Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Ik had wel tussenuren (en boy, wat heb ik veel tussenuren gehad..).
Ik had zelfs tussenuren in de 1ste, maar toen werd je in een lokaal, bij een andere klas en leraar gedumpt en moest je maar gaan werken. Maar goed dat ligt aan je school en wat voor regels zij daarvoor hebben.
|
wij hadden in de 2e geen ingeroosterde tussenuren, maar wel van die stipuren (bij ons steruren genoemd).
alleen was het toen op onze school zó slecht gesteld met de leraren dat er geen docenten meer waren die nog konden invallen. Er vielen teveel docenten uit. Daardoor hadden we uiteindelijk toch behoorlijk veel tussenuren.
|
wij hadden in de 2e soms tussenuren, soms werd de les overgenomen door een andere leraar (bij ziekte van de gewone leraar), anders had je gewoon een tussenuur. Ik had volgens mij geen ingeroosterd tussenuur, maar andere klassen wel.
Tegenwoordig hebben ze het veranderd en worden 1e+2e klassen altijd opgevangen bij een tussenuur.
|
Verwijderd
|
In de tweede (vorig jaar dus) heb ik geen tussenuren gehad..
Tenminste niet ingepland in mijn rooster o.i.d Wel als bijvoorbeeld de docent van het 3e uur ziek was en je had nog het vierde uur en er kon niet worden geruild zodat je 3e uur het vak van het 4e uur had dan had je Zelfstandig werken... Wat meestal uitliep op zelfstandig niksen ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je hebt alleen tussenuren als een leraar uitvalt zover ik weet (in de 1e 2e en 3e dan he!) Ik ga nu naar de 5e maar ik zeg je teveel tussenuren is ook niet leuk hoor je verveelt je echt te pleuris soms (en je zit met de gedachte in je 8erhoofd 'als ik deze drie tussenuur niet had, had ik maar 5 uur inplaats van 8')
|
Ik heb me rooster nog niet (ben waarschijnlijk de enige hier die nog vakantie heeft
![]()
|
Verwijderd
|
Ik had in de 1e en 2e alleen tussenuren wanneer het echt niet anders kon, geen ingeroosterd, alleen dus wanneer een leraar uitviel.. en dan nog probeerde de conrector meestal lessen te verschuiven. Ze hadden op mijn school liever geen brugklassers die niets te doen zouden hebben. Zelfs eens gehad dat een leraar uitviel en dat we dan in een lokaal met een invaller huiswerk moesten maken... ze wilden ons echt niet in de aula...
Vanaf de derde deden ze daar niet moeilijk meer over, ik had toen nog geen tussenuren ingeroosterd, maar als een leraar ziek was werd er geen moeite meer gedaan om lessen te verschuiven of ons in een lokaal te zetten ipv aula. In de vierde en vijfde had ik tussenuren ingeroosterd. |
![]() |
|
In de eerste hadden wij gaan tussenuren, dan moesten we met iemand van het OOT video kijken ofzo.
In de tweede en hoger hebben we wel gewoon tussenuren: -naar de stad -rondhangen -mediatheek -huiswerk maken voor sommigen
||
Citaat:
Dat gold voor alle klassen (1 t/m 3 en 4 vmbo-tl) en klas 1 had zo veel mogelijk vervangende leraren en dat loopt dan af.
|
Dan heb ik denk ik op een verkeerde school gezeten, want ik begon in de 1e al met tussenuren en mijn hoogtepunt was toen ik voor de 2e keer 4havo deed, want toen had ik 15 tussenuren en nee dit is echt geen grapje, t bewijs heb ik nog in een oude agenda staan
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
De eerste en de tweede klas (Bruggers): Geen tussenuren, wanneer er een leraar ziek was, werd er gekeken of het verschoven kon worden zodat je het eerste uur vrij had, kon dat niet dan werd het een plusuurtje, onder leiding van een vrije docent blokken in een warm lokaaltje.
De derde klassers: Geen ingeroosterde tussenuren, maar zodra er een leraar ziek was werd het een aula-uur. Vierde, Vijfde, en Zesde klassers: Ingeroosterde tussenuren, varrierend van 4 tot 10 uur per week.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
13 tussenuren. mittje | 21 | 18-10-2009 16:08 | |
Algemene schoolzaken |
vragen lijst voor ckv naam ingebruik | 34 | 24-05-2006 15:12 | |
Psychologie |
Alles bij elkaar wordt toch teveel?? Puppet_Show | 8 | 06-04-2006 14:37 | |
Algemene schoolzaken |
Voor 4 de klassers. I love stars | 219 | 17-12-2004 16:00 | |
Algemene schoolzaken |
mijn woensdag... (of moet dit op onzin... gaat wel over een schooldag.) Fantôme | 27 | 08-11-2003 22:00 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe is jullie lesrooster? Psychoo | 63 | 03-03-2002 21:03 |