Advertentie | |
|
![]() |
|
Het is wel onschuldig, maar het kan gebeuren dat je na een tijdje wél meer gaat voelen dan een onschuldige flirt. Als je het op safe wilt spelen, flirt je niet. Als je ervan overtuigd bent dat je niet je relatie op het spel gaat zetten door te flirten, kan je het best doen.
Probeer het eventueel subtiel erover te hebben met je vriend.
|
Wat vind men hier eigenlijk van de zin 'kijken mag, aanraken niet'. Want dat geeft mijn vriend altijd als verklaring voor zijn ogen uit zijn oogkassen-effect bij mooie vrouwen. Ik vind het eigenlijk vrij belachelijk. Ik voel totaal niet de neiging naar andere mannen te kijken en zeker niet op een begerige manier.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
@Lotte,
Daar zou ik zelf gewoon een topic over openen, zal wel 'n leuke discussie uit komen. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En wat dat "Kijken, maar niet aanraken" betreft, mijn vriend noemt dat "de menukaart bekijken." Ik vind het "ogen uit oogkassen rol-effect" wat Lotte zegt, ook nogal belachelijk. Je kunt het natuurlijk ook overdrijven. Tuurlijk, ik zie ook wel eens een knappe jongen/man, maar dan rollen m'n ogen nog niet uit m'n kassen. Tis ook maar net hoe je het omschrijft natuurlijk. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, het is niet dat zodra je een relatie hebt je maar je ogen dicht moet doen voor anderen. Dat lijkt me niet eens mogelijk. Flirten mag wat mij betreft dus altijd en is vrij onschuldig zolang je niet verliefd wordt, opgewonden raakt en/of je bijvoorbeeld zo ver gaat dat het tot vervelende situaties leidt zoals een kerel voor de deur of vreemdgaan.
Ik hoef van mijn partner niet in detail te horen met wie hij nu weer geflirt heeft en hoe, maar ik weet wel dat het gebeurt en ik zou het zelf ook doen. Dat je van elkaar houdt betekent niet dat je niet met andere mensen mag communiceren. Maar zoals Lente al zegt; als je gaat twijfelen zit je óf enorm onder de plak, óf geeft je gevoel duidelijk al antwoord op je vraag. Laatst gewijzigd op 04-09-2007 om 17:59. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Okay, even iets over jongens.
Misschien heb ik er wel geen verstand van, maar dat komt omdat ik jong ben. In de zomer vakantie ben ik op kamp gegaan. Daar hadden we de laatste dag disco. Een meisje met haar vriendin kwam op mij af. De lange (sorry ik weet niet hoe ze heetten) zei tegen mij: 'Zij is verliefd op je!' De korte (ook deze naam weet ik niet) begon te giechelen en te blozen. Zelf begon ik ook te giechelen, ten eerste kende ik haar niet, ten tweede voelde ik niks voor haar. Na de zomer vakantie kwam de spannende dag, voor het eerst naar de middelbare. Een paar dagen daarna, kreeg ik een dejavu (fout gespeld, maar dat maakt niet uit). Weer kwam een vriendin en een meisje op me af. En het zelfde gebeurde. Ook haar kende ik niet en ik begon weer te giechelen. Maar... even later toen de pauze voorbij was... Merkte ik dat zij bij mij in de klas zat!!! Sinds dien kan ik wel goed met haar op schieten. DUS EEN TIP VOOR JE!!! NEEM EEN VRIENDIN MEE EN LAAT HET HAAR ZEGGEN! Giechelt hij? dan voelt hij niks... geeft hij een andere emotie? Dan denk ik dat hij echt iets voelt. Even voor de duidelijkheid. Ik ben geen expert op dit gebied, ik heb er zelf ook 3 maand over gedaan om iemand verkering te vragen! Ik heb het via een briefje gedaan, en nadat ze het briefje las.... begon ze te giechelen. Als meisjes giechelen dan klopt het denk ik niet, want ik heb toch mooi verkering met haar! |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() *kantoor uitrent* *baas pakt briefje op* *baas giegelt* *baas fluistert iets in oor secretaresse* *secretaresse komt naar je toe* De baas is op je en vraagt op je verkereing wil ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
held ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Weet je wat het misschien ook is - als iemand op die manier flirterig met mij doet, dan ga ik er eigenlijk al van uit dat het niet serieus is. Als het dat wel is, merk je dat namelijk meestal vanzelf. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En even een complimentje voor je manier van typen. Eindelijk weer eens een 11-jarige die geen breezertaal of msn-taal gebruikt ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
DUURT SAAI #1893 Verwijderd | 500 | 07-12-2013 22:28 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #45 Lethe | 500 | 14-03-2008 01:38 | |
Verhalen & Gedichten |
verloren in een droom Kanya | 2 | 28-06-2005 22:22 | |
Verhalen & Gedichten |