Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik vind wat jij hebt geschreven erg herkenbaar, over het gevoel dat mensen je maar saai vinden. Ik heb ook het gevoel dat ik mijn vrienden soms tot last ben. Ik ben het laatste jaar niet altijd even vrolijk geweest en fysiek ging het ook niet goed en daar wil ik anderen niet mee lastigvallen. Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat er veel is veranderd in mijn leven de laatste tijd. Ik ben onzekerder geworden door verschillende dingen die de laatste maanden zijn gebeurd, en ik denk dat ik veranderd ben. Ik wil niet al te persoonlijke dingen gaan bespreken hier, maar ik ben niet meer de vrolijke onbezorgde persoon, en mijn vriendinnen wel. Misschien heb ik daarom het gevoel dat ik er niet meer bij pas. Misschien is het verstandig dat ik er eens over probeer te praten met mijn beste vriendin. Maar ik vind het heel erg moeilijk er over te praten als het niet zo goed gaat met mij, ik heb het liefst dat zij er over begint... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
geeft je echt wel een slecht gevoel |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Liefde & Relatie |
ik heb zo'n behoefte aan iemand!!! Verwijderd | 97 | 02-09-2003 16:36 | |
De Kantine |
waar heb je een hekel aan lijt Built to last | 45 | 24-06-2002 19:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 | |
ARTistiek |
Achter de werkelijkheid Inemine | 7 | 11-10-2001 20:36 |