja.. lagen make-up.. nee dank u.

En ik heb nog nooit gezoend.. waarom niet? Omdat ik het een teken van liefde vind... en niet een excuus om een meid haar make-up weg te kwijlen.

Maar zoals ik al zei.. dit draait niet om mij..
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 16:54
BBEM
BBEM is offline
ik heb meer een groot verlangen naar een relatie maar als ik deze dan eenmaal heb dan wil ik eigenlijk gewoon weer vrij zijn
Oud 21-08-2003, 18:07
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
BBEM schreef op 21-08-2003 @ 17:54:
ik heb meer een groot verlangen naar een relatie maar als ik deze dan eenmaal heb dan wil ik eigenlijk gewoon weer vrij zijn
Maar als je dan weer vrij bent wil je toch weer graag een vriendin.. ja dat ken ik wel
Oud 21-08-2003, 18:11
Verwijderd
bij mij is de intresse van jongens kant juist groter zodra t uit is
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 19:41
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 21-08-2003 @ 19:11:
bij mij is de intresse van jongens kant juist groter zodra t uit is
bij mij ook maar als het aan is heb ik veel meer sjans hoe komt dat nou
Oud 21-08-2003, 20:13
Verwijderd
nuh, de vrouwtjes staan sowieso voor mij in de rij.

*kijkt stoer *
Met citaat reageren
Oud 21-08-2003, 20:15
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 21-08-2003 @ 21:13:
nuh, de vrouwtjes staan sowieso voor mij in de rij.

*kijkt stoer *
het stinkt hier door de internet kabel heen
Oud 21-08-2003, 20:48
Verwijderd
Komt omdat je dan niet meer het hulpeloze van een vrijgezel uitstraalt..
Het hoeft niet meer zo nodig, daar houden vrouwen meer van dan die blik van, ik WIL een vriendin, niet om een bepaald meisje, maar om het hebben..
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 00:23
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Sanna schreef op 21-08-2003 @ 21:48:
Het hoeft niet meer zo nodig, daar houden vrouwen meer van dan die blik van, ik WIL een vriendin, niet om een bepaald meisje, maar om het hebben..
zal dat het zijn?
Oud 22-08-2003, 10:04
Verwijderd
Ik weet niet zeker of het bewezen is,
maar dit is het zeker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-08-2003, 10:18
R
R is offline
Ik heb er zelf geen 'last' van of zo.
Maar meisjes vinden het leuker om een jongen die al een relatie heeft te versieren, heb ik ooit ergens op gevangen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Sanna schreef op 21-08-2003 @ 21:48:
Niet iedereen die nog nooit een serieuse relatie heeft gehad hoeft hopeloos te zijn.... en het is jou mening.. jou denkbeeld.. hoeft dus niet vast te staan.

En als iemand echt graag verkering wil hoeft dat echt niet met elke meid te zijn.... ik ben kieskeurig.. niet op uiterlijk, maar op uitstraling.

Klein vraagje.. ik heb nog nooit sex gehad of gezoend... maakt mij dit minder in jou ogen?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:15
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 21-08-2003 @ 20:41:
bij mij ook maar als het aan is heb ik veel meer sjans hoe komt dat nou
geen idee, sommige meisjes vinden t misschien spannender om iemand af te kunnen pakken, egostrelen dus.

bij mij is t juist dat ik meer sjans heb als t uit is.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:40
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 16:30:
Niet iedereen die nog nooit een serieuse relatie heeft gehad hoeft hopeloos te zijn.... en het is jou mening.. jou denkbeeld.. hoeft dus niet vast te staan.

En als iemand echt graag verkering wil hoeft dat echt niet met elke meid te zijn.... ik ben kieskeurig.. niet op uiterlijk, maar op uitstraling.

Klein vraagje.. ik heb nog nooit sex gehad of gezoend... maakt mij dit minder in jou ogen?
nee ik zoek mijn vrienden niet in uit of ze ooit gezoen hebben of neit....mar jij bent volgens mij ook niet op zoek naar een grietje ewn tuurlijk met een griet die totaal niet bij mij past zal ik geen relatie aangaan mss wel zoenen als ik onder invloed ben van bier

vind jij mij hierddor (deze reactie) een ander persoon
Oud 22-08-2003, 16:43
Verwijderd
Citaat:
michieltje schreef op 22-08-2003 @ 17:40:
nee ik zoek mijn vrienden niet in uit of ze ooit gezoen hebben of neit....mar jij bent volgens mij ook niet op zoek naar een grietje ewn tuurlijk met een griet die totaal niet bij mij past zal ik geen relatie aangaan mss wel zoenen als ik onder invloed ben van bier

vind jij mij hierddor (deze reactie) een ander persoon
Jij en ik hebben verschillende kijk op de liefde... dat maakt ons verschillend ja...
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 16:47
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 17:43:
Jij en ik hebben verschillende kijk op de liefde... dat maakt ons verschillend ja...
nou wij hebben niet een verschillende kijk op liefde maar op de kritiria die je eraan steld bij jouw moet het innerlijk helenmaal op en top zijn bij mij mag er wel iets mis zijn en ik heb sneller de neiging om een relatie aan te gaan ik heb af en toe gewoon behoefte aan een griet en jij denk ik wat minder
Oud 22-08-2003, 17:29
XLerator
XLerator is offline
Citaat:
veel meiden kijken naar populaire lui
Je moet er maar van houden
Oud 22-08-2003, 17:42
Verwijderd
Citaat:
veel meiden kijken naar populaire lui...
ik neem aan dat je die lui bedoelt die alleen in merkkleren lopen, nou dat zijn nou juist de jongens waar sommige meiden op kotsen!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:58
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
michieltje schreef op 21-08-2003 @ 14:10:
omdat je er dan meer op gaat letten?
(of zijn jongens met een vriendin gewoon veel interesanter??? )
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 17:58
SkAnOuK
SkAnOuK is offline
Citaat:
Mrs. Butterfly schreef op 22-08-2003 @ 18:42:
ik neem aan dat je die lui bedoelt die alleen in merkkleren lopen, nou dat zijn nou juist de jongens waar sommige meiden op kotsen!
schat,
om populair te zijn hoef je geen merkkleding te dragen....
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 18:34
Verwijderd
Citaat:
F0_ol schreef op 22-08-2003 @ 16:30:

Ik zeg niet dat dit mijn mening is..
Dat is het zeker niet, ik heb bewust geen relatie.
Het is gewoon een kwestie van wat je uitstraalt, signalen en dergelijke.
Dit doe je niet bewust, en dit vang je denk ik ook niet bewust op.

Ik ben nog nooit van mijn leven achter een jongen met een relatie aangegaan, dit trekt mij dus echt niet..

Waarom zou je minder zijn als je geen ervaring hebt?
Ik ben ook nog maagd, ook al heb ik wel gezoend enzo, maakt dit mij dan op mijn beurt minder?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 11:27
Verwijderd
Ten eerste.. excuses voor de generalisatie... dat was verkeerd.

En er zullen genoeg meiden zijn die op "populaire" lui kotsen...

En als jij liever met een meid gaat die er "lekker uitziet" en ietsjes minder op het innerlijk let is dat jou keuze en heb ik die te respecteren, niets mis mee dus.

Ik heb gister 1.45 uur non stop gepraat.. gepraat over mijn kijk op het leven en dat ik me nogal alleen voelde op die kijk vergeleken met mijn leeftijds genoten.

Ik ben ouderwets genoemd, mietje en wat nog meer. Maar ik sta voor mijzelf in wanneer het op liefde komt.. Ik vind het een tongzoen een teken van een kleine lichamelijke bintenis, niet een excuus om een meid of gozer onder te lebberen. Het lijkt mij ook niets om te zoenen met een meid waarvan ik niet houd. Hetzelfde telt voor sex... Alleen die groter.. veel groter...

Omdat ik over het leven veel heb nagedacht en alles redelijk op een rijtje heb gekregen schijn ik een iets zelf verzekerdere uitstraling gekregen te hebben. Ze scheen het ook door te hebben.

Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt.. dus van dat onbewust uitstralen en ontvangen zou je best gelijk kunnen hebben

En als jij geen relatie aangaat omdat je dat niet trekt/je dat niet wil, vind ik dat enkel knap. Het is toch een beetje het beeld dat je wel een vriend(in) moet hebben....

Ik heb daar mee gezeten.. ik weet nu wel beter, er zijn niet veel jongeren van mijn leeftijd die iets serieus willen, daar baal ik vaak genoeg van maar ja, je moet er maar mee leven.

Dat zei je letterlijk, tja... hulpeloos komt in mijn ogen niet echt positief over

Ik weet ook niet waarom je minder zou zijn zonder ervaring. Het gaat om de totale lichamelijke bintenis.. de liefde die er omheen zit. Ik zal ook liefde bedrijven.. geen sex hebben.

En nee.. ik vind eigenlijk een persoon die maagd is totaal niet minder. Ik bedoel.. ik neem aan dat je het bewaard voor de gene van wie je houdt. Dat vind ik goed, ik doe het zelf ook. Voor die persoon zelf is het ook mooier.

Wat wil je nou liever? een meid die al 30 gozers heeft afgewerkt of een meid die het speciaal voor jou heeft bewaard...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:17
Another Way
Another Way is offline
Meiden willen nou eenmaal 'hard to get' gozers
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:18
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 23-08-2003 @ 12:27:
Ten eerste.. excuses voor de generalisatie... dat was verkeerd.

En er zullen genoeg meiden zijn die op "populaire" lui kotsen...

En als jij liever met een meid gaat die er "lekker uitziet" en ietsjes minder op het innerlijk let is dat jou keuze en heb ik die te respecteren, niets mis mee dus.

Ik heb gister 1.45 uur non stop gepraat.. gepraat over mijn kijk op het leven en dat ik me nogal alleen voelde op die kijk vergeleken met mijn leeftijds genoten.

Ik ben ouderwets genoemd, mietje en wat nog meer. Maar ik sta voor mijzelf in wanneer het op liefde komt.. Ik vind het een tongzoen een teken van een kleine lichamelijke bintenis, niet een excuus om een meid of gozer onder te lebberen. Het lijkt mij ook niets om te zoenen met een meid waarvan ik niet houd. Hetzelfde telt voor sex... Alleen die groter.. veel groter...

Omdat ik over het leven veel heb nagedacht en alles redelijk op een rijtje heb gekregen schijn ik een iets zelf verzekerdere uitstraling gekregen te hebben. Ze scheen het ook door te hebben.

Ik heb er eigenlijk niets van gemerkt.. dus van dat onbewust uitstralen en ontvangen zou je best gelijk kunnen hebben

En als jij geen relatie aangaat omdat je dat niet trekt/je dat niet wil, vind ik dat enkel knap. Het is toch een beetje het beeld dat je wel een vriend(in) moet hebben....

Ik heb daar mee gezeten.. ik weet nu wel beter, er zijn niet veel jongeren van mijn leeftijd die iets serieus willen, daar baal ik vaak genoeg van maar ja, je moet er maar mee leven.

Dat zei je letterlijk, tja... hulpeloos komt in mijn ogen niet echt positief over

Ik weet ook niet waarom je minder zou zijn zonder ervaring. Het gaat om de totale lichamelijke bintenis.. de liefde die er omheen zit. Ik zal ook liefde bedrijven.. geen sex hebben.

En nee.. ik vind eigenlijk een persoon die maagd is totaal niet minder. Ik bedoel.. ik neem aan dat je het bewaard voor de gene van wie je houdt. Dat vind ik goed, ik doe het zelf ook. Voor die persoon zelf is het ook mooier.

Wat wil je nou liever? een meid die al 30 gozers heeft afgewerkt of een meid die het speciaal voor jou heeft bewaard...
weet je war ik denk de gene die een relatie hebben toch vaak wel een stuk meer contacten hebben dan jij (klinkt messchien lullig) maar die komen veel meer buiten dan dat je alleen bent en daarddor je kenissenkring opbouwt en vervolgens makkerlijker een nieuwe liefde (kieskeurig of niet) en sneller aan 30 (ex)vrienden/innen ...........
Oud 23-08-2003, 17:50
Tampert
Tampert is offline
CG -> L&R dus...
Oud 23-08-2003, 17:56
Verwijderd
Wat me heel erg opvalt is dat er vooral jongens in dit topic reageren.

Er zijn meisjes die er inderdaad op kicken om een jongen van zijn vriendin af te pikken.
Zo ook mijn beste vriendin, door haar ben ik de enige jongen om wie ik echt gaf kwijtgeraakt..
Jullie beseffen volgens mij niet dat dat nogal pijn kan doen.

Meisjes die zulke dingen doen zijn in mijn ogen ronduit sletten.
Maar de jongens die dit laten gebeuren deugen ook niet!
Tuurlijk is aandacht leuk, maar je moet wel fair blijven.

Als je een relatie aangaat hoort dit te zijn om een bepaald meisje,
niet zoals bij waarschijnlijk velen van jullie,
gewoon het hebben van een vriendin!

Ik kan het fout hebben maar ik heb het idee dat jullie erop kicken dat er meisjes zijn die zo zijn!
Dan ben je dus al even slecht, want je hebt er aandacht voor.

Ik denk dat de aandacht als je een vriendin hebt niet zoveel verschilt als aandacht wanneer je vrijgezel bent.
Mocht dit wel zo zijn komt het door wat ik eerder noemde..

Veel jongens willen heel graag een vriendin,
die stralen dan echt iets heel hopeloos uit,
of pakken de eerste de beste........

Even een verdediging voor het adres van F0_ol
Het doet me heel goed om eens te horen dat er ook jongens zijn die niet elke meid pakken.
Michieltje, ik kan het verkeerd hebben maar zoals je overkomt vind ik je een onsymphatieke zak.
Ik vind het heel goed van F0_ol dat hij eerst heel goed kijkt met wat voor meisje hij in zee gaat.
Het mag misschien voor jou niet zo belangrijk zijn,
maar er zijn meisjes met gevoelens!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:58
Laudate Dominum
Laudate Dominum is offline
Citaat:
michieltje schreef op 21-08-2003 @ 13:48:
kennen jullie dat?? dat ben je ff vrij... ben je op zoek naar een vrouwtje.. kom je moeilijk aan... heb je er een dan lijk het wel of de dames ineens voor je in de rij staan (veel meer sjans met dames) je leert er snelller nieuwe bij kennen enz hoe komt dat straal ik iets uit ofzo als ik bezet ben en zpdra ik dan weer vrij ben ineens niet meer?
Je bent echt niet de enige die dat heeft.. ..anders ook geen moeite mee...dat niet..
Oud 23-08-2003, 19:15
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 14:17:
Meiden willen nou eenmaal 'hard to get' gozers
Een onbereikbare gozer is leuk om stiekem verliefd op te zijn maar niet om serieus achteraan te gaan. Een keer afgewezen worden vind ik wel genoeg.
Iemand die wel kickt op constant afgewezen worden heeft een bord voor z'n kop of is niet goed bij zijn hoofd.

Michieltje: meiden gaan niet meer achter jou aan als je een relatie hebt, jij let gewoon meer op meiden als je een relatie hebt. (Shit ik heb nu met een meisje maar zij is erg lekker en zij ook en zij ook..) Vous comprenez?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:56
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, dat is zo, volgens mij straal je dan meer uit ofzo
Oud 23-08-2003, 20:14
Danny
Danny is offline
Veel meisjes vinden het inderdaad 'leuk' (of liever gezegd: spannend en kicken) om achter een moeilijk te krijgen jongen aan te gaan (vooral om hem uiteindelijk te 'krijgen'). Dit verandert meestal naarmate de tijd verstrijkt..dus er is nog hoop
Oud 23-08-2003, 20:43
Tampert
Tampert is offline
Op zich vind ik de trend niet zo raar. Jongens die een vriendin hebben gedragen zich naar mijn mening netter dan jongens zonder omdat ze toch dat stukje rekening houden met extra hebben. (even ervan uitgaand dat een meisje niet weet dat een jongen al een vriendin heeft en toch sneller op hem afstapt dan op een ander)

Ikzelf heb trouwens helemaal neit van dat soort ervaringen dus ik kan er niet voer meepraten.(ik kan het begrijpen )...
Oud 23-08-2003, 20:45
michieltje
michieltje is offline
Citaat:
Sanna schreef op 23-08-2003 @ 18:56:
.
Michieltje, ik kan het verkeerd hebben maar zoals je overkomt vind ik je een onsymphatieke zak.
het komt mss anders over (internet praat moeilijker) maar wat ik bedoel is als ik alleen ben en ik heb wat problemen neem in idd een dame voor het hebben en het praten maar ook als ik uitga en je hebt wat bier op kan het zijn dat je me zoenent aantreft kan onsymphatiek zijn volgens jouw of niet maar als de dame en ik dat allebei willen.............
Oud 23-08-2003, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Tampert schreef op 23-08-2003 @ 21:43:
Op zich vind ik de trend niet zo raar. Jongens die een vriendin hebben gedragen zich naar mijn mening netter dan jongens zonder omdat ze toch dat stukje rekening houden met extra hebben.

Dit vind ik nergens op slaan. Ik respecteer meiden ten top. Ik heb het volste respect voor iedereen....

Ik hou altijd veel rekening met meiden... probeer altijd zo net mogelijk te zijn.... ik vind het juist andersom...

Als een jongen een vriendin heeft gehad (sommige jongens) denken ze dat ze iedereen kunnen krijgen.. Dat soort gevallen ben ik tegen gekomen..

Nu lijkt het net of alle jongens die geen vriendinnen hebben lomp zijn tegen meid wat dus totaal niet het geval is
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 10:19
Verwijderd
Ik denk dat het in sommige gevallen wel klopt,
maar er wordt hier weer zo lekker gegeneraliseerd.

Elk meisje is anders zoals elke jongen anders is,
zoals er geen 2 bomen zijn die identiek zijn...

Om de ware reden van michieltjes 'probleem' te achterhalen is hierdoor dus niet echt mogelijk volgens mij..
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 18:18
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
hmz heb ik ook soms hoor dat ik een jongen intressanter vind als die een vriendin heeft.Die is dan onbereikbaar,en vormt in tegenstelling tot de vrijgezellen-jongens een uitdaging.Vooral als de jongen in kwestie enkel oog heeft voor zijn vriendin,of erg lievig doet met dr(niet op de kleffe manier) dan word je gewoon jaloers en ga je hem intressanter vinden
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten