Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe goed het je uiteindelijk uitkomt. Aan het begin van het jaar is er vaak niet zo veel huiswerk en zit je een uurtje te niksen. Maar bijvoorbeeld in de 5e merkte ik dat ik mijn tussenuren echt nodig had. En nu in de 6e dus weer, want nu moeten we allemaal Praktische Opdrachten maken. Je moet maar denken: Nu kan ik al mijn huiswerk in die tussenuren doen en dat scheelt je thuis weer veel werk. Zeker als je PO's moet maken zul je zien dat het alleen maar van pas komt.
Dat neemt niet weg dat 13 alsnog veel is. Ik begrijp best dat je soms niet weet wat je met je tijd aanmoet. Vreemd dat dit niet in het leerlingstatuut staat, ik vind het echt iets wat er in zou kunnen staan. Misschien moet je het eens aankaarten bij de Leerlingenraad van je school, wellicht kunnen zij er iets mee. Desnoods kan het in jullie Medezeggenschapsraad worden besproken, als die er is tenminste. Want de Leerlingenraad is er juist voor dit soort dingen. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Jouw nieuwe rooster Mr.Oizo | 185 | 26-10-2005 17:42 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 | |
Algemene schoolzaken |
hoe is je rooster?? rare kwast | 221 | 12-09-2004 15:12 | |
Algemene schoolzaken |
en hoe is je rooster? Verwijderd | 157 | 28-09-2003 22:39 | |
Algemene schoolzaken |
nieuwe (kut) roosters feline | 107 | 10-09-2002 15:41 | |
Algemene schoolzaken |
Hoe is jullie lesrooster? Psychoo | 63 | 03-03-2002 21:03 |