Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
misschien heb je wel gelijk jah...je bent een beetje normaal als je met velen het bed hebt gedeeld...en dat is natuurlijk onzin.
Je hebt écht zooo ontzettend gelijk! Zolang jij zeker weet dat zij de ware is (en het is geheel wederzijds) ga er dan ook voor...en geniet ervan...!! ![]() sorry voor hierboven ietwat lacherig manier van schrijven... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Over 3 jaar wil ik je nog wel eens spreken..... ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
[QUOTE]smoguzbenjamin schreef op 27-08-2003 @ 22:22:
Citaat:
Citaat:
Als monogamie bij jou past, prima. Maar wees zo verstandig om eerst volwassen te worden. |
![]() |
|
Ik snap t al.
Ik ben gek. Nja. Als iedereen vindt dat ik gestoord ben omdat ik "zo ongelofelijk veel ga veranderen" dan mogen ze dat. ![]() ![]() Zo. Nu weet je dat ook weer ![]() Over drie jaar woon ik gelukkig samen met r en leid ik een rustig leventje. Willekeurig antwoord: "Als je serieus denkt dat je over 3 jaar nog bij dr ben, ben je kinderachtig bezig..."
Laatst gewijzigd op 27-08-2003 om 21:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vraag me trouwens af waarom je hier een topic over opent als je toch alleen maar de positieve reacties wil horen en op de rest niet eens echt in gaat |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wie wil hier nou geen discussie voeren |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Trouwen Verwijderd | 178 | 31-03-2008 19:25 | |
Lifestyle |
Hoe wil je trouwen? Apomes | 93 | 07-06-2005 00:11 | |
Liefde & Relatie |
Trouwen. Reden waarom wel of niet? Verwijderd | 108 | 08-08-2004 14:42 | |
Psychologie |
Het Grote Gedichten Topic #3 Droomvlucht | 500 | 29-06-2004 19:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Trouw CarladelaParra | 0 | 12-04-2003 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 |