![]() |
||
Citaat:
Biefstuk,rookvlees,cap etc. Als het vlees nog rauw is kan je salmonella ,lintwormen,diaree,voedsel vergifteging krijgen. Over dat sprookje met dat melk daar klopt gewoon niks van.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij valt het met rauw vlees wel mee, en zeker in dit geval, omdat het al een beetje gaar was, maar als je klachten krijgt, wel ffies langs de dokter misschien?! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is gewoon nuttige tijd voor andere zieke mensen verspillen met onzinnige oplossingen aangezien je lichaam dat zelf wel kan oplossen...
||
Citaat:
En van een keertje wat rauw vlees eten ga je niet dood, je gaat er hooguit van aan de diarree of krijgt wormpies, dat is vervelend, maar ach, wie heeft dat nou niets als kind gehad?
|
Dat kan toch helemaal geen kwaad. Filet americain of preparee en nog een hoop andere charcuterie is gewoon rauw.
Mijn broertjes eten hun gehakt vaak gewoon rauw, omdat ze het lekker vinden zo. Vroeger, toen de hygiënenormen nog niet zo sterk waren, kon dit meer kwaad, met kans op lintworm, diarree, enzovoort. Tegenwoordig wordt dit echter zeldzaam.
|
als het hoogzomer (of heel erg warm weer
![]() wat denk je van rosbief? dat is in het midden ook rauw, en filet amirican idd! alleen als je rauw kippenvlees eet kan je erg ziek worden! en rauwe aardappels zijn lekker ![]() in rauwe groenten zitten trouwens ook veel meer vitamines dan in gekookte... wat je wel niet op school leert ![]()
||
gepost op 29-08-2003 @ 13:12
-------------------------------------------------------------------------------- Citaat:
Het is eigenlijk net als kroketten en frikandellen gewoon afval vlees. Rosbief wat ik al gezegd heb, hoort tot het beste stuk van de koe net als Rookvlees,biefstuk,cap. Er zit het minste vet in de beste aminozuren en de meeste eiwitten van het vlees. Vlees eet je eigenlijk alleen voor de eiwitten. Kippen zijn een van de schoonste dieren samen met de koe. De kans op diaree en ziektes is veel kleiner als van de koe[de meeste delen van de koe] en de varken[behalve varkenshaas],dus wat je zei is gewoon onzin. Groentes is heel wat anders als vlees. welke groentes eet je nou rauw niet veel tomaten,komkommer,sla etc.
|
|