Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik merk dat als er wijn of een breezer is toegevoegd aan mijn drankgebruik, het katergehalte stukken hoger ligt. Als het zover is probeer ik zoveel mogelijk te blijven maffen of in bed liggen, moet ik er toch uit, hou ik me zo stil en rustig mogelijk, liefst liggend op de bank. Ben vooral misselijk en draaierig met af en toe wat koppijn. ALs het over is krijg ik een partij enorme honger.
Minder is als het onder het schooljaar is. Dan neem ik me altijd voor om naar de les te gaan maar uiteindelijk vertrekt Sofie dan zonder mij (ik blijf bij haar op kot slapen meestal) en ik sleep me dan om half 10 uit bed omdat het dan betaald parkeren wordt en rij met de ramen open en hopend dat ik niet moet kotsen naar huis waar ik de rest van de dag in bed blijf liggen en me voorneem NOOIT meer te drinken. |
![]() |
||
Citaat:
En dan kan ik ook niet meer slapen.(zoenzo al moeite met slapen). En dat voornemen dat ik nooit meer ga drinken heb ik ook. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kater Small
Wakker Wat Drinken ff bewegen (zodat het water dat je zojuist hebt gedronken ff je maag schoonmaakt) dan meteen ff kosten. (het water is dan meestal aardig bruin ![]() Dan ff echt drinken en eten en dan gaat het meestal wel weer over Kater Large Wakker Kosten Koppijn Misselijk In bed blijven omdat eruit gaan alleen maar kutter is. Proberen te drinken (water) Eten lukt meestal niet De kost van je broek+schoenen halen Tegen je ouders zeggen dat je alleen moe bent en echt heus niet zoveel hebt gezopen ![]() Superlang douchen en dan nog verrot uit de douche komen. Je telefoon zoeken en merken dat hij gister n8 kwijt is geraakt ff iedereen bellen om te vragen hoe je thuis bent gekomen en kijken of iedereen nog leeft Dan is het weer avond en drink je je 1e bierje weer weg en is alles weer OKE hmmz een zwarekater heb ik sinds oud & nieuw niet meer gehad en daar ben ik ook wel blij om ![]()
|
keb nooit katers
ben alleen een beetje brak, maar ik vind dat wel fijn net alsof ik gewoon te weinig heb geslapen, maar zo wordt ik elke ochtend wakker, of ik nou de avond ervoor gezopen heb of niet. eigenlijk maakt het voor mij dus geen ene flikker uit hoe ik wakker wordt of ik de avond ervoor heb zitte zuipen of niet, alleen blijft het brakke gevoel wat langer na zuip avonden (wat misschien ook scheelt is dat ik nooit, maar dan ook nooit alleen zuip, er zit altijd ook flink wietgebruik bij...)
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Opstaan duizelig zijn, nog meer duizelig zijn.
Kotsen, kotsen tot me hele maaginhoud eruit is. En dan kan ik 2 a 3 uur nix eten.....doe ik dat wel gaat het er met 10 min weer uit. Na die 3 uur eet ik de meest ranzige vette dingen door elkaar.....en dan ben ik weer beter ![]()
|
ik heb geen zin om iets te gaan doen
blijf langer in bed dan normaal drink veel water het eten stel ik uit totdat ik me weer wat beter voel en zo vaak heb ik niet last van katers. Alleen als het echt heel erg (lees: leuk) is geweest de vorige nacht. Normaal heb ik na een bieravond alleen een droge bek als ik wakker word.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Flora & Fauna |
Kater verjaagt katje Saarah | 15 | 04-10-2005 00:08 | |
Flora & Fauna |
Kater pist steeds op de deurmat. aapje | 12 | 25-09-2005 18:51 | |
Verhalen & Gedichten |