Advertentie | |
|
![]() |
|
http://www.uck.nl/theater/theater_framesmusical2.html
kijk daar maar eens. overigens is de jtszh het reizen wel waard hoor!! ![]()
|
http://www.cultuurnetwerk.nl/adressen/utrecht.htm
vaak heb je bij muziekscholen enzo ook theaterlessen, vandaar.
||
Citaat:
![]() jah dat het het waard is weet ik ook wel maar jah me ouders he ![]() maar misschien gaak het maar is proberen met de trein ofso, was idd goeie school! ![]()
|
www.uck.nl
dat is een theater/dans/schrijf/zang-school, in utrecht op het domplein. ik zit er zelf ook op... succes met zoeken nog! ![]() kuss, See-Me, ps: ik ben te lui geweest om de andere reacties te lezen... ![]()
|
![]() |
omgeving utrecht? ik zit zelf in Amersfoort op Mirakel van Scholen in de Kunst, en dat vind ik heel erg leuk
![]() Ik weet niet hoe 'officieel' je het wil zoeken, maar na theaterklas 4 (ik zit in 3) krijg je productieklas, en dan ga je zelf stukken bedenken en uitvoeren.... nu heb je uitvoeringen, zo'n 3 per jaar + een uur iets anders, bijv dans of zang oid, dat weet ik nog niet wat ik allemaal krijg het is 1 keer in de week, bijv op vrijdag...
|
![]() |
Hooj, omgeving utrecht vroeg je?
weet niet of je Vleuten kent of De Meern, umm, in Vleuten (10min. met trein) is een theaterschool, erg leuk al zeg ik het zelf, informeer in telefoonboek bij Muziekschool, In de Meern, hoort bij provincie utrecht, 20 min. fietsen, 10 min. bus, zit toneel, erg leuk, doe ik zelf ook, het heet Tovedem, ze hebben aparte groep voor jongeren, leuke groep van mensen tussen 17 en 22 succes! |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Landelijke orientatiecursus Theaterscholen marjootje | 0 | 06-05-2009 09:26 | |
Studeren |
Landelijke Orientatiecursus Theaterscholen marjootje | 0 | 05-05-2009 12:27 | |
Algemene schoolzaken |
Toelating Mbo theaterschool summer1986 | 7 | 20-01-2003 18:18 | |
Algemene schoolzaken |
GOEDE theaterschool/dansschool/musicalschool HelpMePlease | 3 | 23-11-2002 18:53 | |
Algemene schoolzaken |
Toelating toneelschool! summer1986 | 13 | 16-11-2002 10:59 | |
Algemene schoolzaken |
Gaat/zit er hier iemand naar de Toneelacademie of Theaterschool? Rio | 1 | 28-03-2002 21:04 |