Hey,
We zijn nu ongeveer 2 maanden ofzo geleden verhuisd. Ons katje Karol (een katin) was toen 3-4 maand oud, nu is ze dus 5-6 maanden oud. Ze gaat sinds een paar weken ook naar buiten, hoewel ze nooit echt lang buiten blijft. Het is meer 10 minuten binnen, 10 buiten, 10 binnen, enz
Maar, iemand die 2 huizen verder woont, heeft een kater. Echt een grote kater, een beest om bang van te hebben als je zo'n katje als Karol zou zijn. Nouja, eigenlijk een beest waar alle katten bang voor moeten zijn

Nu zit hij heel veel in onze tuin. Dat zou ik echt niet erg vinden als hij onze kat gerust zou laten. Maar dat doet hij dus niet. Bij mijn weten heeft hij haar nog nooit echt aangevallen ofzo, maar als ze buiten zit en hij komt eraan, gaat hij op de grond liggen en ligt hij te miauwen (nouja, niet echt miauwen, meer grommen

) zodat zij er niet voorbij durft en dus niet meer naar binnen durft.
Ik denk dat de beste oplossing is dat ik hem gewoon eens een paar flinke stampen ga verkopen zodat hij niet meer in onze tuin komt. Ik ben helemaal geen dierenbeul ofzo, maar hij moet gvd onze kat gerustlaten
Maareh, als er iemand een betere oplossing weet?
(
dit is Karol, ondertussen is ze al een beetje groter maar niet veel. Welke smerige kater zou haar nou bang willen aanjagen hé

)