Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2003, 11:02
very drunk driver
very drunk driver is offline
ik heb gemerkt dat een kater bij iedereen anders gaat. hoe gaat dat bij jullie

bij mij is het altijd hetzelfde. ik wordt wakker ik heb dorst veel dorst die niet te stillen is. meer niet een beetje maagpijn. om 12 uur krijg je meer maagpijn en om 3 uur schijt ik de hele pot vol en dan is het over.
Oud 17-08-2003, 11:07
Mir-idiotA
same + gigantisch uitgedroog -->knalrode lippen en ogen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:08
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ik heb dan altijd mega brakke kop, drooge keel en gewoon gaar, ik ga dan veel waterdrinken en als het echt erg is neem ik de moeite sinasappeletje te persen, en daarna weer eeen paar uurtjes verder slapen en het is zo goed als over.
Oud 17-08-2003, 11:14
Mir-idiotA
ohja, slapen doe ik nooit echt..
vooral niet als ik weet dat als ik nog een uurtje ga slapen wanneer ik uit de kroeg kom het erger is. dan maar (wéér) een nachtje zonder slaap.
achja..zo je gewoontes
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:17
Verwijderd
Waaaat ik heb dus nou gewoon een kater, maar hij is niet zo ernstig want ik kan water drinken, beetje buikpijn, maar gewoon eerder zeer brak (uitgepoept zeg maar ).
Maar als ik echt goed lam ben, wat ik meestal wel ben, zijn me katers dodelijk. In bed voel je de koppijn al, maar als je dan gaat zitten voel je zo'n zware lading in me maag en dan weet ik dat ik binne een uur ga kotsen (maar das dan alleen maar maagzuur zeg maar). Ik kan dan niks eten en vaak ook niet drinken (dus die koppijn blijft maar). Meestal eet ik voor ut eerst weer bij ut avondeten en als ik echt te dronken was heb ik nog tot savonds laat buikpijn oke oke foutje voor het lange v erhaal maar ik ben best wel knetter en dan heb je wel us wat in e vrije tijd.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:44
Mir-idiotA
maar ..door de jaren verdwijnt het wel heb ik het idee.
ik kan me nog herrinneren dat ik dacht: ik drink nooit weer.
ik kan niet zeggen dat ik dat tegenwoordig nog heb.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 11:45
Blenderhead
Blenderhead is offline
droge bek
suf gevoel
zin in bier
geen honger

erg makkelijk momenteel
Oud 17-08-2003, 12:04
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
droge bek
misselijk gevoel bij de gedachte aan de geur van alcohol
krijg geen hap door me keel
kotsen
voel me dan ziekjes.

gelukkig heb ik echt bijna nooit een kater
Oud 17-08-2003, 12:13
Verwijderd
Kheb nooit een kater. Behalve als ik besenjenever zuip. Maar dan is het alleen koppijn.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 12:44
Blenderhead
Blenderhead is offline
een kater hebben is relatief, de een heeft zo'n hoofdpijn dat ie in bed blijft liggen en de ander heeft alleen hoofdpijn als ie weer aan bier denkt...
Oud 17-08-2003, 14:27
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Ik kan niks, maar dan ook helemaal niks in het eerste uur ofzo dat ik wakker ben. Alleen zitten en koffie drinken (en veel water)
Oud 17-08-2003, 16:31
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik heb altijd zo'n gevoel alsof ik teveel gegeten heb , maar als ik dan toch iets ga eten verdwijnt dat gevoel meestal, ook heb ik ontzéttend veel dorst, maar verder geen echt grote problemen. En koppijn heb ik alleen na veel (goedkope) wijn..
Verder is bier en weinig slaap een geweldig medicijn tegen katers bij mij . Gewoon na 3 uurtjes slaap weer opstaan en dan met een paar vrienden aan het bier, dan kun je er de rest van de dag weer tegen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 17:59
Mir-idiotA
Citaat:
Barbapappa schreef op 17-08-2003 @ 17:31:
Ik heb altijd zo'n gevoel alsof ik teveel gegeten heb , maar als ik dan toch iets ga eten verdwijnt dat gevoel meestal, ook heb ik ontzéttend veel dorst, maar verder geen echt grote problemen. En koppijn heb ik alleen na veel (goedkope) wijn..
Verder is bier en weinig slaap een geweldig medicijn tegen katers bij mij . Gewoon na 3 uurtjes slaap weer opstaan en dan met een paar vrienden aan het bier, dan kun je er de rest van de dag weer tegen.
ja precies, of helemaal die 3 uur dus niet slapen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 18:51
zeehond23
zeehond23 is offline
Ik doe niet aan katers
Oud 17-08-2003, 20:48
Verwijderd
Ik merk dat als er wijn of een breezer is toegevoegd aan mijn drankgebruik, het katergehalte stukken hoger ligt. Als het zover is probeer ik zoveel mogelijk te blijven maffen of in bed liggen, moet ik er toch uit, hou ik me zo stil en rustig mogelijk, liefst liggend op de bank. Ben vooral misselijk en draaierig met af en toe wat koppijn. ALs het over is krijg ik een partij enorme honger.

Minder is als het onder het schooljaar is. Dan neem ik me altijd voor om naar de les te gaan maar uiteindelijk vertrekt Sofie dan zonder mij (ik blijf bij haar op kot slapen meestal) en ik sleep me dan om half 10 uit bed omdat het dan betaald parkeren wordt en rij met de ramen open en hopend dat ik niet moet kotsen naar huis waar ik de rest van de dag in bed blijf liggen en me voorneem NOOIT meer te drinken.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 21:20
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
Mutant schreef op 17-08-2003 @ 21:48:
. Als het zover is probeer ik zoveel mogelijk te blijven maffen of in bed liggen, moet ik er toch uit, hou ik me zo stil en rustig mogelijk, liefst liggend op de bank. Ben vooral misselijk en draaierig met af en toe wat koppijn. ALs het over is krijg ik een partij enorme honger.

....huis waar ik de rest van de dag in bed blijf liggen en me voorneem NOOIT meer te drinken.
same here alleen ik word altijd ontiegelijk vroeg wakker meestal na een avond goed naar de klote en kotsen etc.(rond een uur of 7-11)
En dan kan ik ook niet meer slapen.(zoenzo al moeite met slapen).
En dat voornemen dat ik nooit meer ga drinken heb ik ook.
Oud 17-08-2003, 21:25
flaming-christ
flaming-christ is offline
nee
heb eigenlijk nooit last van katers
of in ieder geval zo dat ik vind dat ik er geen last van heb.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 21:35
Verwijderd
Citaat:
dark_poetry schreef op 17-08-2003 @ 22:20:
same here alleen ik word altijd ontiegelijk vroeg wakker meestal na een avond goed naar de klote en kotsen etc.(rond een uur of 7-11)
En dan kan ik ook niet meer slapen.(zoenzo al moeite met slapen).
En dat voornemen dat ik nooit meer ga drinken heb ik ook.
Kotsen moet ik meestal niet (tenzij ik echt zo brak ben dat ik mezelf dwing om boven de pot te gaan hangen en net zolang kokhals tot er iets uikomt, meestal tijdens het schooljaar als ik er uit moet). Maar als ik wakker word blijf ik toch echt wel liggen, heel stil en al moet ik daar een halve dag blijven liggen, ik kom er niet uit voor het over is (tenzij om te pissen )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 16:27
apekop123
apekop123 is offline
Kater Small

Wakker

Wat Drinken

ff bewegen (zodat het water dat je zojuist hebt gedronken ff je maag schoonmaakt)

dan meteen ff kosten. (het water is dan meestal aardig bruin )

Dan ff echt drinken en eten en dan gaat het meestal wel weer over

Kater Large

Wakker

Kosten

Koppijn

Misselijk

In bed blijven omdat eruit gaan alleen maar kutter is.

Proberen te drinken (water)

Eten lukt meestal niet

De kost van je broek+schoenen halen

Tegen je ouders zeggen dat je alleen moe bent en echt heus niet zoveel hebt gezopen

Superlang douchen en dan nog verrot uit de douche komen.

Je telefoon zoeken en merken dat hij gister n8 kwijt is geraakt

ff iedereen bellen om te vragen hoe je thuis bent gekomen en kijken of iedereen nog leeft

Dan is het weer avond en drink je je 1e bierje weer weg en is alles weer OKE

hmmz een zwarekater heb ik sinds oud & nieuw niet meer gehad en daar ben ik ook wel blij om
Oud 19-08-2003, 16:33
*Supergirlll*
*Supergirlll* is offline
1 x in mn hele leven gehad!

Kwerd wakker en hep vanaf toen 2 hele dage ligge kotste!
Was draaierig en misselijk, geen hoofdpijn
en ik kon geen eten of drinken binnen houde.....
echt nooit weer
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:08
Mir-idiotA
hm...nog wat ..tja het is mijn kater en dus helemaal niet erg: geen evenwicht. Omvallen in de doushe en tegen de deurposten aanlopen ensu..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 17:51
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
keb nooit katers
ben alleen een beetje brak, maar ik vind dat wel fijn
net alsof ik gewoon te weinig heb geslapen, maar zo wordt ik elke ochtend wakker, of ik nou de avond ervoor gezopen heb of niet. eigenlijk maakt het voor mij dus geen ene flikker uit hoe ik wakker wordt of ik de avond ervoor heb zitte zuipen of niet, alleen blijft het brakke gevoel wat langer na zuip avonden (wat misschien ook scheelt is dat ik nooit, maar dan ook nooit alleen zuip, er zit altijd ook flink wietgebruik bij...)
Oud 19-08-2003, 18:19
squat
squat is offline
Nooit écht een kater gehad. Normaal word ik om een uurtje of 8 wakker met onzettende dorst, dan ga ik even een litertje water drinken en slaap weer verder. Als ik wakker word voel ik me brak en lichtelijk hoofdpijn.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 23:20
Verwijderd
Citaat:
BMX-idiota schreef op 19-08-2003 @ 18:08:
hm...nog wat ..tja het is mijn kater en dus helemaal niet erg: geen evenwicht. Omvallen in de doushe en tegen de deurposten aanlopen ensu..
Ja joh en trillen/shaken...meer mensen hier last van? En je hebt ook van die rare ogen als je opstaat, halve ogen, beetje dik, vage pupillen...beetje glazig, tenminste ik (mun moeder noemt het lodderig )
Met citaat reageren
Oud 19-08-2003, 23:25
soapenis
soapenis is offline
Meestal heb ik een droge mond en ik kan nog niet recht lopen. Voor de rest niks geen last
Oud 21-08-2003, 17:31
Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Opstaan duizelig zijn, nog meer duizelig zijn.
Kotsen, kotsen tot me hele maaginhoud eruit is.
En dan kan ik 2 a 3 uur nix eten.....doe ik dat wel gaat het er met 10 min weer uit.
Na die 3 uur eet ik de meest ranzige vette dingen door elkaar.....en dan ben ik weer beter
Oud 21-08-2003, 20:43
Ducksy88
Ducksy88 is offline
Nooit een kater...
Wel een droge bek, klein beetje hoofdpijn, verder nooit egt wat...

Is wel beter, maar sommige van me vrienden dinken niet meer zow gigantisch veel juist omdat ze dan kater krijgen. Die rem om te stoppen hebk niet, das misschien wel minder...
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 13:04
StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
ik heb geen zin om iets te gaan doen
blijf langer in bed dan normaal
drink veel water
het eten stel ik uit totdat ik me weer wat beter voel

en zo vaak heb ik niet last van katers. Alleen als het echt heel erg (lees: leuk) is geweest de vorige nacht. Normaal heb ik na een bieravond alleen een droge bek als ik wakker word.
Reageren

Regels voor berichten