Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-08-2003, 15:28
Verwijderd
Hoi,

Tegenwoordig (sinds een maand of één, twee) krijg ik tegen de middag hoofdpijn. En ik snap maar niet waar het aan ligt. Ik krijg niet zo heel veel slaap, maar toch zeker wel een uur of 7 per nacht, dus daaraan zal het wel niet liggen. Het is in de vakantie begonnen toen ik niet meer fulltime hoefde te werken, maar daar kan het toch niet aan liggen?

Ik heb geen zin om telkens weer een asperine te nemen, dus ik dacht, ik vraag het eventjes hier. Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Groetjes,
Krummeltje.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:37
Verwijderd
Het kan zeker aan de vakantie liggen. Veel mensen worden ineens ziek wanneer ze vrij hebben, omdat je lichaam dan kan rusten. Lekker lullig wel, heb je lekker vakantie, word je ziek

Je kan rusten en je lichaam laten bijkomen, dan gaat het wel over, op den duur. Of je gaat gewoon rustig werken... of dingen voor jezelf doen die fysieke of mentale inspanning vereisen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-08-2003 @ 16:37:
Je kan rusten en je lichaam laten bijkomen, dan gaat het wel over, op den duur. Of je gaat gewoon rustig werken... of dingen voor jezelf doen die fysieke of mentale inspanning vereisen.
waarom dat laatste? ik zou persoonlijk liever in bed gaan liggen - dat gaat natuurlijk niet - maar toch...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:44
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-08-2003 @ 16:41:
waarom dat laatste? ik zou persoonlijk liever in bed gaan liggen - dat gaat natuurlijk niet - maar toch...
Omdat je dan iets aan het doen bent, dat is je lichaam gewend.

Van dagen achter elkaar slapen krijg je bijvoorbeeld ook enorme hoofdpijn, maar als je wat balans hebt tussen inspanning en rust niet. Je lichaam heeft een aantal uren rust nodig maar ook een aantal uren inspanning.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2003, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-08-2003 @ 16:44:
Omdat je dan iets aan het doen bent, dat is je lichaam gewend.

Van dagen achter elkaar slapen krijg je bijvoorbeeld ook enorme hoofdpijn, maar als je wat balans hebt tussen inspanning en rust niet. Je lichaam heeft een aantal uren rust nodig maar ook een aantal uren inspanning.
Mmm, daar zit wat in.

Dat ga ik maar eens doen dan.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 20:20
Miss-Sweety
Miss-Sweety is offline
Je moet iig genoeg drinken, ook heel belangrijk . Als je nl te weinig drinkt kunnen je hersens te weinig vocht krijgen en dat veroorzaakt hoofpijn...
Met citaat reageren
Oud 29-08-2003, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Miss-Sweety schreef op 29-08-2003 @ 21:20:
Je moet iig genoeg drinken, ook heel belangrijk . Als je nl te weinig drinkt kunnen je hersens te weinig vocht krijgen en dat veroorzaakt hoofpijn...
good thinking
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten