Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2003, 21:46
Blackeyed
Blackeyed is offline
klinkt waarschijnlijk heel onnozel en kinderachtig ma tis zo. Een paar maanden geleden heb ik iemand op de chat leren kennen,een jongen van bijna 18 die in Ieper woont( das zo 150km van mij af) en het klikt echt tussen ons, we hebben al over vanalles enzo gepraat, kaartjes gestuurd als we op vakantie waren,sms'en, bellen enzo en tja, hij kwam er dan mee uit dat hij bepaalde gevoelens had, dat ie nog nooit had gehad. En tja, hoe meer ik erover nadacht en hoe meer dat we chatten,kreeg ik ook die gevoelens. Maja,die afstand dus,dat zat ons dwars. Dus hadden we besloten het op vriendschap te houden maar ik kan hem echt niet uit m'n hoofd zetten, hij doet me zo speciaal voelen. Vanavond had ie het echt moeilijk,z'n vader is alcoholist en vanavond had die vader geprobeerd hem te wurgen ma gelukkig is ie sterk genoeg en kwam ie deronder uit. Ik geloof wat hij zegt. Ik probeer hem te steunen op een vriendschappelijke manier enzo maar ik kan die gevoelens niet opzij zetten. Hellup!
Oud 22-08-2003, 22:30
Last Resort
Last Resort is offline
Ik ken die jongen niet, maar ik zou dr mee oppassen hoor. Gezien jouw verhaaltje, lijk jij me een nogal naief meisje. En al zijn z'n verhalen waar, dan zul jij verzuipen in zijn problemen. Ik heb ook zoiets gehad. Jij kan die problemen niet aan, maar je zult er wel mee geconfronteerd worden. Probeer hem wat minder te spreken.

Laatst gewijzigd op 22-08-2003 om 22:33.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:39
Verwijderd
Ik ga mee in het verhaal van Last Resort. Het is heel fijn als je goed aansluiting kan vinden met iemand op internet, maar de afstand is te groot. Mijn vriendje woont ook 180km ver weg, en ik ken hem van vakantie en kamp, we schrijven elkaar elke dag brieven, maar dan is het nog steeds alsof er iets mist.
Stort jezelf er niet in! Nu kan je nog terug, je kan hem helpen door hem te steunen via mail en chat, maar je weet niet eens of het wel klikt in het echt.

heel veel succes

(ietwat onsamenhangend door in de war zijn)
Met citaat reageren
Oud 22-08-2003, 22:53
Slettelina *
Slettelina * is offline
Sluit me bij allebei aan..
Pas op enzo! Laat je niet verleiden door zielige verhaaltjes enzo
je weet nooit hoeveel ervan waar is.
Oud 22-08-2003, 23:30
Faery
Faery is offline
haha neeeeeeerd
Oud 22-08-2003, 23:31
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Faery schreef op 23-08-2003 @ 00:30:
haha neeeeeeerd

fear and loathing in las vegas!@

hey... jij hier?
Oud 22-08-2003, 23:33
Faery
Faery is offline
Citaat:
birthmark schreef op 23-08-2003 @ 00:31:
fear and loathing in las vegas!@

hey... jij hier?
nee hoor.
Oud 23-08-2003, 16:41
Blackeyed
Blackeyed is offline
Ik heb me dus behoorlijk laten inpakken volgens jullie? Maar ik kan hem toch niet van de ene moment op de andere laten vallen?
Oud 23-08-2003, 17:00
Verwijderd
Ik zou niet weten waarom niet.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:16
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
genkgirl schreef op 23-08-2003 @ 17:41:
Ik heb me dus behoorlijk laten inpakken volgens jullie? Maar ik kan hem toch niet van de ene moment op de andere laten vallen?
Nee, maar je moet alles wat hij zegt met een korrel zout nemen.. Een je leven er niet door laten leiden, oftewel dat hij bijzaak wordt ipv nu hij een hoofdzaak in je leven is...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 17:29
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
kan wel of niet waar zijn wat hij allemaal zegt, maar het is verdomde moeilijk om dat op internet te achterhalen.
uit eigen ervaring kan ik je alleen zeggen dat het misschien beter is om je gevoelens te negeren en niet heel je leven te laten beïnvloeden totdat je hem een paar keer hebt ontmoet en hem ECHT leert kennen in plaats van alleen online/over de telefoon. Mensen doen zich vaak (onbewust) toch iets beter voor over i'net dan dat ze werkelijk zijn, ze zijn op i'net tweedimensionaal, je ziet vaak alleen de goede kanten, de dingen die ze je willen laten zien in plaats van het hele plaatje en de 3-dimensionale werkelijkheid kan dan weleens tegenvallen.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 14:34
Boef
Boef is offline
als ik jou was zou'k 'm eerst een keertje gaan zien ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 16:09
Verwijderd
Ik vind het maar een vage bedoening. Alleen al het feit dat z'n vader alcoholist is en hem probeert te wurgen zou er al op moeten wijzen dat je er beter ver van kunt blijven.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:36
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 24-08-2003 @ 17:09:
Ik vind het maar een vage bedoening. Alleen al het feit dat z'n vader alcoholist is en hem probeert te wurgen zou er al op moeten wijzen dat je er beter ver van kunt blijven.
Vind ik ook, problemen kun je soms beter op afstand houden. Genoeg jongens in jouw omgeving toch.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:55
Blackeyed
Blackeyed is offline
Hij heeft duidelijk gemaakt dat er niks meer kan zijn/ zal zijn tussen ons dus nu voel ik me behoorlijk rot, belachelijk eigenlijk ma mijn gevoelens waren/zijn echt. Naief en kinderachtig dus maja pech kan ik niks aan doen. Tvoelt just of ik bedrogen ben, just of z'n gevoelens niet echt waren.
Oud 25-08-2003, 22:12
Last Resort
Last Resort is offline
Hoe klote het ook voelt, je bent beter af zo. Ik kan je verzekeren dat je over twee weken dr niet zoveel meer aan denkt. Ikspreek uit ervaring, het valt mee na een tijdje. Je komt vanzelf een leukere jongen tegen.
Oud 26-08-2003, 09:18
Verwijderd
Hihi.. Ken je gevoel wel.
Maar achteraf gezien was het niet echt verliefdheid. Ik voelde heel veel voor die personen (jaja, het zijn er twee geweest) tegen verliefdheid aan, maarja, daar komt de afstand bij heah. En we hebben ook nooit dan verkering gehad via internet.
Met een van de twee was dat wel wederzijds, maar toen hij telkens zei: zullen we keer ontmoeten? zal ik naar jou toekomen? werd ik toch wel een beetje bang en hield de boot af omdat ik bang was dat ik m te veel geromantischeerd had in mijn hoofdje en dat ie dus tegen zou vallen.
Met de ander (hij komt uit belgie) nooit over gehad, hij had ook altijd vriendinnetjes enzo, maar geven elkaar veel complimentjes en nog steeds en ja, ik hou echt van die jongen. we schrijven, mailen, msnen en smsen. Bellen is een beetje duur. Ik ken m nu al ongeveer vier jaar en ik weet zeker dat ik hem echt een keer ga ontmoeten. Hij is gewoon een van mn beste vrienden.
Die eerste jongen (uit Lemmer) ga ik ook een keer ontmoeten. Hij is ook echt een heel goede vriend van me geworden dus wil m zeker keer zien.
Naja, nog ffies kort: mijn gevoelens waren dus van sterke vriendschap. Je kan ze snel verwarren met verliefdheidsgevoelens, al kan ik niet verkering hebben via internet. Moet toch lichamelijk contact hebben..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 09:47
luckyleo
luckyleo is offline
via het internet iemand leren kennen kan natuurlijk makkelijk en komt in deze tijd vaak voor. Maar als hij dan met zulke verhalen aankomt, dan is het lastig om te achterhalen of het echt waar is. Via internet kan je zoiets natuurlijk veel eerder vertellen dan rechtstreeks aan een bekende.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 10:29
nl2suzy
nl2suzy is offline
Ik heb mijn ex ook via internet leren kennen, het klikte echt goed, (het is uit gegaan om andere dingen), maar je moet echt heel erg uitkijken op internet, want je kan zijn wie je wil zijn, en gewoon een leuk verhaal om je heen verzinnen.. En als iemandje zielig vind blijf je misschien langer bij die persoon, omdat hij al zielig is..
Oud 27-08-2003, 12:03
Verwijderd
nou ik heb ook heel lang contact met een jongen gehad, had zo onwijs veel gevoelens voor 'm, hebben mekaar ontmoet en ik was totaal niet mezelf en heel erg overdonderd. ik laat me meer gaan over de chat. en klapte dus dicht toen we elkaar face to face zagen. het heeft me heel veel verdriet gedaan dat het niks is geworden en er allemaal problemen omheen..hij is zo speciaal voor me geweest en als ik 'm nu weer zou kunnen zien of een kans had deed ik het denk ik...denk niet dat het gevoel ooit bij me weggaat best raar en triest eigenlijk...want ieder ander had hem allang uitgekotst om z'n doen...maar ik zou zeggen bedenk je goed waar je aan begint, het kan tegenvallen als je 'm ontmoet..hoeft niet, maar was bij mij dus wel...als je voor jezelf weet dat je open bent als je een jongen ziet waar je zonder rechtstreeks conctact een sterke band mee hebt opgebouwd...moet je het doen...maar ik denk dat ik zo veel met 'm praatte over msn enzo en zo'n band met 'm had dat ik niet wist wat ik moest doen...nou ja succes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten