Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
kan wel of niet waar zijn wat hij allemaal zegt, maar het is verdomde moeilijk om dat op internet te achterhalen.
uit eigen ervaring kan ik je alleen zeggen dat het misschien beter is om je gevoelens te negeren en niet heel je leven te laten beïnvloeden totdat je hem een paar keer hebt ontmoet en hem ECHT leert kennen in plaats van alleen online/over de telefoon. Mensen doen zich vaak (onbewust) toch iets beter voor over i'net dan dat ze werkelijk zijn, ze zijn op i'net tweedimensionaal, je ziet vaak alleen de goede kanten, de dingen die ze je willen laten zien in plaats van het hele plaatje en de 3-dimensionale werkelijkheid kan dan weleens tegenvallen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hij heeft duidelijk gemaakt dat er niks meer kan zijn/ zal zijn tussen ons dus nu voel ik me behoorlijk rot, belachelijk eigenlijk ma mijn gevoelens waren/zijn echt. Naief en kinderachtig dus maja pech kan ik niks aan doen. Tvoelt just of ik bedrogen ben, just of z'n gevoelens niet echt waren.
|
Hoe klote het ook voelt, je bent beter af zo. Ik kan je verzekeren dat je over twee weken dr niet zoveel meer aan denkt. Ikspreek uit ervaring, het valt mee na een tijdje. Je komt vanzelf een leukere jongen tegen.
|
Verwijderd
|
Hihi.. Ken je gevoel wel.
Maar achteraf gezien was het niet echt verliefdheid. Ik voelde heel veel voor die personen (jaja, het zijn er twee geweest) tegen verliefdheid aan, maarja, daar komt de afstand bij heah. En we hebben ook nooit dan verkering gehad via internet. Met een van de twee was dat wel wederzijds, maar toen hij telkens zei: zullen we keer ontmoeten? zal ik naar jou toekomen? werd ik toch wel een beetje bang en hield de boot af omdat ik bang was dat ik m te veel geromantischeerd had in mijn hoofdje en dat ie dus tegen zou vallen. Met de ander (hij komt uit belgie) nooit over gehad, hij had ook altijd vriendinnetjes enzo, maar geven elkaar veel complimentjes en nog steeds en ja, ik hou echt van die jongen. we schrijven, mailen, msnen en smsen. Bellen is een beetje duur. Ik ken m nu al ongeveer vier jaar en ik weet zeker dat ik hem echt een keer ga ontmoeten. Hij is gewoon een van mn beste vrienden. Die eerste jongen (uit Lemmer) ga ik ook een keer ontmoeten. Hij is ook echt een heel goede vriend van me geworden dus wil m zeker keer zien. Naja, nog ffies kort: mijn gevoelens waren dus van sterke vriendschap. Je kan ze snel verwarren met verliefdheidsgevoelens, al kan ik niet verkering hebben via internet. Moet toch lichamelijk contact hebben.. |
![]() |
|
![]() |
via het internet iemand leren kennen kan natuurlijk makkelijk en komt in deze tijd vaak voor. Maar als hij dan met zulke verhalen aankomt, dan is het lastig om te achterhalen of het echt waar is. Via internet kan je zoiets natuurlijk veel eerder vertellen dan rechtstreeks aan een bekende.
|
![]() |
|
Ik heb mijn ex ook via internet leren kennen, het klikte echt goed, (het is uit gegaan om andere dingen
![]()
|
Verwijderd
|
nou ik heb ook heel lang contact met een jongen gehad, had zo onwijs veel gevoelens voor 'm, hebben mekaar ontmoet en ik was totaal niet mezelf en heel erg overdonderd. ik laat me meer gaan over de chat. en klapte dus dicht toen we elkaar face to face zagen. het heeft me heel veel verdriet gedaan dat het niks is geworden en er allemaal problemen omheen..hij is zo speciaal voor me geweest en als ik 'm nu weer zou kunnen zien of een kans had deed ik het denk ik...denk niet dat het gevoel ooit bij me weggaat best raar en triest eigenlijk...want ieder ander had hem allang uitgekotst om z'n doen...maar ik zou zeggen bedenk je goed waar je aan begint, het kan tegenvallen als je 'm ontmoet..hoeft niet, maar was bij mij dus wel...als je voor jezelf weet dat je open bent als je een jongen ziet waar je zonder rechtstreeks conctact een sterke band mee hebt opgebouwd...moet je het doen...maar ik denk dat ik zo veel met 'm praatte over msn enzo en zo'n band met 'm had dat ik niet wist wat ik moest doen...nou ja succes
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waar vind ik de berichtjes van een langeafstands-relatie??? anlomay | 12 | 29-08-2005 15:52 | |
Liefde & Relatie |
internetliefde bette4ever | 17 | 18-03-2003 09:43 | |
Liefde & Relatie |
[Chatvriendin ontmoeten] Vriend doet moeilijk Timmert | 90 | 27-02-2003 09:59 |