Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ga eens vergelijken met sites.. Lelijke goedkope sites hebben bijna altijd frames.. Profesionele mooie websites gebruiken bijna altijd tabellen/css. en kijk eens op http://html.op-het.net |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je kunt ook css gebruiken om de opmaak zo te krijgen dat het tabellen lijken, om het zo maar te zeggen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
hoe kun je met css de indruk geven dat er tabbellen zijn? wat doe je?
zowiezo, ben ik een site aan het maken met frames, ik denk dat ik hem omzet naar tabellen, vooral door wat ik heb gelzen hier en op andere sites, frames is alleen zo makkelijk pfff
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het juist onhandig, maar goed.. En met css kun je aangeven waar iets moet staan op de pagina.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meer info: http://www.w3.org/TR/REC-CSS1 http://www.w3.org/TR/REC-CSS2 |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
PHP heeft niks met tabellen of frames te maken.. php heeft niet als output tabellen, php heeft als output datgene wat jij aangeeft dat hij moet uitspugen.. (Voor als je het goed bedoelde, ik geloof je, maar dan blijft het duidelijk voor de naabs ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
By the way, een site design je niet met PHP, dat doe je met CSS en HTML (en uiteraard grafische programma's, maar omdat ik die haat laat ik die even achterwege).
||
Citaat:
![]() Op 't fotoboek heb ik frames gebruikt. Heeft zo z'n voor- en z'n nadelen. Wat ik een voordeel vind is dat je altijd de header, 't menu en de loginbalk ziet. Maar flinke nadelen zijn er ook. Het niet refreshen van de omgeving vind ik donders irritant. Achteraf een verkeerde manier van bouwen, maar daar doe je nu toch geen fuck meer aan. Ook het feit dat mensen links in aparte windows gaan openen of links gaan posten naar 1 pagina op het fotoboek die dan dus niet in z'n frameset weer wordt gegeven, is behoorlijk klote. Volgende keer weer tabellen, dat weet ik zeker. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Sitecheck] Jumboweb Martin | 84 | 09-10-2005 16:33 | |
ARTistiek |
Plofke plofke | 10 | 04-01-2004 11:51 | |