Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ben vanmiddag geweest na de efteling
![]()
||
Citaat:
Enne ik ging gewoon erges op een bankie zitten en bats aan steken, mensen kijken je msichien wat raar aan maar ze doen er nooit wat aan. Op de regelementen bord dingest staat wel trouwens dat drugs gebruik verboden is.
||
Citaat:
Blowtje roken in het pretpark, mja, kan best, alleen kan je er wel uitgezet worden als de beveiliging of medewerkers het doorhebben
|
kweet nie of ze het mogen als ze het vermoeden ofzo, maar als je daar openlijk en leuk dope zit te gebruiken gooien ze je er wel uit
Kweet nie hoe het is om dopey te zijn in attracties Alleen de 1e keer pillen trappen was in droomvlucht (toen begon ie te werken zeg maar), en acid vreten en dan droomvlucht of vila volta kank wel aanraden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar als je helemaal van de wereld bent zijn die attracties echt een stuk intenser ![]() Ik weet niet of je dat kasteel in sixflags kent? Het is iig zo'n kamer die gaat draaien (ze hebben het ook in de Efteling) De kamer draait en de stoelen schommelen ofzow. Voor je gevoel ga je dus over de kop enz. Dat is gewoon echt een meesterlijke mindfuck ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
in 2004 is dat maar dat geldt alleen voor tabak dus NIET voor de drugs (lees: pure roken mag wel!) maja das ook niet alles natuurlijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Hahaha ik zie het helemaal voor me..
zit je met je vrienden in zo'n bootje van villa volta-->ofhoedatheet "Kijk een leeuw" "huh waar?" "kijk dan, daar!" "oh jesus" "wahhh" "een leeuw" "ohhh" en ik denk dat als je in die kamer gaat waarin dat hok ronddraait dat je dan helemaal gek word.. "wedde dat ik zal ghaan kotsen ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een lelijk meisje SiemdeCyper | 25 | 18-12-2004 12:04 | |
De Kantine |
PimPamPet-Categorieën diamondvoodoo | 21 | 02-04-2003 19:06 | |
Drugs & Alcohol |
Hoe denken jullie over het gebruik van xtc? MissBi@tch | 43 | 10-06-2002 16:44 | |
Drugs & Alcohol |
Drugs/Alcohol is voor zwakke geesten... ^AmArU^ | 31 | 23-03-2002 17:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Drugs zijn voor zwakkere van geest? kosmos | 53 | 09-03-2002 13:42 |